לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

!Nitwit! Blubber! Oddment! and Tweak


For a Pessimist, I'm Pretty Optimistic

Avatarכינוי: 

בת: 34

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2008    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     




הוסף מסר

3/2008

חוגגים שיגעון בפעם האחרונה!!


זהו!

המופע הגדול האחרון שלי עם המשפחה השלישית שילי - "קולות בתנועה"!

החזרות המפרכות למופע היו רבות והיה מעייף וזו הייתה הסיבה שלא עידכנתי את הבלוג הרבה זמן.

אבל הכל היה שווה את זה!

מאחורי הקלעים הכל לחוץ כרגיל, במיוחד כאשר אנחנו יודעים שכל החברים שלנו שם וצריכים לתת להם סיבה ללמה הם שילמו 30 ש"ח לכרטיס.

אני משתדלת כל כך לא לבכות כי אני יודעת שזהו - זו השנה האחרונה שלי עם קולות בתנועה והמופע יהיה כנראה מהפעמים האחרונות שבו אני אראה את המשפחה שלי פעם-פעמיים (שלוש) בשבוע.

כאשר אני ענת, ענת, רעות ועדידוש החזקנו ידיים כדי להירגע ולאחל בהצלחה אני כמעט כמעט בכיתי.. אבל הסתובבתי בזמן כדי לנגב את התחלת הדמעות שלי.

 

הפעם המעבר בין הסצנות לשירים שבו הייתי חייבת להחליף בגדים בקצב מסחרר לא היה כל כך מלחיץ כי היה מסודר יותר בהשוואה להופעה יומיים לפני (שבו הקהל היה ממש יבש ונורא!!! כשאני רצה מצד אחד לשני, שרה ומוחאת כפיים זה אמור לתת רמז לכם למחוא כפיים!! טיפשים..)

 

אבל וואיי ההופעה יצאה נהדר! הרגשתי נהדר באיך שרקדתי ושרתי (טוב בינתיים כן, נחכה לדי וי די XD), אף אחד לא שכח את הטקסטים במיוחד אני ושמעתי שאנשים צחקו מהסצנות (לא כמו הקהל היבש ביום שני..גרר)

גם החברים אמרו שהיה מדהים ושהיה ממש כיף... ושהייתי ממש טובה!!!

אחת זרה גם באה אליי ואמרה שאני צריכה לעזוב את הלהקה ולהקים להקת רוק XDDD

 

ווואייי אני כל כך גאה בעצמי... זו אכן הייתה ההופעה הכי טובה שלנו! וטוב שזו הייתה האחרונה שלי

וחדשות עוד יותר טובות!!!

אחרי המופע אמא שלי הזכירה לי משהו שאמרתי אחרי ההופעה הנוראית בקניון שבו הייתי צריכה לשיר שיר גרוע שילדה מטומטמת כתבה על 60 שנה למדינה והפלייבק שלי היה ממש ממש גרוע אז כדי לעודד אותי על הבמה בה שרתי לבד (כי ענת הבריזה!) אז הלהקה צרחה לי כדי שלא ישמעו אותי XDDD

בקיצר אחרי המופע הזה אמרתי לאמא שלי :"רואה למה אני אוהבת את הלהקה? אנחנו ממש כמו משפחה שהן אפילו יהיו מוכנות לצרוח בקולי קולות בשבילי" אז אמא שלי לקחה את זה ברצינות ואמרה שאני יכולה להישאר בלהקה כל עוד אני אשמור על הלימודים ובלה בלה

האאאאא!!!! אני כל כך שמחה!

 

רק דבר רע אחד יצא מכל העיניין הזה. הדוד שמטורף שלי שמעון יקרא לי פאטמה כל החיים שלי וכל פעם כשהוא יראה אותי הוא ישים שקית על הראש :S טוב עם כלכ דבר טוב באה הרע (הוא המוזר...)

 

ולסיכום, הינה תמונה שממש אהבתי שלי עם רעות ועדי... תמונה כל כך חמודה!!

"קולות בתנועה" - אני אוהבת אותכם!!!

נכתב על ידי , 7/3/2008 16:11   בקטגוריות !Nitwit! Blubber! Oddment! and Tweak, פוסט תמונות - כי בא לי!!~, אופטימי  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



11,315
הבלוג משוייך לקטגוריות: עבודה , 18 עד 21 , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לRuinosus אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Ruinosus ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)