לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

!Nitwit! Blubber! Oddment! and Tweak


For a Pessimist, I'm Pretty Optimistic

Avatarכינוי: 

בת: 34

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  




הוסף מסר

7/2008

עוד יש תקווה


וואו איזה יום היה לי היום.

אמא שלי סוף סוף החליטה לשדרג את הפלאפון המעפן הפריהסטורי הזה שלה... ולהפתעתי הרבה הם שדרגו לי חינם לסוני אריקסון ואני מה?? וואיי!~!@~!#

אממאאאא בואי נחליף טלפונים!!#@~#@$

XDDD. האמת לאחר פרצופי ענת שאני אוהבת לחקות הצלחתי לשכנע אותה... ויש לי סוני!!!

 

אבל בדבר העיקרי שקרה היום זהז שכמה מאיתנו נפגשנו במרכז הכרמל כדי "להתגייז"... שאומר בעצם לעשות כיף בצורה כיפית וווטאבר..

חבר של ענת גם הגיע והביא איתו את החברים שלו, מתן וטניה.

אז התחלתי לדבר ככה עם מתן ובאמת הרגשתי קליק כזה..

וואוו רגע לפני שאני ממשיכה אני רוצה להפנות לעובדה שאולי גיל ניסה לשדך או משהו כזה... הוא פתאום משום מקום שאל "אז יש לך חבר?" ואני קצת מופתעת אבל עניתי "לא, הלוואי" וכאילו מתן אומר לו "וואו מזה התקיפה הזאתי?" ואז כאילו גיל מן הסתכל עליו ככה ואמר "אני לא שואל בשביל עצמי..."

וואיי זה היה רגע זה מביך XDDD אבל אני צריכה להודות לו

בכל מקרה אז המשכנו לדבר ולדבר ככה כשהיינו במסעדה ועשינו צחוקים שקשורים בבניית בתים משקיות הסוכר, בניתוח מצחיק מאוד של גלויה ובחשיבה על המשמעות האמיתית של סוג השתייה "שוקולמה" (שילוב של כל סוגי השוקולד) שלפי דעתנו אומר שוקו בשרי עם בשר למה מכל הסוגים.

טוב אני חופשרת.. בקיצר עשינו ממש כיף.

ואז להפתעתי הוא ביקש מספר פלאפון (יותר נכון הוא שאל אם אני מכירה פלאפון XDD) והחלפנו פלאפונים ווואו רציתי פשוט לצעוק.

 

כמובן שאני אנסה לא להיות כל כך אופטימית אבל אני לא יכולה שלא לחייך כאשר אני חושבת על כל היום הזה.

 

*יש לציין את האירוניה הרבה שבשם שלו... XDD

 

חחח טוב אולי באמת יש לי תקווה ואולי במכתב הזה שכתבתי לעצמי מכיתה י' - על החבר עד סוף התיכון אולי יתגשם...

(חבל שהרצון לגבוהה לא באמת התגשם אבל :S)

 

שמחה D:

נכתב על ידי , 5/7/2008 00:40   בקטגוריות HAPPY HAPPY HAPPY!!, אהבה ויחסים, אופטימי  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



11,315
הבלוג משוייך לקטגוריות: עבודה , 18 עד 21 , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לRuinosus אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Ruinosus ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)