לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

!Nitwit! Blubber! Oddment! and Tweak


For a Pessimist, I'm Pretty Optimistic

Avatarכינוי: 

בת: 34

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2008    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 




הוסף מסר

10/2008

בלי קשר למחר


אני יודעת שמחר אני מתגייסת לי...

ומחר על הבוקר אני אפרסם פוסט בקשר לכל העניין

אבל רציתי להוציא משו לפני זה

 

יש לפעמים את אותן שיחות עם אמא על מה היא חושבת על דברים שקרו שפשוט מוציאים לי את המילים מהפה...

אני צבעתי לה את השיער (כן דור.. אני עבד..) ומרותי הגענו לדבר על אבי

אבי הוא דוד שלי שנפתר כשהייתי בכיתה ח'.

יותר נכון הוא טייל במן גבעה כזאת והיה שם מן קטע מאוד תלול שלא שמים לב אליו והוא נפל.. והשאר כבר היסטוריה

עכשיו היה איזה מן קטע כזה במשפחה שמישו ריכל שאבי התאבד.. ולפי מה שהבנתי מאז אמא מאוד התעצבנה ואמרה שזה לא נכון

 

כאן הכל משתנה

הגענו לנושא הזה ואמא אמרה שהיא לא הצליחה עם אבי והכל באשמתה ואני לא הבנתי

מסתבר שאמא שלי כן מאמינה שאבי התאבד..ואני הייתי בשוק

זכרתי שהיא כל כך התעצבנה אבל מסתבר שעצבן אותה שזה לא היה מקומם לרכל ככה

בכל מקרה...

לא יודעת פשוט רציתי לכתוב את זה ולהוציא את זה


אוו רק כדי להרגיש עוד יותר טוב יורם שלך לי הודעה!! חה~!

"אפשר לדבר.."

מי רוצה לדבר איתך??? נראה לך באמת שאני אחזור על אותה טעות אחרי ההודעה המקסימה שלך?

טפווו!


בכל מקרה... זהו.. ועוד פוסט מחר
נכתב על ידי , 21/10/2008 21:36   בקטגוריות WTF?????, שחרור קיטור  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



11,315
הבלוג משוייך לקטגוריות: עבודה , 18 עד 21 , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לRuinosus אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Ruinosus ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)