לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

!Nitwit! Blubber! Oddment! and Tweak


For a Pessimist, I'm Pretty Optimistic

Avatarכינוי: 

בת: 34

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2009    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 




הוסף מסר

7/2009

נמאס


דיי אני לא יכולה עם זה יותר!~#~#~

תוציאו אותי מהבית הזה.... אני לא יכולה להיות עם אמא שלי כבר!~#~#

היא אומרת לי שהיא מתפרקת... תודה רבה

 

לך מותר לצעוק עליי כמה שבא לך ולדכא לי את החיים כל יום רק כי את מתפרקת???

אני לא הבן אדם היחידי שכועס פה!

לי לא מותר להיות כועסת מידי פעם??? במיוחד כשצועקים עליי כל יום??? את מצפה שאת תצעקי עליי רצח בטלפון ואז בבית תתנהגי כאילו כלום לא קרה?

 

2#^T%*&#%@^! AARRRGGGGG

 

דיייי אני לא יכולה יותר!!#

אני רוצה לא להיות בבית... אם לא הייתי כל כך עייפה כל יום מהבסיס הייתי חוזרת כמה שיותר מאוחר שאני יכולה

אני לא יכולה לחיות עם המתח הזה יותר. הוא מוחץ אותי מכל הצדדים.

ויש לי עוד דברים לחשוב עליהם! חוץ מאמא יש גם אותה וגם את העובדה שאניט פאקינג פוגשת את הסבא וסבתא השניים שלי בפעם הראשונה~!@$!#

 

אבל אין לי ברירה. כי אמא שלי מתפרקת ואני צריכה להיות איתה...

כי היא מדוכאת ומדברת על דוד אבי


ג'יפ,.. לא..ג'יפ...לא זה...ג'יפ....

נכתב על ידי , 10/7/2009 13:52   בקטגוריות לעזאזל אמא!!!!!!, אהבה ויחסים, שחרור קיטור, פסימי  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



11,315
הבלוג משוייך לקטגוריות: עבודה , 18 עד 21 , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לRuinosus אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Ruinosus ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)