לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

!Nitwit! Blubber! Oddment! and Tweak


For a Pessimist, I'm Pretty Optimistic

Avatarכינוי: 

בת: 34

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2009    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  




הוסף מסר

12/2009

week of weekends


השבוע הזה עבר באיטיות ובכאבים

כל יום לקום בתחושת כבדות, כאבים בחזה

ולהוסיף על כל הצרות שלי כרגע נוסף גם כל העיניין שאמא יודעת טוב טוב עליי עכשיו (ולא כי אמרתי לה)

ועם כל החרא גם יורם החליט להתקשר משום מקום כדי להוכיח לעובד הסוציאלי שאני לא מתאמצת לתקשר איתו. [כמובן שלא עניתי, רק אותו הייתי צריכה עכשיו]

 

הגעתי ליום חמישי עם תחושה מעט יותר טובה, איכשהו זה השתפר ב'לוחמי הגטאות' go figure...

אבל היה לי פשוט רצון ענקי לא לצאת לסופ"ש הזה...

וחבל באמת שלא סגרתי שבת

 

נתקעתי בבית ביום שישי בערב כי כל העולם הבריז וביום שבת פשוט לא היה לי מצב רוח [understatement]

הסופש הזה רק החזיר אותי לנקודת ההתחלה.

 

בפעם הראשונה בחיים הסדירים שלי שאני ממש ממש רוצה לחזור לבסיס ולסגור לילה, ומצידי כל השבוע.


הקלות שלי לשקר לאחרונה פשוט מדהימה אותי

אפילו לאלה שלטענתם קוראים אותי כמו 'ספר פתוח'

נכתב על ידי , 26/12/2009 21:06   בקטגוריות life itself, פסימי  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



11,315
הבלוג משוייך לקטגוריות: עבודה , 18 עד 21 , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לRuinosus אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Ruinosus ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)