לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

!Nitwit! Blubber! Oddment! and Tweak


For a Pessimist, I'm Pretty Optimistic

Avatarכינוי: 

בת: 34

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2008    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031




הוסף מסר

5/2008

סיפורי אבא


טוב... לפי אמא... יורם קיבל את המכתב שמוכיח שהוא כן צריך לשלם מזונות אחרי גיל 18...

אז חיכיתי כמה ימים לראות אם הוא מתקשר או רוצה להיתקשר כי להזכיר לכם הוא אמרה שפגישה שלנו "שהסיבה שנפגשנו הוא שאני מרגיש שאין לי את המחויבות והלחץ של שילום מזונות" אז עכשיו פשוט רציתי לדעת אם הוא יפסיק לדבר איתי בגלל זה

 

האמת הדבר הזה הדאיג רק את אמא שלי שבבעיות לאחרונה...

אני יכולה לישון בשקט כי כמו שאמרתי - ראיתי אותו וזה מספיק בשבילי...

 

אבל היום הוא התקשר... כי מסתבר שאמא שלי שלחה לו מליון מסרים של "מה קורה?"

אז לא יודעת.. הוא מודה שזה כן עצבן אותו והתלונן כהרגלו... על זה שהוא מובטל (מה שאמא שלי הספיקה לומר לו שגם היא בבוץ הזה) ושעבר אירוע מוחי....

אבל לפי מה ששנראה לי שהבנתי מהשיחה הזו זה שהוא כן רוצה לשמור על קשר..

 

וזה טוב...

אבל נראה איך זה ממשיך (אני עדיין מנסה להיות לא יותר מידי אופטימית)

 

נכתב על ידי , 30/5/2008 16:57   בקטגוריות אהבה ויחסים  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



11,315
הבלוג משוייך לקטגוריות: עבודה , 18 עד 21 , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לRuinosus אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Ruinosus ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)