לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

!Nitwit! Blubber! Oddment! and Tweak


For a Pessimist, I'm Pretty Optimistic

Avatarכינוי: 

בת: 34

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2009    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   




הוסף מסר

9/2009

יופי


מסיבה לא ברורה עדיין ולא זכור לי בגרוש... שמרתי את הפוסט הקודם על המחשב...

ואיכשהו.. בצורה לא חטטנית.. אמא שלי מצאה את זה.

נייס

ועל העיניין עם יורם היא יודעת.. על העיניין איתה היא יודעת (למרות שהיא דורשת שנדבר... למרות שידברנו-היא דיברה-על זה אתמול, שיחה מלבבת)

אבל על העיניין השלישי היא לא יודעת... ואני אישית עדיין לא מוכנה לספר לה.

והיא שונאת את זה שיש דברים שאני לא מספרת או מדברת איתה עליהם, והיא אפילו נעלבת מזה כהוגן. מה שגורם לי להרגיש עוד יותר רע.

אנחנו אחרי בנות גילמור, האם והבת המדהימות.

אבל אפילו היא אמורה לזכור שלקראת סוף העונה יש דברים שרורי לא מספרת לאמא שלה. ומה לעשות שאני לא אדבר איתה על כל מה שאני מרגישה.

 

חוץ מהעניין השלישי... אני מנסה לחסוך ממנה דברים שיגרמו לה להיות יותר מדוכאת.

כמו... שאני באמת באמת פגועה מכל העיניין הזה עם יורם.. למרות שאני מתנהגת כאילו אני לא שמה את הזין שאין לי

כמו..שאת זה היא כבר יודעת אבל אני לא הולכת לאמת לה את הדברים... שאני לא יכולה להיות בבית? נמאס לי מזה או שהיא מדוכאת או שהיא עצבנית עליי בלי סיבה בגלל שהיא מדוכאת.

או העובדה שאני התחלתי לשתות אלכוהול לא בגלל שהתבגרתי וסתם נמאס לי מעקרונות..אלא בגלל רצון להרגיש במציאות את מה שאני מריגשה דיילי

זה לא דברים שאמא מדוכאת צריכה לדעת ולשמוע.

או בשבילי לומר לאמא המדוכאת.

 

ושוב, אני לא יכולה לדבר עם אמא עליה, אני יודעת שהיא תקבל את זה, אין דום בעיה. אני פשוט לא מוכנה, זה לא הזמן המתאים בשביל זה.

 

בקיצר. תסכול.

מישו רוצה לשתות?

נכתב על ידי , 7/9/2009 21:44   בקטגוריות אהבה ויחסים, פסימי  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



11,315
הבלוג משוייך לקטגוריות: עבודה , 18 עד 21 , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לRuinosus אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Ruinosus ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)