לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

פצעים ונשיקות


"ידעתי שאסתכל פעם על כל הרגעים שבכיתי ואצחק, אבל לא ידעתי שאסתכל על כל הרגעים שצחקתי ואבכה" -הבלוג שלי. כי כל אדם זקוק למקום שאליו יוכל ללכת ולצאת מדעתו בשלווה.
Avatarכינוי: 

בת: 31

תמונה



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2012    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2012

הנגאובר מהסרטים.


כואב לי הראש, כל כך כל כך כואב לי הראש.

שתיתי איזה שתי כוסות מים [שזה יותר ממה שאני שותה בשבוע, כן?] וזה לא עובר. אולי זה החסך בשעות שינה שאין לי כח להשלים.

בא לי לצאת, דייט צהריים כזה עם ליאור או משהו. אולי מאוחר יותר, נראה..

 

כתבתי קטע ענק על שירן וחולון וכל מיני כאלה בדפדפת בבסיס, וברור מאליו ששכחתי את זה שם. סעמק. אצטרך להעלות את זה רק באפטר ברביעי, ובינתיים חסרים קטעים בעלילה...

 

 

אז בטעות שכבתי עם הדר שוב.

קטע כזה.

 

היינו במקווה, סתם יציאה שגרתית [חוץ מזה ששתינו למברוקסו -עם זאוורס!- לפני, ופה אני מציינת לעצמי לא לשתות שוב למברוסקו בחיים כי כנראה שזה המקור לכל הבחילות ההיסטריות שיש לי בלילות האחרונים כשאני שותה]. אז, סתם יציאה שגרתית, ופתאום היא שם בכניסה ואני נחנקת למראהָ בחדר העישון.

בהתחלה קצת איבדתי את הצפון, אני אפילו לא בטוחה למה התחרפנתי כל כך. אולי זה היה כי לא ראיתי אותה בקצה כבר חצי שנה או כי לא ציפיתי לראות אותה הערב או כי הפעם האחרונה בה כן ראיתי אותה הייתה באזכרה של הילה. בכל אופן, העובדות היבשות הן שבין רגע הדופק שלי זינק לשיאים שאפילו ליאורי-החובש-הטרי-והמסוקס הודה שמפתיעים.

אז הרגעתי את עצמי קצת אבל הבחילה לא עברה, וחצי ערב חשבתי שאולי זה בגללה.

וזוהר הייתה שם, וה35, והג'ינג'ית שרצתה לבוא לישון אצלי אח"כ או שאני אשן אצלה, ויותר מידי על הראש שלי.

ורק בנאדם אחד על השפתיים.

וזה קרה בטעות.

 

העניין הוא שלא הרגשתי מאוד שיכורה [חוץ מלאות מזעזעת בכל הגוף] ודווקא במבט לאחור הכל נראה לי מטושטש כל כך, כשמה שמצחיק זה שבדר"כ כשאני משתכרת מוודקה וכאלה אני מסובבת מאוד בזמן השיכרות וזוכרת מעולה הכל אח"כ.

לענייננו... אז אני לא בטוחה בדיוק איך זה קרה, היה קטע שדיברנו מאוד צמוד וזה פשוט היה הדבר הברור לעשות. להתנשק שוב.

ומשם הכל זרם טבעי כל כך.

מוזר איך שהכל הרגיש נורמאלי ושגרתי, כאילו לא הייתה הפרדה של יותר מ5 חודשים מאז הפעם האחרונה, כאילו לא השתנה דבר,

כשבעצם הכל השתנה.

כשבעצם כבר חמישה חודשים אנחנו עסוקות בלהתקדם הלאה. וזה לא שזה החזיר אותי אחורה, בכלל לא. זה כאילו מחק הכל. כאילו המשכנו מאיפה שעצרנו, רק בלי כל הבלאגן הרגשי שנלווה לאותה תקופה.

מוזר לשכב עם מישהו שפעם היית מאוהב בו.

 

ואיך ממשיכים מכאן הלאה, זו כבר שאלה אחרת. אני מניחה שכלום לא משתנה.

מצחיק שזה קרה כשאמרתי לעצמי בדיוק מה אני אומרת לה בפעם הבאה שאדבר איתה, וזה היה ההפך הגמור.

 

ונמאס לי לחפור על זה.

 

מוצ"ש כנראה סרט עם ליאור ומאיו, והיום הנוכחי כנראה יתבזבז[?]. קצת חבל לי, כי התרגלתי לעשות דברים בשישי בבוקר ופתאום הלילה הזה כאילו מחק לי את האופציה.. אולי באמת אדבר עם ליאור.

והגעתי לנקודה שאני סתם כותבת.

אז ביי בעצם.

נכתב על ידי , 11/5/2012 12:23  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




35,145
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , משוגעים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למִיָאוּ. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מִיָאוּ. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)