לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

!Nitwit! Blubber! Oddment! and Tweak


For a Pessimist, I'm Pretty Optimistic

Avatarכינוי: 

בת: 34

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2009    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     




הוסף מסר

8/2009

FUCK IT


כבר מזה שלושה ימים ברצף, באמצע שבוע, כאשר ביום למחרת אני אמורה לקום ב-5:40 לצבא, אני יוצאת עד מאוחר ושותה.

ולא קצת. ולא לאט.

 

לחלק זה ישמע מטומטם ואולי הם יצחקו... אבל לי לא ממש.

אני לא בדיוק יודעת איך להתייחס לזה, איך לפרש את זה, טוב? רע?

 

כל מה שאני יודעת זה שאני רוצה לשתות לאו דווקא בשביל הטעם, אלא בשביל "המסע".

אני רוצה משו חזק, משו שישכיח הכל - או יעמעם אותו זמנית, אבל אין מספיק חזק, ואין כסף לעוד הרבה משקאות, אז נשאר לשתות מהר.

ויש קטעים בהם אני אומרת FUCK IT וקונה עוד משו, ואולי חושבת על לקנות עוד משו ממש מעבר ליכולת שלי.

ובקטעים האלה תמיד אני שומעת בראשי את הציטוט המוכר לי מידי של מישי קרובה "תרגיעי, אין צורך להגזים" ו-"את יודעת שזה לא מה שיעזור לך"

 

ובסופו של יום, ולאחרונה - בימים, אני מגיעה הביתה ללא שום סיפוק מסעתי אלא רק תשישות מהיום הקודם והיום שלפניו שבו לא ישנתי, והמחשבה על היום המדכא שמחכה לי מחר.

 

ולמרות התשישות, אני עדיין לא מצליחה להירדם.

 

 

נכתב על ידי , 18/8/2009 23:25   בקטגוריות פסימי  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



11,315
הבלוג משוייך לקטגוריות: עבודה , 18 עד 21 , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לRuinosus אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Ruinosus ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)