לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

!Nitwit! Blubber! Oddment! and Tweak


For a Pessimist, I'm Pretty Optimistic

Avatarכינוי: 

בת: 34

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2008    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     




הוסף מסר

6/2008

מכירים את זה ש...


מכירים את זה שהיה לכם חלום ממש ממש ממש ממש מוזר שאתם לא יודעים מאיפה הוא בא על איזה מישהו?

לי זה קרה... ולא סתם חלום!!!

אני ממש לא יודעת מאיפה זה הגיע שאני ו..היא (?)... שאני בכלל לא מדברת איתה פתאום אנחנו מתנשקות ליד הקרוואן של האומנות.

אל תקחו את זה למובן שתחשבו.. כי זה לא.

 

זה ממש מוזר וכשקמתי אמרתי "WHAT?" כמו שדוקטור הו (המבין יבין) אומר....

והיום כשראיתי אותה בבגרות במתמטיקה זה היה הכי מוזר בחיים שלי...

 

בכלל מוזר לחלום חלום מוזר (מאוד מוזר)  על מישהו ואז לראות אותו...

מכירים את זה?

 



הבגרות במתמטיקה לא הלכה משהו.

לא עשיתי איזה תרגיל אחד.. ולפני שאתם מגיבים התרגיל שווה 33 ושליש.

ואתם יודעים מה באמת מעצבן???

הלכה למורה אחרי הבגרות וגיליתי שדווקא מה שרציתי לרשום בשאלה אחת היה נכון!!!

ובשאלה אחרת, שלא בחרתי, דווקא עשיתי דרך נכונה למרות שחשבתי שהפעולה שעשיתי כשנתקעתי הייתה לא נכונה...

אררגג!!!~#!@$#@&^#$&*#W%$@!#^%$)*$E^#@$&U$*)#%^@#Q%#^*

זה מש שהכי מעצבן אותי!!!! יותר מטעויות חישוב!!!!

 

כבר באמת קיוויתי שאני לא אצטרך לעשות מועד ב' אחרי שקיבלתי 100 במתכונת...

נכתב על ידי , 23/6/2008 20:19   בקטגוריות שונאת מתמטיקה!, WTF?????, בית ספר, פסימי  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



11,315
הבלוג משוייך לקטגוריות: עבודה , 18 עד 21 , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לRuinosus אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Ruinosus ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)