לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


הבלוג שלי הבמה שלי ,המקום הסודי שלי , יומן באינטרנט . המקום שבו אפשר להקליד את מה שאני מרגישה ,לפרוק את הכל. התרפיה הזאת משחררת אותי ועושה לי יותר טוב .

Avatarכינוי:  engel1

מין: נקבה




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2008    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2008

טוב (לפעמים)זה דבר יחסי


אני לפעמים מרגישה שרק בגללי הכל יכול להרס לאנשים אחרים,שהם מאבדים את המקומות עבודה שלהם בגלל שלא רוצים אותי,רק בגללי אנשים אחרים יאבדו את מקומות עבודה שלהם.ניראה כאלו שיבעה חודשיים של צבא,שזה בעצם כמו חלום רע,שלפעמים לרגעים מאוד קצרים זה בעצם כן תקופה טובה.התנדבתי לצבא,והוא מחזיר לי רק רע,

 

ועכשיו זה ניראה שרק בגללי אנשים יאבדו את המקומות עבודה שלהם,ולא רוצה שיהיה להם רע ושהם  יסבלו.

 

זה לא מגיע להם.

בא לי לפעמים שיטוס הזמן שנותר לי ולהמשיך האלה בחיים.

 

זה ניראה אולי משהו מאוד קטן לעומת מה שעברתי ואעבור בחיים,אבל זה קשה. זה לא בשליטה שלי הרגשה הזו,

אכפת לי מאותם אנשים שהם יכולים לאבד את המקמות עבודה שלהם בצבא.לא רוצה שאחר יסבול.וזה עצוב לי.

יכול ליהות שלבסוף זה יסתדר,אבל לא רוצה שאחר יסבול יאבד את מקום עבודה שלו, החברים  שלו וזה תמיד ישאר בלב שלי,-שרק בגללי כולם איבדו את המקום שלהם,וזה יגרום להם לסבל-אני אסבול עוד יותר!

 

.חשוב לי מאוד מאחרים,ומאנשים ,

אני לא יודעת אם כל התקופה הזאת ולא רק בהקשר לתפקיד בצבא הולכת ליהות לי טובה.יש מכשולים מסביב,שלא תמיד קל להתמודד והם חוסמים אותי ,ולא תמיד אפשר למצוא את השביל להשתחרר ולהמשיך בדרך.

 

אני יודעת,

שתמיד בחיים יש את השביל שקיים באמצע הדרך מחסום וצריך לדעת איך לשבור אותו,איך לעבור מעליו ולהמשיך הלאה לשביל החיים,להמשיך האלה לעבור את המחסום ולא להתאייש.

 

אך ישנם תקופות  שכולי מלאת בילבול,וחששות מפני שבירת השביל החסום,שעדיף לי לפעמים לשבת ליד המחסום ולנוח מכל המחסומים המצפים.

נכתב על ידי engel1 , 12/5/2008 18:50  
28 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של engel1 ב-18/5/2008 23:05



26,459
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , 30 פלוס , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לengel1 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על engel1 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)