לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


הבלוג שלי הבמה שלי ,המקום הסודי שלי , יומן באינטרנט . המקום שבו אפשר להקליד את מה שאני מרגישה ,לפרוק את הכל. התרפיה הזאת משחררת אותי ועושה לי יותר טוב .

Avatarכינוי:  engel1

מין: נקבה




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2008    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2008

דברים קטנים עושים טוב.


ביום שלישי האחרון שוב רציתי ללכת למחבקים במתנה שבכיכר רבין בתל אביב

 והיה לי שוב מאוד כיף.:]

שהגעתי רבע שעה לפני הזמן שהם מתחילים להגיע(18:00-20:00)

,ראיתי אחד מהקבוצה הנפלאה והיה כיף ,הייתי איתו ודיברנו והיה מאוד נחמד.!!!

,וחכינו ביחד לשאר

.והצטרפו  לאט לאט המון מחבקים .הייתי איתם כמעט עד הסוף,ונהנהתי מכל רגע.כולם שם כלכך נחמדים ,חמודים ואנשים נפלאים שכיף ליהות איתם.

מאוד כדי לכם ללכת לקבל חיבוק מהם ,הם נפלאים!

ואני אוהבת מאוד את הקבוצה הזאת.ואחד מהם הדיפס כמו כרטיס ביקור מגניב כזה וחמוד של המחבקים,והם הביאו לי אחד,והכרטיס  שמור אצלי במקום מיוחד לדברים מיוחדים עבורי.

יש קליפ עם שי רוז שבעבר צרפתי לפה על המחבקים(בפוסט הזה שלי אפשר ליראות את הקפים שצירפתי)

 

 

תראו חולצה שהם עשו. 

דוגמא לכרטיס

 

 

 

***************

 

אני לא רוצה לתת לאף אחד שיפגע בי או יעשה לי הרגשה רעה ,ואם מישהו ינסה לפגוע בי,תמיד אנסה להחזיר לו חזרה.למשל אחד החיילים של הקצינים ניסה לרדת עליי,מהבחידות המפגרות של המפקד שלו,אבל החזרתי לו,הוא שתק ולא היה לו מה לומר.וגם לאותו קצין אמרתי לו שיפסיק לצחוק מימני..ושאני יודעת שהוא צוחק עליי.הייתי יכולה לומר לו יותר,וגם שזה פוגע בי ושיתחיל להרגע עם עצמו.אבל אני חושבת מה שאמרתי לו שהוא יפסיק לצחוק מימני ושאני וידעת שהוא עושה מימני צחוק .זה גם מספיק.לפחות הוא ראה שאני מגיבה ,ואי אפשר לתפס עליי ולצחוק מימני מתי שבא לו.

 

************

מתחשק לי להזכיר פה משפט ששולמן כתב בפוסט האחרון שלו:  "לעולם אל תגיד אף פעם"

שזה אומר שאסור להגיד לעולם לי זה לא יהיה,נישמע קצת משפט מבלבל ,אבל הוא מאוד נכון. 

 

 


************


 

רציתי לכתוב עוד,אבל לא מצליחה למצוא מילים

בנתיים אומר לילה טוב

וסוף שבוע מהנה

 

ושתמיד תשמרו על החיוך שלכם והשמחה שבליבכם ואהבה!!

 

 

**************

 

אני מאוד מאוד מצטערת שאני לא מבקרת אצל כולכם וקצת נוטשת

אני חוזרת בזמן האחרון נורא עייפה.

ובלי שאני שמה לב כבר עובר לי הערב :(

ושוב למחרת  כל היום אני לא בבית.

 

 

 

נכתב על ידי engel1 , 29/5/2008 22:57  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של קורלוש :) ב-1/6/2008 22:31



26,459
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , 30 פלוס , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לengel1 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על engel1 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)