לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

!Nitwit! Blubber! Oddment! and Tweak


For a Pessimist, I'm Pretty Optimistic

Avatarכינוי: 

בת: 34

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  




הוסף מסר

7/2008

מסיבת סיום שעליה לא חלמתי


אז היה לי אתמול המסיבת סיום (הפרוםםם).

ולפני כל העיניין עדיין הרגשת הלחץ והמוזרות מכל העיניין הזה של מתן כי ממש לא יודעתי מה לעשות עם עצמי.

די התחמקתי ממנו כבר יומיים מאז הדייט. עם תירוצים נכונים בתזמון טוב (אמא צובעת לי תשיער) או שקר שיכול היה להיות נכון בהתחשב במסיבת סיום (ללכת לעשות גבות.. וכל השאר)

בכל מקרה הגעתי לטקס פגשתי או כולם ואת כל החברות הסקסיות שלי...

 

*קטיה - תני לי את השמלה שלך!!!!~@!~@~!@~!@$#$@!

 

בכל מקרה באמצע השעה המייגעת של נאומים לפני המופע סיום (ראש העיר, מנהלת ביצפר, מנהל כללי, מרכזת שכבה, מפקחת (למה??), יו"ר וועד הורים ועוד כמה מוועד הורים... @#$@#%^) כן אז באמצע השעה המייגעת הזאתי ענת אמרה לי גיל מגיע למופע... ומתן.

באותו רגע הלב שלי התחיל לפעום רצח (ולא במובן הטוב...) ולא ידעתי מה לעשות עם עצמי.

בסופו של דבר בחרתי בטקטיקה של התחמקות ביצ'ית רצח.

ברגע שנפגשנו הצלחתי איכשהו להתחמק כשהוא הסתכל בפלאפון ולא ראה לאן הלכתי... והאפטרפארטי (יענו מסיבת הריקודים) אז היא רק לבוגרים והשומר שלנו (סברס3>) אשקרא מזהה מי בביצפר אז הוא לא יכול להיכנס אז ישר נכנסתי ולא הסתכלתי לאחור.

אחרי כמה זמן ראיתי שהוא שלח לי הודעה בסגנון של "חבל שלא אמרת לי את זה בעצמך" וכל מה שיכולתי לשלוח לו חזרה זה "מצטערת. מבולבלת. צריכה עוד זמן" שזה באמת נכון וזה בעצם כל מה שעשיתי בעניין הזה... ופשוט המשכתי לרקוד.

 

וואי והריקודים!!! מאז שהכל התחיל (מ10 נראה לי?) אז אני רקדתי כמעט ללא הפסקה!! כל איזה כמה זמן הפסקת שתייה וכל שעה מנוחה קצרה חח וואי אני אוהבת לרקוד עם החברים שלי זה הדבר הכי כיף בעולם!!!! וזה שחרר אותי נורא, רק חבל שכשחזרנו באיזה 4 בבוקר כל הבטן שלי כאבה מרוב שהיא הייתה כל כך תפוסה!


וואו כשאני כותבת את זה אני נשמעת השטן הכי ביצ'י... פאאק....  ואין לי דרך אחרת לכתוב את הפוסט הזה כי ככה הרגשתי באותו ערב.

אבל בכל מקרה... עכשיו אני מרגישה הרבה יותר טוב. אין כאבי בטן והרגשות נוראיות בלב (ושוב, לא במובן הטוב)

אני רוצה להסביר לכם באיזה מצב הייתי. אני בחורה שלא שותה ולא מעשנת - האידיאליזם הכי חזקים שנמצאים לי בגוף. עכשיו הייתי במצב כל כך גרוע עד שרציתי באותו ערב לשתות רק על הפרנציפ של להשתכר ולצאת מהמציאות או אפילו לעשן כדי להוציא לחצים או משהו כזה.

כמובן שלא עשיתי את זה בסוף אבל הייתי במצב גרוע לגמרי.

ענת, מצטערת אם תקעתי אותך באמצע של כל העיניין הזה.3>

נכתב על ידי , 8/7/2008 20:46   בקטגוריות אהבה ויחסים, בית ספר, שחרור קיטור  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



11,315
הבלוג משוייך לקטגוריות: עבודה , 18 עד 21 , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לRuinosus אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Ruinosus ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)