לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

!Nitwit! Blubber! Oddment! and Tweak


For a Pessimist, I'm Pretty Optimistic

Avatarכינוי: 

בת: 34

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2008    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     




הוסף מסר

3/2008

פורימוש אחרון בביצפר!


כן. בינתיים כל אירוע שקשור לביצפר או להקה יקרא "XXX האחרון!"

השנה היה ממש כיף (ענת פיספסת ובגדול!!! והרבה אנשים הגיעו לא מחופשים BTW) והיו ממש המון תחפושות מקוריות.

אני טכנית לא התחפשתי למשהו מקורי אבל בדרך שעשיתי את זה היה מקורי לדעתי... התחפשי לכלה-מכשפה-מתה... כן איך שזה נשמע! אתם יכולים לקצר את זה לרק מכשפה-מתה....

והינה התמונות:



כן! זו אני!!! יצאתי ממש פריקית פה ואני מתה על זה!!!!! חיסרון: יקח לי שנים וכאב לפרום את כל הקשרים שיש לי בשיער עכשיו!!!

אחת התחפושות המקוריות שראיתי הייתה הקבוצת תחפושת הזאת: (מי שלא מזהה את התמונה הזאת, בהקשר של פינק פלויד או לא!, הוא בווררר!!!)



היו תחפושת של "הכרמלים", בליפ ובלופ וצוות רוקט שהיו ממש ממש גאוניות!!!! אבל לא כמו זאת...

והינה תמונות שלי וחברים:

מתן כהטיפש מהישרדות ובוקי כהפיה של האלכוהול הזה...אני ולולה כבלטריקס 3>>
1.מתן כהאידיוט מהישרדות ובוקי כפייה של איזשהו סוג של אלכוהול. 2. לולה כבלטריקס 3. גרי כפנטומימאי

אני וצרה כבובה רצחניתאני ודאניאל כיונה וולך
1. צרה כבובה רצחנית מוחעחעחע 2. דאניאל כיונה וולך.. המבין יבין....
 ולסיכום:



 פורים שמח!!!!

נכתב על ידי , 19/3/2008 14:05   בקטגוריות !Nitwit! Blubber! Oddment! and Tweak, פוסט תמונות - כי בא לי!!~, אופטימי, בית ספר  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



11,315
הבלוג משוייך לקטגוריות: עבודה , 18 עד 21 , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לRuinosus אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Ruinosus ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)