לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


הבלוג שלי הבמה שלי ,המקום הסודי שלי , יומן באינטרנט . המקום שבו אפשר להקליד את מה שאני מרגישה ,לפרוק את הכל. התרפיה הזאת משחררת אותי ועושה לי יותר טוב .

Avatarכינוי:  engel1

מין: נקבה




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2008

יום הזכרון לשואה והגבורה


זהו היום הכי עצוב בשנה.שאסור אף פעם לשכח אותו.

זהו יום השאוה ולגבורה.קשה לי למצוא את המילים על היום

הכלכך עצוב.קשה לי לתפוס איך בני אדם הגיעו למצב כזה.

איך בני אדם מסוגלים לעשות דבר כה נוראי לבן אדם אחר בגלל היותו יהודי.

במשך כלכך הרבה שנים של  סבל עז ולקיחת נשמות של אנשים

חפים משפע,לקיחת נשמות של אנשים בגלל היותם יהודים.

קשה לי להבין איך בני אדם יכולים להגיע לדבר כזה אכזרי.

שבשביל האנשים הנוראים האלה היה הרג זה מצחיק.והנה.

וכולם מסביב ראו הכל,אבל העידפו לשתוק.

לקחו לאנשים

אחים,אחיות,אבא ואמא,דודים ומשפחות שלמות ואף קורבים ,ולא החזירו אותם עוד.

ובשבילם זה היה שעשוע.

 

קשה לי לכתוב יותר מידי על יום כה עצוב ולנסות לתפוס ולהבין.

איך דבר נוראי בן אדם יכול לעשות.איך מלחמה נוראית כזאת נמשכה

כלכך הרבה זמן וכולם מסתכלים ושותקים.

 

6 מיליון יהודים נהרגו,קצת יותר אפילו מכמות היהודים של ארץ ישראל.

 

לפעמים זה מזכיר לי את המצב של היום.מלחמות אין ספוריות

איומים על השמדה אמונית,והעולם,ממשיך שוב לשתוק.

 

למה העולם  רוצה להרוג?

למה העולם  רוצה מלחמה?

למה העולם לא יכול לחיות באחווה ובשלום...?

זאת כניראה שאלה שאין לה תשובה של ממש.

 

ואני מצטערת על כך.

                                                      

 

 

 

 

 

לזכרם



ן

נכתב על ידי engel1 , 30/4/2008 19:46  
15 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Pa§§iOn ב-3/5/2008 09:13
 




שמתי את כל הקטעים הקודמים שלי כטיוטה שמתי לב שכמעט כולם רק עצובים או שעוסקים במחלה.

זאת קצת החלטה קש

נכתב על ידי engel1 , 26/4/2008 10:37  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אורות של תקווה ואהבה


ואי נגמר תכף  פסח,יותר מידי מהר הוא עבר.

אבל היה מאוד נחמד,וזה הכי חשוב.

אין כמו מידי פעם לצאת לחופשה וליהנות ,לנח,אסור אף פעם  לשכוח  להנות קצת ולנח קצת משגרת היום יום.

זה חשוב

 

,אבל גם אסור לשכח להנות גם מהשגרה שאנו באה חיים.צריך רק כל יום לחבק אותה לחייך עליה לאהוב עוד ועוד..

אני מקווה שאתם מאוד נהניתם  בפסח.ושנחתם.

 

 

 

בימים האלה בטח שמעתם על התרומות של עלם,לאורות התקווה,הדלקת נורה לדגל ישראל.

החלטתי שאני גם רוצה לתרום.אז תרמתי :) ונשלח עליי למייל את התעודה הזאתי!ואפילו באתר אפשר לבחור איזו נורה בדיוק אתם רוצים להדליק!

 

הנה התעודה :)

 

~אוהבת אתכם המון~

|אל תשכחו תמיד לחייך ולשמוח!|

 

 

 

 

נכתב על ידי engel1 , 25/4/2008 16:19  
24 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של היום הוא המחר שאתמול כל כך פחדתי ממנו ב-29/4/2008 13:59
 



משהו חדש אצלי



 



 

משהו חדש מתחיל

דני רובס

מילים: אילאיל תמיר
לחן: דני רובס


משהו מתחיל מתגלגל ברחובות
משהו אחר יורד במדרגות
משהו קורה תופס לו בזנב
משהו חדש מתחיל אצלי עכשיו


מישהו מוכר עומד ומסתכל
אמצע הרחוב ומישהו אוכל
כמה רעשים הופכים כבר למקצב
משהו חדש מתחיל אצלי עכשיו


דברים קורים תמיד בזמן נכון
באים הולכים בין ההמון

את עיני תראי, הוא מגע מקרי בי
ניסים קורים, הכל עוד אפשרי

האם פתאום את תעברי

ערב שוב יורד לעיר העסוקה
חושך מתגנב, מונית שם מחכה

חתול רחוב קטן גווע ברעב
משהו חדש מתחיל אצלי עכשיו

ריח מתוקים מציץ מהחלון
שם במרחקים עולה כבר אור ראשון
קטע של רחוב קורע מתחתיו
משהו חדש מתחיל אצלי עכשיו


דברים קורים תמיד בזמן נכון...

כל הנקודות כבר מתחברות לקו
משהו חדש מתחיל אצלי עכשיו


דברים קורים תמיד בזמן נכון...

כרגע של שלווה, אני עוד פה לבד
זוג צעיר עובר, מחזיק לו יד ביד
מעבר לפינה פנים חיוך רחב
משהו חדש מתחיל אצלי עכשיו
מתחיל אצלי עכשיו

 

 

 

 

 

אני רוצה להתחיל התחלה חדשה ואני לאט לאט עושה את זה,

יותר מידי שמתי את המחלה במרכז החיים שלי

ולא הצלחתי ליראות שיש עוד דברים בעולם חוץ מימנה.

והיא לא נתנה לי להמשיך ,כבלה אותי בשרשרות ורק גרמה לי לעוד יותר רע.

 

 

ואני מתחילה לעשות את זה

 גם בבלוג,בטח שמתם לב קצת לשינויים בבלוג,

וארצה להמשיך בכך...

 

 

 אני רוצה לעשות בעצמי את השינוי,לא רוצה שהמחלה תיהיה במרכז החיים שלי ותגרום לי לשכח שיש עוד דברים בעולם מלבדה.כי היא זאת שהכאיבה לי וכבלה אותי ולא נתנה לי  לדעת להסתכל שיש עוד דברים ולשמוח מהם ולהנות מהם ולחיות .

 

 

 

 

 

 

 

אאחל לכולכם חג פסח שמח וכשר -שתהנו תמיד תמיד

ואני אוהבת אתכם המון


המון המון תודות לה על העיצוב לבלוג על החתימות שעיצבה עוברי והמפרידים   :)

 

 

 

20.4.08 - גם מהרישמות

החלטתי[נכון לעכשיו] את שם המחלה שלי.
(אני רוצה כמה שפחות היא תהיה מרכז החיים שלי.) 

 

 


 

נכתב על ידי engel1 , 17/4/2008 23:52  
41 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של פיצול ב-25/4/2008 19:31
 



בתוך הלב


הלב כואב מבפנים
,אך כלפי חוץ הוא מחייך.
הלב כואב במפנים
 אך  שותק וממשיך לכאוב
הלב כואב במפנים
וקשה ללב לדבר את רגשותיו הכואבים.
הלב נפצע מבפנים
וממשיך לאגור את כל הכאב
אינו מצליח להעיף את הכאב שבתוכו,לתמיד
.אך רק לרגעים זמניים
ושוב הלב נפצע מהפנים.
רק מבקש את המלאך
,שיבוא יחבק ואפילו ייתן נשיקה ויגיד:
אני איתך שומר ואוהב.
לא אעזוב אותך לעולם

       איתי ,לב יקר לא יכאב לך .

 


 

 

נכתב על ידי engel1 , 9/4/2008 19:18  
34 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של engel1 ב-21/4/2008 23:23
 



לדף הבא
דפים:  

26,459
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , 30 פלוס , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לengel1 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על engel1 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)