לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

!Nitwit! Blubber! Oddment! and Tweak


For a Pessimist, I'm Pretty Optimistic

Avatarכינוי: 

בת: 34

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2009    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031




הוסף מסר

1/2009

וקיבלתי את התולעת!!


זהו!

מעכשיו אני חובשת!!

אין עוד לחץ מתמיד של מבחנים וזה נחמד אבל מצד שני אין את כל התרגולים המעשיים וכיפים ופתיחות הורידים הכיפיות לעדות אבל הכואבות במיוחד

אני ממש אתגעגע לזה

 

וואיי עכשיו בואו נחזור שבועיים אחורה

אני בדוגרי רק אתמול חזרתי הביתה אחרי שסגרתי 21. ולמה?כי קורס שושי מנקה בלי קושי!

מכיוון שקורסים אחרים היו בנוהל "זמן יקר" לא היה להם זמן לעשות את שבוע האמטים שלהם (שמירות וניקיונות) אז אנחנו עשינו את העבודה השחורה שלה ועשינו שוב שבוע אמטים אוו סליחה-שבוע וחצי! וזה למה סגרתי עוד שתי שבתות עד סיום הקרוס

גאאאד כמה אפשר לנקות עלים!!! הם גם ככה יפלו מהעצים הארורים 5 דקות אחרי שסיימנו לנקות אז למה??

אארררגגג

 

בכל מקרה זה עבר תודה לאל...

ועשינו את המבחן האחרון שלנו ונכנסנו לאססססקקקקק!!!! (אווירת סוף קורס)

יום לפני הטקס היה לנו סוף סוף את השבירת דיסטנס שלנו עם המפקדות ומפקדת הקורס.

זה התחיל בהצגה קורעת במיוחד שעשינו שמטרתו העיקרית והיחידה הייתה לצחוק על המפקדות (והרס"ר כמובן)

ווואיי זה היה כל כך קורע!!! ואז כשהיינו בח' מול החדר אוכל אפשר לומר שהן "התנקמו" בנו ופשוט אמרו ערב טוב לבנות ואמרו משו נוסף שצוחק עליהן

 

אבל הדבר שאני תמיד אזכור זה השבירת דיסטנס עצמו.. קשה לא!

היינו על אזרחי וחיכינו שהן יבואו ואז כשהן הגיעו הן היו כאלה מחייכות ובכלל מור שברגע מסויים הזכירה לי את גרי זה היה ממש מוזר והתחבקנו הרבה ווואוייי זה היה כזה כיף

ואז לילך התחילה לספר על עצמה והתחלנו לשאול אותה שאלות ואז סתם דיברנו כולנו והתחבקנו

אבל החלק הכי טוב שהיה לי זה עם מפקדת הקורס שושי

וואיי היא כזאת חמודה!!!!! אני מתה עליה וגם היא ירדה עלי שזה כל הזמן שאני אומרת הקשב לרס"ר וזה חחחח

אחרי זה כולנו עברנו למגורים והמשכנו לדבר שם, כל המפקדות בחדר שלנו ודיברנו ודיברנו עד 4 בבוקר ואז הן הלכו כי לא היה ברירה כי היינו אמורות לקום עוד איזה 3 שעות אבל זה היה כל כך כל כך כיף!!!!! אני אף פעם לא אשכח את זה

 

ביום הטקס עשינו כל היום חזרות של ימין שמאל ימין, עמוד דום ונוח ולעשות צורות כמו מדרגות או המס' 10 חחח וזה היה דיי מייגע אבל למי אכפת כי אני מסיימת!!

ואז.. הטקס! 

וואיי זה היה כל כך מרגש! כמה בכיתי.. ובכיתי עוד יותר כשראיתי את המפקדות בוכות גם ("תפסיקו לבכות! דיי!")

לא קיבלתי מצטיינת או למופת.. זה היה די מדכא...אבל לא משנה!

קיבלתי את התולעת - הסיכת חובשת שלי! 

וביום ראשון אני חוזרת לבסיס כדי לגלות איפה אני הולכת להיות.. בתקווה שזו תהיה ההצבה שאני רוצה

וזהו לעכשיו... ואני אודיע לכם למה אני אשובץ ביום ראשון

 

ומתן - אתה גיי ואני לא אוהבת אותך יותר.

נכתב על ידי , 30/1/2009 19:36   בקטגוריות HAPPY HAPPY HAPPY!!, צבא  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



11,315
הבלוג משוייך לקטגוריות: עבודה , 18 עד 21 , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לRuinosus אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Ruinosus ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)