לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

!Nitwit! Blubber! Oddment! and Tweak


For a Pessimist, I'm Pretty Optimistic

Avatarכינוי: 

בת: 34

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2009    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      




הוסף מסר

5/2009

ושוב.. המזל "הטוב" בשחקים!


צרות באות בצרורות.

למרות שחלק מהצרות שלי לא הופיעו ביחד כמו עכשיו.

הן רק נעשו מורכבות יותר... מדכאות יותר.

 

כך שעם כל העיניין שיום ההולדת שלי הלך פייפן בגלל הצבא המחורבן שלנו..הפקינג נג"ד רפואה שחושב שזה בסדר להעיר אותי ב1 בלילה כדי שאפתח את השער חנייה בשבילו (מה שאסור לעשות) ואז לחנות במקום אחר...התקפי הדיכאון השכיחים (והמכאיבים)...אמא שלי.. אבא שלי...

עכשיו גם יכול להיות שאני אהיה בכלא!

ואם זה לא יקרה, רק כי הפאקינד סגן קרפ"ר (קצין רפואה ראשי) החליט להיות נחמד..

אז יהיה לי ריתוק של הרבה הרבה (הרבה הרבה) זמן.

 

הטיפשות שלי מכניסה אותי לצרות.

ועד כמה שהריתוק לא יהיה כל כך נורא כי אני אסגור עם השותפה שלי ל"פשע", 2 בנות של המוש"ל, סייעת שיניים וחובשת תורנית...

אני לא יכולה שלא להיות יותר מדוכאת מזה שהגורל החליט נואשות שאני צריכה להיות מדוכאת כל הזמן.

מכל סיבה שהיא.

כי מטרתו להרוס לי את היומולדת כרגע.

התקופה הקצרה במיוחד של מזל טוב שאחרי זה מתמוגגת.

אבל עדיין קיימת.

אין לי למה להתרגש כרגע.

אפילו לו למסיבה.. בתקווה שתהיה...בסופ"ש.

נכתב על ידי , 4/5/2009 18:38   בקטגוריות צבא, פסימי, דיייייי!!!#$%@%@, כוססאממקקקקק!!!!  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



11,315
הבלוג משוייך לקטגוריות: עבודה , 18 עד 21 , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לRuinosus אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Ruinosus ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)