לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

פצעים ונשיקות


"ידעתי שאסתכל פעם על כל הרגעים שבכיתי ואצחק, אבל לא ידעתי שאסתכל על כל הרגעים שצחקתי ואבכה" -הבלוג שלי. כי כל אדם זקוק למקום שאליו יוכל ללכת ולצאת מדעתו בשלווה.
Avatarכינוי: 

בת: 31

תמונה



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2012    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2012

חייבת להוציא את השבת הזאת בשתייה מוגזמת!


בא לי לסמס לזוהר, "את האדם הכי שיכור שאני מכירה ואני חייבת לשתות. עיר, שוטים עד המוות, עכשיו."

 

בא לי לשאול את איתי או מור מה הם עושים הערב כדי שעוד אנשים יבואו, אולי אפילו יהיה אוטו כדי לא להקיא את נשמתי באוטובוס אח"כ. וכי אני אוהבת את איתי ועם מור אני מרגישה בבית כמו שלא עם אף אחד אחר, כמעט.

 

בא לי לשאול את הדר אם היא ראתה את הפרק האחרון של האנטומיה כי בא לי לנער אותו מהראש, לא שזה קשור במיוחד.

 

בא לי שנטע תיפרד משירי ותבוא לשתות איתנו.

 

בא לי לדבר עם אלעד, למצוא את עצמי אצלו בחדר בסוף הערב, עושה משהו שאמרתי שלא אעשה שוב למרות שבעצם תמיד הנחתי שכן.

 

בא לי ששירן תבוא עם דני לירושלים, ובסוף שניהם יבואו לישון אצלי כי יהודה במילואים והחדר הריק שלו מבוזבז. אולי בצעם רק שירן תישאר לישון, ואויל לא יהיה לי אכפת מי נשאר כי אהיה כל כך שיכורה מטקילה שלא אראה בעיניים.

 

אבל רק דני יבוא כנראה, כי יום ירושלים או משהו כזה והוא רוצה לראות. וכי הוא היה אמור לבוא ואיכשהו יצא שזה לבד. ואני רוצה להתחיל לשתות כבר עכשיו וקצת אין איך כי בטח שומקום לא פתוח והוא עדיין בחולון.

אולי באמת אסמס לזוהר. נחיה ונראה.

נכתב על ידי , 20/5/2012 18:21  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




35,145
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , משוגעים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למִיָאוּ. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מִיָאוּ. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)