לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

פצעים ונשיקות


"ידעתי שאסתכל פעם על כל הרגעים שבכיתי ואצחק, אבל לא ידעתי שאסתכל על כל הרגעים שצחקתי ואבכה" -הבלוג שלי. כי כל אדם זקוק למקום שאליו יוכל ללכת ולצאת מדעתו בשלווה.
Avatarכינוי: 

בת: 31

תמונה



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2012    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2012

Higher than a motherfucker.


nicky minaj - starships. עצוב כמה זה ממכר.

 

אני תוהה מה הן רואות בפרופיל שלי כשהן נכנסות להסתכל עלי ומשאירות עקבות.

אני תוהה אם הן חושבות שהן מצאו מישהי מיוחדת או שיטחית. אם הסיבה שהן לא שולחות הודעה היא כי כמוני, הן רק סקרניות אבל אין להן ביצים להתחיל משהו, או כי התמונה הראשונה שלי צדה אותן אבל שאר הפרטים לא משכו מספיק.

אני תוהה אם זה שהרגע בחרתי לשלוח את ההודעה הראשונה שלי אי פעם ודווקא למישהי בת 27 אומר משהו, משהו כלשהו,

למרות שהפרש כזה חזר קצת להפחיד אותי. כי אולי זה לא מציאותי מספיק בשבילי במקום מסויים.

אבל היא כתבה שבמילא היא הייתה יוצאת עם עצמה, ואני נמשכת לכנות. ובכנות, גם אני הייתי יוצאת עם עצמי. אז כנראה שזה בסדר.

 

היינו בגלאם אתמול, אני ובןבן ובן שוקי וליאורי. וגם לי הייתה שם עם החברה שלה, שאני אף פעם לא בטוחה מה היא מרגישה כלפיה כי היא בכל אופן נחמדה מאוד אלי.

ורקדנו, ולא היה לי כלום כי כל מי שמגיעה לשם היא או תפוסה או כונפה בקטע מפחיד, או שסתם אין אומץ וחשק.

אבל רקדנו. והיו שירים טובים, וקצת אלכוהול בורידים, וזה מה שחשוב.

והנחתי שהערב בכל זאת אתמוטט לישון כי הסיכויים למצוא דרך לצאת מפה לא נראו מזהירים, אבל יש לי טרמפ ואני לבושה ומוכנה למסיבה במקווה שהכניסה + הוודקה רדבול הראשון בה עולים לשם שינוי 30 ש"ח [במקום 20 + 40] ואסף אמדורסקי אמור להיות שם או משהו כזה.

ומעניין מי יהיה, מעניין אם בבוקר אתחרט כשיוחאי יקח אותי לאבו גוש ואני אצטרך להתלבט במשך שעה אם לחפוף את השיער או להישאר איתו חלק ויפה אבל עם ריח של עשן סיגריות מהמסיבה.

 

נראה לי שיהיה כיף. :)

נכתב על ידי , 25/5/2012 23:03  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




35,145
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , משוגעים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למִיָאוּ. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מִיָאוּ. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)