לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2015

מירכוז


מזמן לא נראיתי רע כל כך ומזמן לא הרגשתי רע כל כך.

יצאו לי מלא חצ'קונים וכל הפרצוף שלי מכוסה פרווה. השמנתי. כבר שבוע באותו הטרנינג. זה לא שאני עצובה. אני מרגישה שמשהו מציק לי, משהו פשוט לא נוח לי. אתמול מצאתי את עצמי הולכת בחדר בסיבובים באיזה חוסר שקט. קראתי לזה "דודא" אבל מה זה דודא בעצם? דודא זה כמיהה לכבות את המחשבה והרגש כשמשהו בהם לא בא לי בטוב עכשיו, לפחות אצלי. ככה עד שתיים בלילה הסתובבתי בחדר כמו איזה זאב רעב ובסוף נכנעתי ונכנסתי למיטה. שכבתי שם בחצי ישיבה והמשכתי לחשוב עד שהתייאשתי ונרדמתי.

אני נורא רוצה לנקות את הגוף, אולי לעשות איזה צום מיצים וכמה ימים בלי סיגריות, אבל איכשהו לא מצליחה לראות את עצמי עושה את זה... כלומר מצליחה אשכרה לעמוד בזה... אני נזכרת בימים שהייתי אנורקסית ואני אומרת לעצמי- כמה כוחות רצון היו לי... אמנם כוחות רצון להשמיד את עצמי, אבל עדיין, דרוש לזה כוח...ונחישות והתמדה. אולי אחרי אותן שנים פשוט נגמרו לי כמה מצבורים... לא יודעת. לא יכולה לעמוד מול התשוקות. אני יודעת שאני עושה דברים שהם רעים לי ואני עדיין עושה אותם, זה בדיוק כמו עם הוויד- הייתי מסתכלת על המכשיר ויודעת שהדבר האחרון שאני רוצה עכשיו זה ראש, ובשביל לא להתמודד עם המחשבה הזו או יותר מזה- עם ההתמודדות עצמה מול התשוקה, הייתי מהר מהר עושה את הראש, וכמובן נותרת מתוסכלת...

קשה לי נורא.. יותר מדי שינויים בבת אחת.. כל היום יום שלי פשוט התהפך- אין לימודים, אין עבודה, אין בן זוג ואין סמים שזה בערך כל מה שמילא לי את היום יום בשנים האחרונות.. ממש קשה לי להתמודד עם כל כך הרבה שינויים..

 

 

אלו כמה שאלות שאני רוצה לשאול את עצמי בכל סוף יום, לגבי דברים שיכולים לעזור לי ולשמור עלי בריאה ושמחה יותר:

 

  • האם ישנתי לפחות 7 שעות בלילה?
  • האם עשיתי היום בוטמר?
  • האם עשיתי היום תרגילי עיניים?
  • האם שתיתי היום 10 כוסות מים? האם אחת מהן לפחות הייתה מים חמים עם ג'ינג'ר/לימון?
  • האם דיברתי היום עם מישהו או מישהי שאני אוהבת, סומכת עליהם ומיטיבים עמי? [שיחת חברים]
  • האם עשיתי היום משהו אחד שאני אוהבת לעשות וממלא אותי? [למשל- ליצור מתוכי, לצאת אל היער, לטפח את עצמי, לרקוד...]

 

 

וגם- משתפת אתכם ביצירה שיצרתי. חברה ביקשה שאעשה לה סט צילומים, כיד הדמיון, לקשקש, להלביש, ולעשות עם זה מה שבא לי...אז זה מה שיצא. כבר שיתפתי לא מזמן עוד תמונה מהסט הזה, אבל זו האהובה עלי.

 

 

 

 

 

וברוח הנוסטלגיה הכמעט-תמידית שאופפת אותי:

 

 

 

 

 

נכתב על ידי 36605 , 6/12/2015 15:21  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  36605




82,426

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל36605 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על 36605 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)