לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

!Nitwit! Blubber! Oddment! and Tweak


For a Pessimist, I'm Pretty Optimistic

Avatarכינוי: 

בת: 34

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2008    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    




הוסף מסר

9/2008

סורי באמת!


וואיי באמת סליחה שאני קצת עצבנית מאז שהתחלתי לעבוד.

באמת סליחה!@#!~$!#$%

 

סליחה באמת שאני עצבנית מיום שבו חיילים מטומטמים חושבים שמגיע להם הכול ומשגעים לך את החייים!!!@@!$!#$

סליחה שאני עצבנית אחרי שבמשך יום שלם היו לי איזה 50 חיילים מטומטמים בבת אחת שכל אחד חושב שרק בגלל שיצא לי לשנייה אחת לנשום שה אומר שמותר לו להזמין את מה שהוא רוצה כאילו אני שומעת למרות שיש לפחות איזה 49 חיילים נוספים שמנסים לעשות את אותו הדבר@#$%~

סליחה באמת שאני עצבנית אחרי יום כזה שבו חיילות מזדיינות פקאצות מטומטמות דורשות שוב ושוב סלט אחרי שהוא נגמר.. וזה אומר שבזמן שיש פול אנשים שרוצים הזמנה אני צריכה ללכת לפאקינג מטבח כדי לחתוך להן פאקינג סלט~#~!$~@%~@$ ולמרותש אני מסבירה לה את זה היא אומרת בפאקינג אגואיסטיות "מה את אומרת לי לא???" ~@#%$R~@#T^R!#^%@$%&*!@%^&Y@#$^@!$%YT@#%%^&@#$@#$%

 

סליחה באמת שאני עצבנית אחרי שהיה לי יום מעצבן!@$E@#!%!

אז קרה שבטעות אני מוציאה את העצבים שאני לא יכולה להוציא בעבודה!!!!!

סליחה!!! באמת סליחה!!

נכתב על ידי , 14/9/2008 20:19   בקטגוריות דיייייי!!!#$%@%@, כוססאממקקקקק!!!!, פסימי, שחרור קיטור  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



11,315
הבלוג משוייך לקטגוריות: עבודה , 18 עד 21 , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לRuinosus אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Ruinosus ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)