לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מתחת לאיפור.


מה באמת עובר עליי.

Avatarכינוי:  חשופה

בת: 31





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2008

כשהחבר עוזב אותך.


כשהחבר עוזב אותך בטענה שיותר טוב יהיה לשנכם שתחזרו ליהיות ידידים כמו פעם,

הדבר היחידי שיש לך בראש זה לשים ת'שיר שהוא הקדיש לך, ולשמוע אותו בלופים.

הא ושכחתי ת'קטע של הראש בכרית ולבכות כאילו אין מחר עד שהמיטה תתמלא בדמעות מלוחות.

בזמן ששכבתי במיטה עם דמעות בעיניים והשיר שלנו שמתנגן ברקע הבנתי שיש לי שתי אפשרויות.

שבאמת שלא משנה באיזה אפשרות אני יבחר, אני ימצא את עצמי סובלת מגעגועים למה שהיה פעם.

אפשרות ראשונה - להסכים ולהמשיך את הקשר בתור ידידים, מה שאומר להכחיש ת'עובדה שאני מאוהבת.

אפשרות שניה - להתחנן בפניו לתת עוד צ'אנס למערכת יחסים שלנו ולהבטיח שהכל השתנה ושלא נריב עוד בחיים.

ולכל אלא שעוברת להם המחשה על האפשריות השלישית - לשכוח ולהמשיך הלאה, רדו מיזה.

האפשריות השלישית לא עולה על הדעת, כי אלא שחוו אהבה אמיתית, שכוללת את כל הרגשות שאהבה כוללת.

בחיים אבל בחיים לא יסכימו לוותר עלייה בכזאת קלות, בעצם.. לא יסכימו לוותר עלייה בכלל, ואני כזאת.

אחרי מחשבה אמרתי לעצמי שאין מצב בעולם שאני יוותר על הדבר הטוב ביותר בחיים שלי.

אם לא הבנתם עד עכשיו , זה אומר שהחלטתי ללכת על האפשרות השניה, אבל לי זה לא כ"כ הלך.

חבר שלי, ז"א האקס.. הוא מהאנשים שלא יסכימו לצאת סמרטות בחיים, ולא משנה מה יהיה.

וכמו כך, לא יסכימו שגם החברה ז"א אקסית תצא סמרטות , אז כן קיבלתי על זה את הצעקות שלו.

"בחיים אל תשפילי את עצמך בשביל מישהו. אף אפחד לא שווה את זה. מי שיאהב אותך יסכים גם בלי כל התחנונים"

אז מה הוא בעצם ניסה להגיד לי ? שהוא כבר לא אוהב אותי? , לא משנה, ת'אמת.. זה כבר לא אכפת לי..

מה שהיה בסוף זה שהוא לא הסכים לתת עוד צאנס למערכת יחסים הזאת, ושהוא מעדיף אותי בתור ידידה.

בכלל, הטענה שלו נובאת מזה שאנחנו רבים בצורה אובססיבית, ומנסים למצוא את הפאקים אחד בשני.

אז בלי לשאול את דעתי הוא החליט ברגע מסויים שמפה ואלך אנחנו ידידים טובים עד שמישו מאיתנו יגיד שבא לו לחזור.

או שאני מטומטמת או שהוא מטומטם, או שמשו פה לגמרי דפוק.

מההתחלה לא רציתי להיפרד, הוא החליט בשבילי שניהיה ידידים טובים אבל נוכל לחזור מתיי שבא לנו?,.

בלי לשים לב בכלל נגררתי למצב שבוא אני נמצאת לבד, וזאת הסיבה שפחתי ת'בלוג הזה.

קצת לכתוב מה אני מרגישה ומה באמת עובר עליי, וקצת לראות מה אתם חושבים.

אנלא בטוחה שיש פה ילדים שנקלאו למצב כזה כמו שלי, ומי שלא הבין עדיין לאיזה מצב אני מתכוונת אז הינה ,

כשאת נמצאת בסוג של "מערכת יחסים" עם אקס שהפך לידיד הכי טוב שמצפה שתספרי לו הכל זה מצב מסוכן.

במיוחד אם הוא מתכוון לחזור אלייך מתישו, יותר נכון, מתיי שהוא יראה לנכון מצידו.

אני יוצאת כמעט כל יום, אם למועדונים ואם סתם לגינה עם חברים . אף פעם אנלא נשארת תקועה בבית.

מה שאומר שאני לרוב סביב אנשים, חלק בנים , וחלק מהם מתחילים איתי.. מה מישהי במצב כזה אמורה לעשות?

האקס מעודד אותי לצאת עם בנים אחרים, עם כמה שזה נשמע מוזר, הוא מנסה לשדח לי את חבר שלו.

מאז שנפרדנו היה לי קטע אם 3 בנים, אבל בגללו כל הדברים נעצרים , הילד אוהב לעשות לי נקיפות מצפון .

הוא: "תצאי, תכירי מישהו חתיך, אני מאחל לך רק בהצלחה.. רק תבטיחי שאם קורה משהו תספרי לי על זה"

אני: "בסדר, אותו הדבר גם אתה.. המערכת יחסים שאנחנו נמצאים בה עכשיו לא צריכה לעצור אותנו מלהמשיך.. "

הוא: "אני זה משהו אחר, לא יכול ליהיות עם מישהי אחרת. רק את בראש שלי. העיקר שלך יהיה טוב"

טוב לי איתך , רע לי בלעדייך.. בתור ידיד טוב.. הייתה רוצה שאני יספר לך ששברת לי את הלב?

אז הינה, הסוף מדבר על מה שהיה בהתחלה, השתי אפשרויות ירדו מהפרק, ככה או ככה הלב לוקח אותך לכיוון אחר.

אנשים מתבגרים משתנים מתפתחים ועדיין חיים באשליה שהם שולטים בחיים שלהם, למרות שזה לא ככה.

מי שקרא את הכל, אני מקווה שהוא הבין מה שניסיתי להעביר בקטע הזה. תגיבו, חשוב לי לדעת מה אתם חושבים.

 

נכתב על ידי חשופה , 14/7/2008 02:59  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



2,429
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לחשופה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על חשופה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)