לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

!Nitwit! Blubber! Oddment! and Tweak


For a Pessimist, I'm Pretty Optimistic

Avatarכינוי: 

בת: 34

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2009    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      




הוסף מסר

5/2009

פרוע ביותר






טוב..

רשמית.. זו הייתה המסיבה הכי פרועה שהייתה אצלי בבית חחח...

זה התחיל טיפה חלש אבל כשכולם התחילו להגיע התחיל להיות מעניין.

במיוחד כי כולם הגיעו בבת אחת XDD

 

אחרי התחממות של דיבורים וצחוקים ומתנהגים כמו שייאווס כשרואים רנט בפעם האלף ואחת ושרים עם הסרט לכל אורך הסרט, ושתייה של בירה וודקה (אני בשוק שלא הייתי שיכורה בכלל מהכמות של וודקה ששתיתי בהתחשב בכך שאני לא שותה בכלל..), התחלנו לשחק "ספין דה בוטל"

וואיי זה משחק ממש כיף כשכולם משתתפים (למרות ששניים לא השתתפו זה לא אומר שלא עשו דברים אחרים.. מוחעחע) 

 

ובין לכל הדבר ההזוי בין נישוקים לגיי ולקטיול וצוקי.. היה גם את העיניין של זה שאמא הסתכלה עלינו משחקים XDDDD

באמת, עד אתמול, לא ידעתי לאיזה שלב של שיתוף פעולה אמא שלי יכולה להגיע XDD

אני מתחילה להבין איכשהו למה חברים שלי אוהבים להיות אצלי בבית

XDDDDDD

|

|

הממ..

|

|

וואיי היה פשוט מטורף... לאחר איזה שעה או יותר כבר לא היו נישוקים.. אלא בעיקר משימות כמו היקים.. ליקוקי אוזן (בקשת לולה...XD) ריקודי גייז (אהבתי את השיתוף פעולה של דורוש XP) או פשוט ליקוקי שוקולד מצוואר של מישו.. או במקרה של דור - גם מהחזה (הודות לאמא...)

 

וגם קיבלתי מתנות ממש יפות...

שרשרת מדהימה של דרקונים מקטיול (3>)



ושעון ממש יפה עם תמונות חברים וענתוש ודור



אוהבת אותכם!

מצב רוח עלה... :)


נ.ב

איך הייתי רוצה לפרסם את התמונות מהמסיבה הזאת XDDD

אבל לא לדאוד. אני לא אעשה את זה חח

 

נכתב על ידי , 9/5/2009 20:48   בקטגוריות אופטימי  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



11,315
הבלוג משוייך לקטגוריות: עבודה , 18 עד 21 , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לRuinosus אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Ruinosus ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)