לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

!Nitwit! Blubber! Oddment! and Tweak


For a Pessimist, I'm Pretty Optimistic

Avatarכינוי: 

בת: 34

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2009    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  




הוסף מסר

4/2009

מזל "טוב"


כוס אמא של הצבא הבני זונות האלה~!@!@$!$!@#$%T#$^@W$@#^YE$%#@^#

בני זונות כולם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 אז נכון, טיפה איחרתי להר ההרצל הזה אבל מה לעשות - יש דבר כזה פקקים.

לא לדבר על זה שישבתי שעה מחוץ להר הרצל המחורבן הזה כי המטומטים האלו לא נתנו לי מספיק פרטים (למרות שהתקשרתי..) אז אני מגיעה לשם ואני לא יודעת אם מי אני צריכה להיפגש ולא שום דבר!!!

את הפלאפון של המפקד שלי אין לי אז אני מתקשרת לחברה מהבסיס. 

המפקדים בחופש. כמובן.

אז אני מנסה לתפוס את האחראית מרפאה. לא עונה. כמובן.

בסוף אני חוזרת לחברה שלי והיא נותנת לי מספר של  מפקד אחר (לא ישיר) שנותן לי פלאפון של מישו שנותן לי פלאפון של מישי שנותנת לי פלאפון של מישו כאשר כל אחד לוקח לי שנים לתפוס כך שאני יושבת מחוץ להר הרצל איזה שעה כמו מטומטמת!~@~#!#!$

רק כדי לגלות שכשאשר סוף סוף שהבן אדם הפאקינד אחראי עלי איכשהו אומר לי שיש שם כבר חובש שהגיע קודם ושאני אחזור לבסיס.

WWWWTTTFFFF????????@$!@$#?~!???

אני יודעת שביקשו שני חובשים לחרא הזה של יום העצמאות... אחד מפילון ואחד מפיקוד צפון. אז מזה כל החרא של זה שהוא הגיע ראשון???

אתם רציניים??? אני נסעתי מחיפה לפה רק כדי שיומרו לי שאני צריכה לחזור חזרה לבסיס ולא צריכים אותי בכלל..

כי איחרתי??

SORRRYY!!! כי זה הכל באשמתכם!!!!!

כוסס אמממקק

ביום אחר זה לא היה מזיז לי כל כך. זה היה מעצבן אבל זה לא היה גורם לי לבכי.

אבל דווקא היום??? ביומולדת שלי???

למי יש כוח לעצבים האלה ולטרטורים האלה???? זה היום הולדת הכי גרוע בחיים שלי.... 

כוס אמק.

נכתב על ידי , 26/4/2009 15:14   בקטגוריות שחרור קיטור, צבא, פסימי, WTF?????, דיייייי!!!#$%@%@  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



11,315
הבלוג משוייך לקטגוריות: עבודה , 18 עד 21 , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לRuinosus אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Ruinosus ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)