לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

!Nitwit! Blubber! Oddment! and Tweak


For a Pessimist, I'm Pretty Optimistic

Avatarכינוי: 

בת: 34

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2011    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  




הוסף מסר

3/2011

625


יאפ

625... זה הציון של הפסיכיחס

וואוו פיוווווווווווווווו

בואו נאמר שזו הקלה חבל על הזמן.

ציון גבוה במיוחד בשביל פעם ראשונה

 

אני עדיין מוצאת את עצמי לא מתרגשת לאללה.. כאילו לא מאוכזבת אבל גם לא מרוצה לגמריי. לא יודעת

אולי זה הקטע הפרפקציוניסטי הזה שאני חולה בו..

נכון אני יודעת זה מעל הממוצע וזה ציון ממש טוב, וזה מה שאמרתי למדריכה שאני רוצה - מעל 600...

 

בואו רק נקווה שזה יספיק לי למה שלעזאזל אני ארצה ללמוד.

עם המזל שלי מה שאני ארצה לא מספיק.

 

נקווה לטוב. עכשיו הגיע הזמן לבדוק אפשרויות.


 ובלי שום קשר...

שיר שחבר ממש טוב שלי שם בבלוג ולא יכולתי שלא להתחבר לכל פאקינג מילה.

 

Look at You / Screaming Trees

 

Her ghost hides

In my mind

In the night

In a way she's haunting me

I'm wanting her still

Thru rose colored skies

Or blue, blue moonlight

There's miracles on high

She's walking by

 

When I look at you I've got a second chance

Really need to have you now

One by one they fall it always breaks me down

 

The quiet

Cuts me thrugh

The candle burnt

The knife has turned

The pain withers

Alive I know deep insid

 

 

Her ghost hides

In my mind

In the night

In a way she's haunting me

נכתב על ידי , 6/3/2011 22:34   בקטגוריות פסיכומטרי  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



11,315
הבלוג משוייך לקטגוריות: עבודה , 18 עד 21 , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לRuinosus אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Ruinosus ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)