לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

!Nitwit! Blubber! Oddment! and Tweak


For a Pessimist, I'm Pretty Optimistic

Avatarכינוי: 

בת: 34

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2009    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     




הוסף מסר

8/2009

עדכון הגהנום


לא פחות ולא יותר שלושה הודעות חדשות מהאבא הבן זונה שלי ביום אחד:

3.8.09

    

1. (זה מה שכתבתי לאמך..)

 הכסף מופקד ברגעים אלה. יש לך טענות? את לא מתביישת?

 במשך 17 שנה קיבלת כסף כמו שעון. ועכשיו – גם, מההורים הזקנים של בן אדם שעבר ארוע מוחי, ושאינו עובד.

 את חסרת מצפון. אני מקווה שביהמ"ש יכריח אותך להחזיר את הכסף. תתכונני.

 

 2. (וגם את זה שלחתי אחרי שהיא כתבה לי:"איזה מסכן!...")

 את לא מבינה שאמא שלי צריכה לשלם לך מקצבת הזקנה שלה? כי לי אין כלום??! את לא יכולה להכניס את זה לראשך??!

 תתביישי. בושה וחרפה.

 

3.  אני מכתב אותך, כי את לא יכולה להמשיך להיות בת יענה, לדעתי...

 תני את הדיעה שלך...

 

מה אתם חושבים?


אני ואמא נפגשנו היום עם העורך דין בירושלים... זו הייתה חוויה כיפית

חוץ מכל הפרטים שהוא רצה לדעת הוא אמר שכנראה, סביר להניח, שיקראו לו להעיד... והשופט עו העו"ד של הבן זונה ישאלו אותי שאלות לא נוחות בניסיון להוציא אותי כ"בת רעה ומורדנית שלא זכאית לכספי מזונות ושבכלל לא רצתה בקשר".. יא רייט.

לא לדבר שיכול להיות שהעו"ד הבן זונה יוצא את הלכלוכים שאמא שלי לא מוכנה לספר לי עד היום.

 

עוד חודש עד למשפט

 

החיים הטובים.

אני ממש "חיה" אותם.

נכתב על ידי , 12/8/2009 19:50   בקטגוריות אהבה ויחסים, פסימי  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



11,315
הבלוג משוייך לקטגוריות: עבודה , 18 עד 21 , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לRuinosus אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Ruinosus ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)