לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

!Nitwit! Blubber! Oddment! and Tweak


For a Pessimist, I'm Pretty Optimistic

Avatarכינוי: 

בת: 34

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2009    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      




הוסף מסר

5/2009

חה.


למה אני מופתעת בכלל?

חה כמובן. כי למרות שאני הכי פסימית שאני יכולה להיות לאחרונה... בתוך תוכי, בתוך הליבה, אני עדיין בן אדם אופטימי.

For a Pessimist, I'm Pretty Optimistic כמו כפאראמור אומרים...

אני באמת מנסה לחשוב בסוף זה לא יקרה... אני יודעת שזה לא יקרה. כמו תמיד.

אבל בסופו של דבר אני תמיד חושבת שכן ואז כואב לי שמה שצד הפסימי שלי אומר נכון בסופו של דבר.

 

כמו העיניין עם אבא שלי.

ידעתי שאסור לי להיות אופטימית בקמצוץ האפשרי על הפגישה שלי איתו בדיוק לפני שנה. ידעתי שאסור לי לחשוב שעכשיו כשפגשתי אותו אפשר להתחיל מהתחלה או משו כזה.. איכשהו.

"BIG HAPPY FAMILY"

ייאא רייט. בסופו של דבר שוב בכיתי על איך שהבן זונה הזה נטש אותי עוד פעם. ואז המשיך לשפוך מלח על הפצעים באסמסים הנחמדים שלו.

 

אני באמת מנסה לא להיות כל כך אופטימית (המעט שנשאר הוא מה שמזיק)

אבל זה קצת קשה לי כשהכל מסובך בעוד מיליון קשרים אחרים.

שכולם קשורים אחד בשני.

נכתב על ידי , 2/5/2009 22:06   בקטגוריות פסימי, אהבה ויחסים, אופטימי  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



11,315
הבלוג משוייך לקטגוריות: עבודה , 18 עד 21 , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לRuinosus אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Ruinosus ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)