לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

!Nitwit! Blubber! Oddment! and Tweak


For a Pessimist, I'm Pretty Optimistic

Avatarכינוי: 

בת: 34

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2009    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031




הוסף מסר

10/2009

המשפט.


כל מה שיש לי לומר על היום הנוראי הזה הוא שהוא בדיוק איך שציפיתי שהוא יהיה - חרא.

הדבר היחידי שניחם אותי ביום הזה שזה יהיה בתקווה שהיום האחרון שבו אני אתעסק בכל החרא שקשור ל"אבא" שלי.

אז שהו.

כמו שאמרתי.

הגורל אוהב לומר לי כמה אני טועה.

לא רק שכל החרא הזה לא הסתיים היום כמו שקיוויתי.

הוא גם נדחה לעוד כמה חודשים.

העו"ד דין החכם מאוד שלנו, שכח להוסיף טפסים (חשובים) לכל התביעה שמוכיחים בעצם שאמא שלי מובטלת ושאנחנו במצוקה כלכלית.

אז כל החרא הזה יגישו שוב לשופט רק בדצמבר... ורק אחרי זה ידברו על דיון חוזר.

וצריך להוסיף.. שהשופט ממליץ בחום(=אומר, מחייב) שאני ויורם נלך לייעוץ משפטי שמטרתו תהיה לנסות לחדש את הקשר שלנו ואז אולי בכך לעזור לכל ההליך המשפטי.

מה שבדוגרי אומר שאני אהיה חייבת לראות את יורם הזה כל כמה זמן ופשוט לדבר אל הקיר כל פעם מחדש. דבר שבתכלית ממש לא מתאים למצב הנפשי שלי כרגע.

 

מה שמאוד לא היה לי מובן בכל המשפט הזה... שעכשיו העו"ד של יורם טוען שכל הקטע שהוא לא היה בקשר איתי 18 שנה הוא בכלל לא רלוונטי.

1. WTF? זה הכי רלוונטי שאפשר!

2. הטענה היחידית שלו קשורה לעובדה שאנחנו לא בקשר, ובמיוחד על זה שאני לא רציתי קשר... עכשיו הוא טוען שזה לא רלוונטי???????

 

וההודעה שבה הוא בעצם "התגרש ממני", שהוא טוען שלא הייתה ולא נבראה, אז אמא בעצבים אחרי המשפט הראתה לעו"ד את זה.

ולבן זונה התירוץ היחידי היה "אה, כן, זה אחרי שרבנו" חחח מה?! כנראה פיספסתי את הריב מכיוון שאמא שלי שולטת לי במוח.


אמא שלי לא יודעת איך היא הולכת לשלם את השכר של החודש הבא. אם היא לא תקבל עזרה בשילום של שכר הדירה אנחנו נצטרך לעבור לדירה זולה יותר.

היא אומרת לי שהיא מרגישה כישלון, ומרגישה עכשיו עוד יותר כישלון כשאני אומרת לה שאני ממש צריכה למצוא עבודה.

 

וגם כן,  הבן זונה הזה בא אליי אחרי המשפט ואומר לי שהוא כן רוצה להיות בקשר.

אני אומרת לו שגם אני, אבל לא דרך מטענים כספיים. ואז הוא אומר "אז את צריכה להחליט"

מה להחליט???? יש החלטה! לאמא שלי ולי אין כסף! והיא אשקרא גידלה אותי 19 וחצי שנה, ולה אין אמא ואבא שיעזרו לה בתשלומים!

ואני עכשיו צריכה להשיג אשרת עבודה, שכוללת קודם למצוא עבודה, שבה בעצם אני אצטרך להתחנן למפקדים שלי שישחררו אותי כמה שעות לפני פעם בשבוע כדי שאני אוכל להספיק להגיע למשמרת, אחרי שכבר עבדתי כל היום!

 

שמישו יסביר לי מה הולך לקרות לי עכשיו???


הלכתי לדפוק את הראש ולהשתכר בבורגר בר.

ביי ביי

נכתב על ידי , 21/10/2009 14:08   בקטגוריות אבאל'ה (לשעבר הוא), דיייייי!!!#$%@%@, כוססאממקקקקק!!!!, שחרור קיטור, פסימי  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



11,315
הבלוג משוייך לקטגוריות: עבודה , 18 עד 21 , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לRuinosus אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Ruinosus ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)