לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

!Nitwit! Blubber! Oddment! and Tweak


For a Pessimist, I'm Pretty Optimistic

Avatarכינוי: 

בת: 34

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2009    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 




הוסף מסר

7/2009

עד מתי?? הטלנובלה תמשך?


אחחח

הסיפור הזה עם אבא שלי הוא כמו רסטות.

הכל סבוך ומלופף ביחד.

 

ועכשיו נוצר עוד קשר.

אמא שלי יורם התקשרה לאמא שלי היום.

כן...

 

זה התחיל בזה שהיא אמרה לה עד כמה אין ליורם כסף.. בוהו... ושהיא משלמת החודש את המזונות שלו... ובקיצר ניסתה לגרום לו להיות מסכן

אמא שלי התחילה לספר שגם היא מובטלת כבר חצי שנה... ושכל העיניין הזה הוא לא מנקמה.

ובכלל.. שלמרות שאני נפגשתי עם יורם שנה שעברה זה אני שהחלטתי להמשיך עם התביעת מזונות.

 

לפי מה שאמא אמרה בחלק הזה היא הייתה בשקט.

כי היא לא ידעה שאני ויורדם ניפגשנו בפ

 עם הראשונה לפני שנה.

היא לא ידעה אפילו על כל התצלומים שאמא שלחה לו.. או על העובדה שאמא אמרה שהם מוזמנים לבוא בכל פעם.

 

"מפתיע" הא?

 

אבל החלק שבגללו אני כותבת לכם את הפוסט הטלנובלי הזה, זה כי אמא של יורם (וגם האבא מסתבר) ביקשו לראות אותי.

החלק הזה קצת תפס אותי בהפתעה.

 

ועכשיו הוחלט שאני נפגשת איתם בסופ"ש הבא כשאני נוסעת לירושלים.

באותה זמן שאני ניפגשת עם בני דודים שלי.

השמח.. עם הלא ידוע.

 

אין לי אופטימיות כרגע. הספיק לי מהטופטימיות הקודמת של פגישת בן משפחה.

יש לי רק ספקות... פחד ממה שיקרה.

מה יאמר.

אם יורם יצוץ פתאום.

 

אני רק נעשת מדוכאת לגמרי... נמאס לי מכל האי מודע הזה.

מפגישת אנשים קרובים שהייתי אמורה להכיר ברגע שנולדתי.

 

ועכשיו אני סתם בדיכאון. מזה. ומעוד דברים.


In our family portrait, we look pretty happy
Let�s play pretend, let's act like it comes
naturally
I don�t wanna have to split the holidays
I don�t want two addresses
I don�t want a step-brother anyways
And I don�t want my mom to have to change her
last name

In our family portrait we look pretty happy
We look pretty normal, let's go back to that

נכתב על ידי , 7/7/2009 21:26   בקטגוריות דיייייי!!!#$%@%@, כוססאממקקקקק!!!!, אהבה ויחסים, פסימי  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



11,315
הבלוג משוייך לקטגוריות: עבודה , 18 עד 21 , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לRuinosus אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Ruinosus ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)