לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

פצעים ונשיקות


"ידעתי שאסתכל פעם על כל הרגעים שבכיתי ואצחק, אבל לא ידעתי שאסתכל על כל הרגעים שצחקתי ואבכה" -הבלוג שלי. כי כל אדם זקוק למקום שאליו יוכל ללכת ולצאת מדעתו בשלווה.
Avatarכינוי: 

בת: 31

תמונה



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2012    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2012

spectrum


הולך להיות השם הבא שלי פה בישרא.

 

שיר מעולה.

 

אז מה אני כותבת?

 

 

נמרח לה טיפה האודם לשוליים. אדום לוהט כזה, חזק, של אש בקיץ. 

נמרח לה טיפה האודם לזווית של השפה התחתונה, ולא יכולתי להפסיק לבהות בנקודה המושלמת והלא-מושלמת הזו.

כל כך רציתי למחות אותו משם, לשלוח אצבע חטופה ועדינה ולנגב משם את הצבע, לתחום את השפה שלה על הדרך.

רציתי את זה כמו שלא רציתי שום דבר הרבה זמן.

רק לתקן לה את האודם.

היא הייתה כל כך יפה, וכל כך לא מודעת לזה. השפתיים נסגרו סביב עוד סיגריה ורק פיללתי שאיכשהו מה שהיה לה בזווית של החיוך ימצא את דרכו לבדל.

אחרת עוד אצטרך לעשות את העבודה בעצמי, ולא הייתי שיכורה מספיק.

היא מהפנטת, הייתה מהפנטת, נוצצת וקריסטלית ורחוקה מידי בשבילי. לא יכולתי לגעת, לא להתקרב. הייתי נכוות.

כמה אומץ צריך בשביל מבט אחד, כמה חזקה צריכה להיות הקיבה שלי כדי לא להתהפך כשהיא משיבה מבט נוקב.

אבל היא לא התעכבה על המבט שלי בכלל.

שלה המשיך לשוטט. ויש לי עיניים יפות. מה קרה פה עכשיו?

יש לי עיניים יפות.

היא לא רואה אותי?

 

ואז היא הגיעה, והחיוך של הסינדרלה שלי התרחב, נמתח, נקרע מעל השפתיים שלה. 

השאיר את הפנים שלה נטולות ספק.

היא קמה לקראתה, זוהרת אליה.

לפתע ידעתי איך נמרח לה האודם. 

וכל כך רציתי למחות לה אותו, לשלוח אצבע חטופה וכאובה ולנגב משם את הצבע, לשרוט את השפה שלה על הדרך.

רציתי את זה כמו שלא רציתי שום דבר כבר הרבה זמן.

רק לתקן אותה.

 

 

 


 

מדהים כמה מאמץ גובה ממני לפתע הכתיבה.

החלדתי.

נכתב על ידי , 18/7/2012 23:35  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




35,145
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , משוגעים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למִיָאוּ. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מִיָאוּ. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)