לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

!Nitwit! Blubber! Oddment! and Tweak


For a Pessimist, I'm Pretty Optimistic

Avatarכינוי: 

בת: 34

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2010    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   




הוסף מסר

3/2010

עוד שבוע של כלום


עוד שבוע עבר באיטיות... ואני רוצה להגיע לסופ"ש מצד אחד, ומצד שני - אני מעדיפה להישאר איפה שאני.

עוד שבוע של ניקיונות... עד מתי? כבר האברים הפנימיים שלי נקיים רצח...

עוד שבוע של שקרים

עוד שבוע של עייפות

 

שבוע הבא בתקווה יהיה יותר טוב.

אני אהיה טיפה שונה יותר, תספורת חדשה וצביעת השיער שוב..

יש תוכניות, בת מצווה, המסיבת וילה.. זמן לשתות ולרקוד עד קביים...

 

שיהיה לכם סופ"ש כיפי..


Don't ask me why I'm crying
'Cause when I start to crumble
You know how to keep me smiling
You always save me from myself
From myself, myself
You're gonna save me from myself

I know it's hard, it's hard
But you've broken all my walls
You've been my strength, so strong
And don't ask me why I love you

It's obvious your tenderness
Is what I need to make me
A better woman to myself
To myself, myself
You're gonna save me from myself




נכתב על ידי , 19/3/2010 13:11   בקטגוריות Music makes a diffrence, tiredness, פסימי  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



11,315
הבלוג משוייך לקטגוריות: עבודה , 18 עד 21 , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לRuinosus אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Ruinosus ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)