לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

פצעים ונשיקות


"ידעתי שאסתכל פעם על כל הרגעים שבכיתי ואצחק, אבל לא ידעתי שאסתכל על כל הרגעים שצחקתי ואבכה" -הבלוג שלי. כי כל אדם זקוק למקום שאליו יוכל ללכת ולצאת מדעתו בשלווה.
Avatarכינוי: 

בת: 31

תמונה



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2012    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2012

now you're just somebody that i used to know.


לרגע ניצת בי געגוע,

געגוע למישהו שמבין איך זה חצי להרגיש. געגוע למישהו שהיה קרוב אלי פעם ואני לא צריכה להסביר את עצמי בפניו. געגוע למישהו שיודע מה זה כשרע לך למרות שהכל טוב, מישהו שישב וישתוק איתי על סיגריה אם צריך גם שעות.

אז סימסתי לך, הדר, ולא יכולת להיות קרה ומגעילה יותר.

כבר מזמן אמרתי לעצמי שאני לא באמת שונאת אותך הרבה פעמים כשאני חושבת שכן, זה כנראה בא מאהבה. כי אני אוהבת ומתאכזבת, מטפחת אשליות שמתנפצות לרגלי.

אבל עכשיו, עכשיו אני לא שונאת. עכשיו אני חושבת שכבר לעולם לא נחזור להיות מה שהיינו, ולו לרגע. 

אני ומור עברנו תקופות מחורבנוות בדיוק כמו אלה, והנה, היום אנחנו ידידות טובות לכל דבר ללא שמץ מהעבר שלנו. אבל את.. תשובה כזו קפואה, מתה?

אני לא חושבת שיהיה טוב במקרה הזה, וכמה שזה עצוב...

 

 

רק רציתי לשמוע שאת בסדר.

להעמיד פנים שגם אנחנו.

כנראה שלא ילך.

 

 

אני מתגעגעת ללהרגיש משהו, כל דבר.

אני מנסה לכתוב פוסט כבר איזה חודש וכל הזמן לא יוצא לי.

הגעתי לנקודה שכבר עדיף כאב על פני כלום, "yes i'd rather hurt then feel nothing at all"... ראיתי את דרק בוכה על מרדית שטבעה והתגעגעתי ללהרגיש משהו בכזו עוצמה. אני כנראה מכורה להורמונים האלו של הרגש או משהו כי שומדבר אחר לא מסביר את זה.

ואין לי מה לעשות היום.

 

אני שבוזה מזה שאין לי חיי אזרחות דווקא כשהחיים בבסיס פורחים, זה משונה, לא?

נכתב על ידי , 5/6/2012 18:20  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ג'י ב-8/6/2012 19:01




35,145
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , משוגעים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למִיָאוּ. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מִיָאוּ. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)