לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

!Nitwit! Blubber! Oddment! and Tweak


For a Pessimist, I'm Pretty Optimistic

Avatarכינוי: 

בת: 34

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2011    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      




הוסף מסר

7/2011

תקופה, שירים חדשים והתחלה חדשה. אמן!


עוד מעט תקופה מייאשת ביותר הולכת לטוס מהחיים של כוחותנו.

ממחר זהו השבוע האחרון שלי למועדפת!!!  קולולולולולולולוווווווווווווווווווו

טוב בתכלס מחר זה היום האחרון אבל אני נשארת עד יום חמישי רק ליתר בטחון.

  

זהו השבוע הזה מזה הולך לעבור לי בהרגשה ענקית של FUCK IT

כי לא משנה כמה השבוע הזה הולך להיות חרא. ומיאש. והמון אנשים. ואיחסה

זהו! כי עוד מעט נגמר. ואני טסה!

לאיפה?

הרחק משם!

  

את הסיום מועדפת אני הולכת לחגוג יום לפני באמצעות כרטיסים (שהוזמנו שבוע לפני חיחי פריקית שכמותי) לסרט האחרון בהחלט של הארי פוטר! (להחניק דמעה). חסר ליוצרי הסרט אם הן יעצבנו אותי יותר מידי! חח

 

אחרי זה יש לי שבועיים חופש כזה לעצמי. אנוח. ובעיקר אנוח. אבלה עם חברים, אצייר קצת. אהה כן - ואנוח. 

ואז 5 ימים של מילואים! WOO WOO.. הכשרה קרבית ל03 ברבאק מתוקף תפקידי שיהיה בחילוץ והצלה

כן.. מילואים מלאי רבאק שבו סביר להניח שאני אסחב נשק שיותר גדול ממני XD

נקווה שיצא בכיף.

ואחרי זה? טוב החיים ארוכים מעוד עד אז. קודם נסיים את השבוע הזה.(שיעבור מהר. אמן~) 


החיים חוצמזה.. בלי שיפור מיוחד. או בכלל.

 

את האמת, אני מקווה ביותר שהמצב רוח ישתפר עוד שבוע. כי אני בעיקר מאשימה את זה בעבודה הזאתי(או לפחות ככה אני מקווה)..ואז אני אוכל לעשות את כל הדברים שרציתי לעשות. אבל לא יכולתי כי לא היה לי זמן. או שפשוט הייתי מותשת מהתחת כדי לעשות אותם.

  

ירדתי במשקל כבר לא קצת, הודות לדייטה נכונה וכושר. אבל בגלל ההתשה הענקית שעושים לנו בעבודה לא עשיתי כושר כבר כמה שבועות. אז אני יודעת שזה אנורקסי מצידי לומר שאני מרגישה שמנה, אבל זה במצב כרגע.. עוד שבוע יעבור.

 

גם כן. חשבתי המון המון המון זמן (כשמדוכאים ולא ישנים בלילה - זה היתרון/חסרון בכך).

על עניין סטוץ עם מישי.

נשמע שטחי משו, אני יודעת. אבל משו בי אומר לי שאולי זה הצעד שאני צריכה לעשות כדי סופית להתחיל התחלה חדשה של חיים בלי "תקיעות".בלי שמשו מחזיק אותך.אני מניחה שהמבין, לצערו, יבין.

יש את הבן אדם המתאים לזה.רק שכמו שאמרתי בתחילת הפוסט, אין לי זמן וכוח. אז בתקווה שזה יבוצע ביחד עם רשימת שאר הדברים שאני אוכל לעשות משבוע הבא.


 

ולסיום. בזמן האחרון אני מניחה שהיה לי מספיק מצב רוח, כדי לכתוב שירים. ויצא לא קצת.

אז מכיוון שלא יצא לי לכתוב פוסט הרבה זמן. אני אפוצץ הכל פה עכשיו.
אשמח לשמוע את דעתכם...ואנא. זכויות יוצרים.

 

  

Take my hand"/ Yarden.M"

Look at me
can't you see
There's no fear.

Take my hand
see it's true and,
recognize the feeling
so far deep in you.

Say nothing
its o.k.
I feel it too,
but so much longer
than any of us
ever knew.

Don't be worried
just be free.
Take my hand and,
come with me.
 

"Neverland"/ Yarden.M

Neverland turned into dust
and the sky is underground
it is the way it is when you're feeling down.

 

I want to dig a hole
the child said to me

throw away all the butterflies that were ones free

bury them, and throw away the key.

 

 

"Wash away my heart"/ Yarden.M

Pour water on my heart.
Wash away all the bitterness in my veins,
wash it clean.

Inject fog into my brain.
Make all of my thoughts numb, asleep
and shove them deep,
deep in my head.


You see,
I don't wanna feel anything, anymore
not sadness nor pain
and I'm done waiting for love to rescue me.
Make me feel nothing,
and I'll be happy.


Pour water on my heart,
make it clean.
Clean the traces of wounds and scars,
the ones that stopped satisfying me.


You see,
I don't wanna feel anything, no more
not bitterness nor anger
I'm done waiting for this love to rescue me.
Make me feel nothing,
and I'll be content


Pour water on my heart,
make it cold clean.
Then walk away,
and let me be.


You see, my darling,
I don't wanna feel anything to you, anymore
not love, no touch
I'm done waiting for you to love me.
All I need from you
is to wash away my heart.

נכתב על ידי , 11/7/2011 00:06   בקטגוריות עבודה, סיפרותי, אומנותי, life itself  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



11,315
הבלוג משוייך לקטגוריות: עבודה , 18 עד 21 , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לRuinosus אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Ruinosus ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)