לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

!Nitwit! Blubber! Oddment! and Tweak


For a Pessimist, I'm Pretty Optimistic

Avatarכינוי: 

בת: 34

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2008    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 




הוסף מסר

10/2008

ערב יום כיפור.. מעניין...


כן... בזבזתי את ערב יום כיפור הכיפי הזה בניקיון יסודי של הבית.

ואני לא מתכוונת יסודי כמו שאני עושה כמעט כל שבוע.. (מה שמצחיק אותי שכשכול פעם שדור שואל מה המצב אני אומרת "מנקה"XDD) אלא יסודי יסודי.. עם הזמנת מנקה (שהייתה גרועה.. אבל נחמד)

בכל מקרה גם ככה הייתי עייפה ומרוחה משפעת.. ואמא שלחה אותי ברגע שקמתי לקניות דברי ניקיון ועוד... וכמובן שההרגל של אמא שלי לשלוח אותי לסופר דווקא כאשר הסופר מפוצץ באנשים!!! אני מתכוונת ממש ממש מפוצץ! כאילו כולם באים לקנות דברים! ויש תור ענקי וכולם חושביחם שמגיע להם להידחף ולהגיע לקדמת התור.. מה שקרה כשאיזה זקנה רוסייה פשוט נדחפה לתחילת התור... גרר ישראלים...

ואז ניקינו וניקינו וניקינו... גררר ועדיין לא סיימנו!! מ8 בבוקר עד 16:00 ניקינו רק את הסלון והמטבח!!! ואולי טיפה את המקלחת.. ומחר אני הולכת לנקות את החדרים!#$!$!$ $#^@

אני יודעת שאני לא צמה בכיפור אבל באמת... זה העונש על זה??? נו באמת!!!

 

אבל שום דבר מכל הדברים האלה לא היה ה"היי לייט" של היום... המאחורה של המדף טלוויזיה נמרח במים והיה שם כבלי חשמל של הטלוויזיה... אמא שלי הרימה אחד כדי שאוכל  לנקות שם והיא עלתה על אחד רטוב אם קצוות חשופות מכיוון שהחתולות לעשו את זה...

והיא התחילה לצרוח.. זה היה ממש מבהיל... ממש מבהיל!!! לא נגעתי בה אבל הוצאתי לה את הכבל מהיד... וישר כיביתי את כל החשמל בבית... ואחרי זה היא התחילה לצרוח עליי!! שלמה כמעט נגעתי בה כשהיא מחושמלת ואם מקודם לא הייתי כבר מבוהלת.. הייתי ממש מבוהלת באותו רגע! פשוט נכנסתי לחדר והתחלתי לבכות ולא נתתי לאמא שלי להיכנס לחדר...

הכל היה ממש מפחיד

 

אחרי שסיימנו התחלנו לאכול ולראות סרטים... דיוידי.. ועכשיו כלום.. כי היא רוצה לשמוע מוזיקה ואני סתם משועממת מוות!!

אבל עדיין נשאר לי בראש התמונה של אמא שלי...

זה ממש הזכיר את התמונה שלנו במתקן הזה בצינוק לונדון.. היא נראתה בדיוק ככה.. וזה מפחיד.

 

טוב בכל מקרה... צום קל.. (למי שצם מוחעחעחעP:) וגמר חתימה טובה.

ובאמת סליחה אם פגעתי במישו או הוצאתי עליו את העצבים שלי שמצטברים לי לאחרונה...

3>

נכתב על ידי , 8/10/2008 19:03  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



11,315
הבלוג משוייך לקטגוריות: עבודה , 18 עד 21 , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לRuinosus אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Ruinosus ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)