לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

!Nitwit! Blubber! Oddment! and Tweak


For a Pessimist, I'm Pretty Optimistic

Avatarכינוי: 

בת: 34

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2010    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28      




הוסף מסר

2/2010

מחשבות קטועות של עייפות.


ממעבר מיום ליום.

מטיול יחידה שהיה אמור להיות בפסגת החרמון ועבר לביצה של חמת גדר.

מהחלטה סופית לא להיפגש עם אבא שלי ולתת לפשרה לעבור בשקט.

מלילה חסר שינה לאחר.


הזמן עובר.


והסופ"ש בפתח, ואני מגיעה למצב שבו אני רוצה שהוא יגיע (ניסיון נכשל נוסף לישון נורמלי) ומצד שני אני לא רוצה שהוא יגיע, לא רוצה לצאת.

ואני רק רוצה להיעלם מתחת למיטה.

ואני רק רוצה להעלים תמונות ופלאשים מהראש שלי.

ואני רק רוצה להשתכר.


ואני לא יכולה להשתכר.

כי אין כסף,

ושוב צריך להביא לאמא כסף מהחשבון שלי כדי לשלם את השכר דירה.


היא קיבלה עבודה.

עד כמה שאני שמחה בשבילה שזה סוף סוף קרה, אני לא לגמרי שמחה.

ניתקעה בי הפסימיות.

אני צריכה שיעבור הזמן ולראות איך זה יצא קודם, לא לפתח בי תקוות.

לראות איך אמא תחזור הביתה מהעבודה, אם תחזור עצבנית או מדוכאת.


אני מתרגלת לכל העיניין הזה, שוב ושוב ושוב...

וזה לא הרגל שצריך להתרגל אליו.

יש גבול כמה אפשר להחביא ולשקר.


מטרה חדשה: למצוא קללות חדשות ועסיסיות שאני אוכל להשתמש בהן.

המילה "זבל" לא בדיוק מספקת אותי.


נכתב על ידי , 10/2/2010 21:24   בקטגוריות פסימי, tiredness  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



11,315
הבלוג משוייך לקטגוריות: עבודה , 18 עד 21 , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לRuinosus אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Ruinosus ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)