לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

פצעים ונשיקות


"ידעתי שאסתכל פעם על כל הרגעים שבכיתי ואצחק, אבל לא ידעתי שאסתכל על כל הרגעים שצחקתי ואבכה" -הבלוג שלי. כי כל אדם זקוק למקום שאליו יוכל ללכת ולצאת מדעתו בשלווה.
Avatarכינוי: 

בת: 31

תמונה



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2012    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2012

girls gone wild.


בנות בנות בנות.

 

אני שרופה בכל הגוף וכואב לי אבל זו הקרבה שתיכננתי לעשות בעצם. beauty is pain, ולארגן לעצמי שיזוף אחיד בכל הגוף דורש עור מואדם וצורב לכמה ימים.. או לפחות אצלי זה ככה.

מה שבעצם אומר שבעיה לצאת לגלאם, כי פאדיחות וכי כואב לזוז,

ובעיה לעשות סקס,

ובעצם בעיה לעשות כל דבר שהוא בהמשך הסופ"ש בפומבי או סתם עם חברים.

 

אולי הייתי צריכה להתאפק עם זה או משהו.

 

רציתי לנשק שתי בנות, אחת הגיעה והלכה והשניה אוף, פשוט לא היה לי אומץ. לא יודעת מה קרה לי שאני משתפנת.

ובגללן רציתי לעשות אחת שלישית, מסתבר,

כי הייתי שיכורה מכדי לזכור מי אני ואיזה יום זה. אבל סימסתי.

 

ועכשיו תום רוצה גלאם.

ואהעהע מינוס ושעת שינה אחת בודדת בלילה עקב בחילות אלכוהול קשות וגוף שרוף וגלאאאם!

נכתב על ידי , 13/7/2012 19:50  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




35,145
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , משוגעים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למִיָאוּ. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מִיָאוּ. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)