לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


הבלוג שלי הבמה שלי ,המקום הסודי שלי , יומן באינטרנט . המקום שבו אפשר להקליד את מה שאני מרגישה ,לפרוק את הכל. התרפיה הזאת משחררת אותי ועושה לי יותר טוב .

Avatarכינוי:  engel1

מין: נקבה




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2008

הילדה רוז



 

 

הילדה רוז,

ילדה עם עיניים כחולות שיער שתני ,

ילדה חמודה ..

ילדה קטנה..

מה עשו לך נסיכה יפה?

 

את ילדה כלכך מתוקה ואנשים אכזרים קטפו אותך.

אני לא יכולה לתפוס את זה  שלא רצו אותך.

אני בשמחה הייתי מגדלת אותך,לילדה גדולה מאושרת

ועם המון אהבה.

 

רוז ,

נסיכה קטנה עינייך ניראו כלכך עצובות

התמלאו בדמעות,נסיכה מתוקה שלא הגיע לה להיות עצובה.

.

למה ישנם אנשים רעים? שקוטפים מלאך יפיפה.

רוז,היו לך עיניים כלכך יפות,כולך היית ילדה מתוקה.

 

אם רק יכלתי הייתי מחבקת אותך ונותנת לך רק אהבה ללא הפסקה

היית מקבלת את אהבה שכלכך נזקקת לה.

 

אבל למה,למה אנשים כלכך אכזריים,קוטפים מלאך יפה.

 

רוז הקטנה.

 

 

נכתב על ידי engel1 , 27/8/2008 22:07  
17 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של engel1 ב-5/9/2008 18:45
 



מלאך קטן


מלאכית קטנה אני יושבת להתפלל עם משפחתך יושבת ומפתללת לשלומך, מלאכית קטנה שרק נולדה הבאיה אור ושמחה למשפחה. כולם נהנו מיפוך כמה שאת מתוקה וקטנה ומצחיקה. הבאת אושר לאותה משפחה. עכשיו את קטנה חסרת אונים אינך יודעת מה את צרכיה לעבור. אם יכלנו לעשות הכל למנוע ממך את סבלך. אבל ,אנחנו כמו חסריי אונים וליבנו ניקרע וצרכים ליראות אותך סובלת. שוכבת שם חסרת אונים ונמצאת ועוברת מיד ליד של רופא אחר. מלאכית יפה.אנחנו כולנו מתפללים לשלמוך לא מגיע לך לסבול. את ילדה מלאך יפה . מלאך קטן שרק נולד שמגיע לו להמשיך לחיות ולהיות מלאך יפה ובריא עוד המון שנים. מלאכית קטנה רק אם יכלנו שלא תסבלי,שלא תעברי את כל זה שהמחלה תעלם ולא תחזור לעולם. שמישהו יקח אותה ממך . אבל ,רק הלב נקע מבפנים ומתעצב , ואני יחד עם משפחתך מתפללים לשלומך שתצאי משם מהר ותחזרי לזרעות אמא,שתחזרי לחייך ולשמח כלכך את המשפחה כי את המלאך של המשפחה,את עוד תהיי יפיפה ובריא. אלוהים כאן שומר עלייך תינוקת קטנה,לא ניתן תרגישי עוד סבל. שיר שכתבתי, מנסה להבעיה כמה צר לי על משפחה של מישהו שאני מכירה.. על תינוקת שחולה במחלה ומקווה כלכך לשלומה, שהמחלה תעזוב אותה ותתן למלאכית הקטנה לגדול למלאכית יפיפה אלוהים שמור על ילדים שלך

 

תודה רבה על הפוסט הקודם

אני מרגישה יותר טוב,

אני אוהבת אתכם מאוד

את המקסימים שלי :-)

שמרו על עצמכם תמיד

 

אה,

אל תשכחו לשמוח תמיד

תמשיכו תמיד להנות,זה כיף!

 

אוהבת אתכם מאוד :-)

נכתב על ידי engel1 , 25/8/2008 18:27  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אני רוצה חיבוק


 

 

 

 

 

רוצה חיבוק חם ואוהב

רוצה שיחזיקו לי את היד ברגעים שכואב.

לא רוצה להיות לעולם לבדי.

נכתב על ידי engel1 , 21/8/2008 21:19  
27 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של engel1 ב-26/8/2008 22:05
 



איזה הפתעה מפתיעה


היום קיבלתי רב"ט במפתיע

הרי הייתי אמורה לקבל אותו ב 18.08.08..

היום היה לנו פעליות לכל המחלקה .בהתחלה היו הרצעות לא משהו שמאוד מעניין.

ואחרי זה חיילים קיבלו תעודת הצטיינות ובאותה הזדמנות חילקו דרגות לחיילים זכאים.!

והיום קיבלתי את הרב"ט שלי !

(מי שרוצה לחשוב  שאני  צעירה,אבל אולי זאת הדרגה היחידה שלי-כי אני מתנדבת :) ומתנדבים עושים שנה וחצי! )

.ולא תיאראתי לעצמי שאקבל אותה ככה.

מול כל המחלקה מול כל החיילים מול כל הקצינים

עמודת,שכולם מסתכלים..

וכל הפנים שלי מלאות חיוך גדול!

וזה היה מאוד מרגש ,למרות שקצת התביישתי..

הרמ"ח שלנו עם הרע"נית שלי שניהם העניקו לי!!

והרמ"ח לחץ לי ת'יד

 

 

 

אני מאוד מתגעגעת אליכם,

מבאס קצת שכל פעם יש בעיונת חדשה אצלי במחשב

ולכן קשה לי לגשת עליו ..ואני מצטערת שקצת נטשתי.

אבל.....

 

אני תמיד אוהבת אתכם

ואתם בליבי..

וחשוב שתשמרו תמיד על עצמכם ועל החיוך והשמחה.

 

והדברים שקורים לנו אי אפשר לדעת אולי לבסוף יצא משהו לטובה ?!

 

ואי!

כבר מחר סופ"שתזכרו תמיד לבלו בו!!

 

אוהבת אתכם המון ומקווה לחזור  

ושלא יהו עוד בעות במחשב.

נכתב על ידי engel1 , 13/8/2008 22:44  
27 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של בובה בלי חוט ב-21/8/2008 08:03
 



לא רוצה לאבד את האור


רק אם אקבל חיבוק אולי ארגיש יותר טוב.

רק אם אולי תושיט לי יד ,תעזור לי לזכור שזאת רק תקופה והכל צריך להגמר לטובה.

רק אם לא תעזבני לעולם ותעזור לי להסתכל שוב על קרן האור,

ארגיש קצת יותר טוב.

אניח את ראשי עליך ואתה תחבק אותי עם זרעותיך

 בעדינות ותגיד לי שאני אף פעם אני לא לבדי.

 

והלוואי שהכל לבסוף יגמר לטובה,

שאוכל לשחרר את הרגשות הכואבים.

שהכל יום אחד יעבור ושכל הכאב ייגמר בטוב.

בשבילך, בשבילי ובשביל האחר.

 

רק אם אקבל את חיבוק .

שתושיט לי יד..

אולי..

אראה שוב את האור שבחיינו.

 

 

 

אבל ,רק אם האנשים הרעים

האנשים שאכפת להם מעצמם.

רק שהם לא יהרסו את החיים היפים

שאפשר לבנות ורק להמשיך להעלות.

ולהיות בעצם מאושר בלב.

 

רק אם הם לא יכבלו בכך

 

ולא יגרמו לנו לחיות שוב לבד

בעולם הגדול.

 

 

 



 

נכתב על ידי engel1 , 9/8/2008 12:56  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ב-20/8/2008 17:31
 



לדף הבא
דפים:  

26,459
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , 30 פלוס , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לengel1 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על engel1 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)