לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


הבלוג שלי הבמה שלי ,המקום הסודי שלי , יומן באינטרנט . המקום שבו אפשר להקליד את מה שאני מרגישה ,לפרוק את הכל. התרפיה הזאת משחררת אותי ועושה לי יותר טוב .

Avatarכינוי:  engel1

מין: נקבה




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2008    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2008

אני חזקה


אני רוצה לכתוב על הפוסט הקודם.שכתבתי אותו הרגשתי מאוד פגוע ,עצובה ומאוכזבת מהצבא.

הרגשתי בעיקר שהקצינים שם לא יודעים להעריך אותי מספיק כמו שצריך על התנדבות שלי,ורק מזלזלים ומזללים.והרגשתי שאני חייבת לפרוק את כל מה שישב לי על הלב.

עכשיו אני מרגישה קצת יותר טוב

.ואני רוצה גם לנסות להגיד לעצמי,שהתמדדות הזאת עם הקצינים ,בצבא קטנה לעומת התמדדות עצמה שאני תמיד עוברת,ויש בי כח ואני יכולה לנצח.

אני לא רוצה שדברים כאלו יגרמו לי להפסיק לנסות ולהאמין ולאהוב את עצמי.אם הם לא אוהבים אותי ,לא מערכים אותי אז אני לא צריכה להתיחס עליהם.בעיה שלהם שהם לא רוצים לאהוב ולהעריך אותי.

אני רוצה לאהוב את עצמי תמיד ולהעריך את עצמי תמיד,כי אני יודעת שאני כן שווה,ונמאס לי שהם יפילו אותי,אני חזקה והם לא יצלחו כלכך מהר,אפילו שאני נשברת לפעמים.אני עוד אתחזק ואצליח לנצח!אחרי הכל זה היה חלום שלי.

למרות שקשה לי אני אעשה את השירות שאני אמורה לעשות,ואמשיך הלאה בחיים שלי.

כי לא הייתי רוצה לצאת באמצע ,בעיקר כי נלחמתי קשה על התמדבות,ולא רוצה שיהיה לי "שם של אחת שיצאה באמצע"אז אמשיך להלחם,כי אני חזקה ואני יכולה.

 

 

ואני רוצה להגיד לכם,לכל מי שאיתי ותמוך בי מקשיב לי ונמצא איתי כשקשהתדעו תמיד שאני תמיד גם כאן בשבילכם מכל הלב שלי

 

 

                                                  אני אוהבת אתכם!

 

 

 

שיהיה לכם שבוע  נפלא

 

והרבה חיבוקים:)

 

ושתחיכו תמיד,ותצחקו-זה הכי כיף!

 

                                                                            

                         

                             

משה ,

 

לאן נעלמת פתאום?

מהאיסקיו ...

מהבלוג..

אני מקווה שאתה בסדר

אנסה לשלוח לך מייל מקווה

שתירא אותו...אני לא שוחכת אותך

כלכך מהר

 

 

 

נכתב על ידי engel1 , 17/5/2008 22:04  
20 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של the world is my ב-24/5/2008 23:05



26,459
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , 30 פלוס , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לengel1 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על engel1 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)