לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיים היפים



כינוי:  Liori!

בת: 31

Google:  נענע







מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


6/2007

תשובות לשאלון השבועי


בסולם של מ1 עד 10 עד כמה את מרוצה מהמראה החיצוני שלך?
8 חיחי

בסולם של מ1 עד 10, עד כמה אנשים מרוצים ממראך החיצוני?
10 לפי התגובות =]

האם אנשים מעירים לך על מראך החיצוני, אם כן, האם את משנה אותו בעקבות כך?
פה ושם אבל אני לא משנה
אני שלמה עם המראה שלי

איזה חלק הכי פחות יפה בגוף שלך?היית מוכנה לשנות אותו בהתאם לרצונך בניתוח פלסטי?
האף.. לא הייתי עושה ניתוח פלסטיק

האם את משקיעה מחשבה בלבושך? אם כן, כמה זמן?
מאוד
אני מול הארוך לפחות חצי שעה

כמה כסף עולה מערכת לבוש ממוצעת בארונך (חלק עליון, חלק תחתון, הנעלה ואקססורסייז אם יש)?
מכנס- 200
חולצה- 70
נעליים- 120

אבל יש עוד דברים הכל בערך 600

מהו קורבן אופנה לדעתך?
אנשים שלא יודעים להתלבש

כמה זמן את חושבת ביום על מראך החיצוני ואופנה בכלל?
17 שעות- גם בחלומות חחחחחחחחחחחח

ולסיכום: האם את מגדירה את עצמך אופנתית?
ברור

נכתב על ידי Liori! , 24/6/2007 19:05  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



446
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLiori! אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Liori! ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)