לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

!Nitwit! Blubber! Oddment! and Tweak


For a Pessimist, I'm Pretty Optimistic

Avatarכינוי: 

בת: 34

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   




הוסף מסר

4/2008

הפעם הראשונה שפגשתי את אבא שלי


וואוו! הרבה השתנה מאז הפוסט האחרון שלי אז כדי שאני אשלים פערים...

אפשר לומר שהכל התחיל כשהשמעתי לאמא שלי את הקליפ של לינדסי לוהן ואחרי זה כשהיא קראה את הדף עמדה שלי על הפרוייקט באומנות (שדיבר על שקר.. מי שלא הבין דיברתי על העובדה שאני משקרת על זה שאני בסדר עם זה שאבא שלי לא רוצה להכיר אותי)

 

בכל מקרה אחרי התקרית שהיא רוצה לאלך ל"מייעצת" ואמרתי לא.. אז דוד שלי שמעון החליט להופיע פתאום מירושלים בבוקר כדי לומר "היי". "היי" זה עצם שהוא ואמא שלי רצו לדבר איתי... התחלה הייתי עצבנית כי ידעתי על מה זה אבל אז אמא שלי אמרה שהיא דיברה עם יורם ושהוא הסכים להיפגש.

מאז אותו רגע עד יום שני בבוקר דיי הדחקתי את כל העיניין והייתי במחשבה מאוד פסימית כדי לא להיפגע שאומרת שהוא רק רוצה שאכיר אותו ואז ילך.

 

טוב אז ניפגשנו....

דבר ראשון שאני חייבת לומר זה – לא ראיתי שום דימיון בפנים ביני ובינו למרות כל הדברים שאמא שלי אומרת אבל זו דעה שלי...

בכל מקרה הוא התחיל לשאול מה אני יודעת עליו

אני לא יודעת הרבה.. רק השם שלו, איך אמא שלי והוא נפגשו, שחלה בסרטן, שחולה בסוכרת ושעבר ארוע מוחי ולכן היד שלו רועדת רצח עכשיו.

אז הוא התחיל לדבר על עצמו.. את החלקים האלה עברתי בשקט כי הוא די לכלך על אמא. ואני לא יודעת מי באמת יודע את האמת.. לדעתי מה שהלך ביחסים ביניהם זה שיח חרשים.

בקיצר הוא אמר שהוא רצה לראות אותי כבר כשהייתי בת 2 אבל ברגע שרצה לומר זאת לאמא שלי היא אמרה שהיא רוצה עוד כסף ולציטוט "זה הוציא לו את החשק"

טוען שעם הזמן התחיל לראות את אמא שלי ואני כיחידה אחת, כמשכנתה... ואלה רק המודגשים.

אחרי זה התחיל להיות יותר טוב.. התחלתי לדבר על עצמי ומשם השיחה התפתחה לנושאים מעניינים בהם למדנו אחד על השנייה.

גילינו שיש בנו הרבה דימיון היסטורי כזה.. גם הוא מצייר קצת.. לקח אומנות וביולוגיה מוגבר.. לחוץ בביצפר..

השיחה התפתחה לזה שהוא רוצה לשמור על קשר.. עכשיו זה בעייתי בגלל הבגרויות אבל קשר טלפוני יעבוד... מקווה...

 

עם השיחה גיליתי עליו דבר מעניין... הוא אובסס במוזיקה.. באמת! יש לו איזה 3000 דיסקים בבית!

הוא שאל אותי איזה להקות אני אוהבת אז אמרתי היהודים, קווין, מיי כמיקל רומנס ואוונסנס.

עם השיחה הוא החליט שהוא רוצה לקנות לי דיסק של היהודים אז הלכנו לתו השמיני.

עכשיו למי שלא יודע.. התו השמיני הוא מקום סגידה!!!! כל כך הרבה דיסקים טובים (ומקוריים) בזיל וזול!!! הדיסק של היהודים עלה לי רק 29 ₪!!

מסתבר שעברו איזה 4 שעות בלי ששמנו לב ואמא שלי התחילה לדאוג אז היא פגשה אותנו שמה. יורם החליט שהוא רוצה לקנות דיסק של מיי כמיקל רומנס כי המלצתי על זה (בערב הוא שלח לי הודעה שהם טובים יחסים אבל מאוד כסחניים XDD)

אחרי שיורם הלך אמא שלי החליטה שהיא רוצה לקנות לי את הדיסק של מיי כמיקל וגם של אוונסנס!

 יצא לי ממש טוב היום הזה... שחשבתי שהוא יצא חרא!

 

למחרת אני אמא ודודים שלי נסענו לת"א לבלות.. מכל הנסיעה הזאת גם הרווחתי דברים!

קניתי חולצות ממש ממש חמודות.. שני אולסטאר חמודים (וכל כך אני!), סקיני ג'ינס וגם טבעת כזאת שהם בעצם עץ שיטה ממש מגניב אבל כבר מאוחר ולא היה לי כוח לצלם את זה... אולי בפוסט אחר..

 

 חסרה חולצה אחת כי אמא החליטה להכניס אותה לכביסה סתם

 

 

 

 

 

בכל מקרה אני מרגישה שירד לי הרבה מהגב עכשיו.

יופי! עכשיו מה שנשאר זה לגמור את הפאקינג ביוטופ ובגרויות!!!! יאיי....

 

עוד יומיים יומולדת!!!

 

נכתב על ידי , 24/4/2008 00:33   בקטגוריות פוסט תמונות - כי בא לי!!~, HAPPY HAPPY HAPPY!!, אהבה ויחסים, אופטימי  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



11,315
הבלוג משוייך לקטגוריות: עבודה , 18 עד 21 , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לRuinosus אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Ruinosus ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)