לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

!Nitwit! Blubber! Oddment! and Tweak


For a Pessimist, I'm Pretty Optimistic

Avatarכינוי: 

בת: 34

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2011    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  




הוסף מסר

3/2011

דירה ואיחסה אחר


טוב.. לשם העדכון.. באתי שוב לדירה עם אמא אבל הפעם הבאתי איתי מצלמה שיש לה כבל שאמא שלי לא ארזה אותו =.='

אז הינה התמונות.

עכשיו הדירה לא מי יודע מה נראת יפייפיה. אבל זו הדירה הכי טובה שמצאנו, מבחינת מחיר וגודל.

נכון, היא לא נראת מי יודע מה בכלל. במיוחד כאשר זה לא נקי

אני אמורה ללכת עם אמא ושני חברים, שאני פשוט מתה עליהם שהם הסכימו לבוא (פשוט אין עליהם. שווים זהב), ביום שישי כדי ללכת לנקות את הדירה ספיץ ספוץ לפני המעבר של הדירה שבוע הבא....

 

עכשיו לא היה אפשר להראות את כל החדר בכל פעם.. סה לווי. אבל הצלחתי להכניס את הרוב.

זה תמונה מהסלון למטבח מימין למקלחת ולשאר חדרי הבית


וזו תמונה מהסלון לפינת אוכל הגדולה שלנו.



זה המטבח.. והכניסה לחדר שירות (ששם אני אגרום לשמעון לישון.. מועחעחעחעחע )

ולסיום. ממה שהצלחתי להכניס לתמונה. החדר שלי...


בתקווה רבה ביותר.. שבוע הבא יכנסו חפצים ואני אעשה תמונה של לפני-אחרי..

לא בשבילכם. במיוחד בשביל התחושה הטובה שלי.... סטנדרטי


ובלי שום קשר.

במיוחד כשאני באה לעבודה במצב רוח טוב... כאשר פגשתי מישי מהקורס חובשים שהייתה איתי בחדר..

אני באה לעבודה עם חיוך רק כדי לדעת שאני הולכת לבלות את ערב החג של פסח... במקום עם המשפחה היחידה שלי, בירושלים - במלצור והגשת אוכל ל370 אנשים מחורבנים.

שבמקום ללכת למשפחה שלהם או טיפה להתאמץ בחגים כמו בן אדם נורמלי בחג פסח הם מעדיפים לשלם 300 ש"ח למנה ולהקריא לנו את כל הגדת פסח.

לא לדבר על זה שאין סיכוי לחזור לאיפשהו באיזה 10 בלילה כמו בשישי רגיל.

לא.

עובדים קודמים אומרים שלא מסיימים לעבוד לפני 1-2 בלילה~!@~@~@# כי האנשים רק מתחילים לאכול באיזה 9-10 כי הם קוראים את כל הפאקינג הגדה כי אין להם משו טוב יותר לעשות בחיים!@$~!!@$@#%

shoot me please.עצבני

 

יופי. החג הכי גדול לכל אזרחי ישראל.. ואותו אני ואמא שלי. ששתינו לבד כל הזמן.

צריכות לבלות שוב, לבד. ואמא שלי בכלל. היא סתם תתקע בבית בזמן שאני אקרע את התחת שלי עד אמצע הלילה.

כי היא לא הולכת לירושלים בלעדי.

ואל תגידו לי חג שני כמו שהבוס שלי ניסה להסביר לי.

כי אולי לממש מסורתיים/דתיים מביניכם זה נכון.

אנחנו לא כאלה.. אין שום דבר בחג שני. וסביר להניח שדודים שלי יעבדו.

אז אחרי זה אני אגיע כדי להיתקע בבית אחר. כי אני לא יכולה רק ללכת לבני דודים שלי כל הזמן.

במיוחד בקרע הענקי במשפחה הזאתי.

 

כוסאמק.

Oh Jesus Christ almighty,
Do I feel alright? No not slightly,

 

Oh well I guess I mustn't grumble,
I suppose that's just the way the cookie crumbles.

Oh yes, I'm fine,
Everything's just wonderful,
I'm having the time of my life

נכתב על ידי , 30/3/2011 22:51  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



11,315
הבלוג משוייך לקטגוריות: עבודה , 18 עד 21 , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לRuinosus אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Ruinosus ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)