לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2015

לגברים של ישראבלוג


לא לכולכם, אבל לאלו שמחזיקים בלוגים שעוסקים רק בזיונים ופנטזיות מיניות וסיפורי סקס למינהם,

אל תגיבו כאן. אל תנסו ליצור איתי קשר. אני לא מעוניינת. לא, גם לא בשיחה. גם לא לקרוא את החארטה שלכם.

 

איך זה שהיחידים שאי פעם קיבלתי מהם מייל פרטי דרך ישראבלוג זה גברים? וכל פעם שביקשתי את הבלוג שלהם זה היה בלוג שעוסק בסקס?

כוס אמק. לפחות היום נשבר גב הגמל ומחקתי את המייל שלי מכאן, וגם את החלק הזה שהיה אחרי השם שלי, שכתוב "מין: נקבה"

כאילו שזה רלוונטי בכלל. זה בלוג כאן מה זה פאקינג משנה מה המין שלי. גם שיניתי את הכינוי. עכשיו אין כאן את השם שלי ואין כאן את המין שלי. רק את מספר הבלוג. וזה כל מה שאני כאן, אני 36605. לא השם שלי ולא המין שלי. אני כאן כישות שכותבת. מצידי ישות בלי גוף. אני כאן מילים ואותיות וזה כל מה שאתם צריכים לדעת.

 

תמותו.

נכתב על ידי 36605 , 8/12/2015 14:15  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  36605




82,426

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל36605 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על 36605 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)