לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

!Nitwit! Blubber! Oddment! and Tweak


For a Pessimist, I'm Pretty Optimistic

Avatarכינוי: 

בת: 34

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2012    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    




הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: ` ( ). לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

וכשחשבתי שסיימתי עם זה...


טוב הזמן עובר.. .הימים לסיום המועדפת לאט לאט (יותר מצב..) מתמעטים..

החיים כרגע הם סתם חיים.

בין משמרות מתישות ליציאות בסופש כמה שאני יכולה, לא משנה כמה אני עייפה.

 

כי זה באמת לא משנה. אני כבר לא באמת מבדילה בין עייפות פיזית לעייפות נפשית.

אני דיי בטוחה שחוץ מהעבודה המייאשת.. השיחה לי עם עדי לפני כמה זמן קצת העלתה דברים מעל פני השטח שיצא לי להדחיק איזה שנה.. לא מספיק כדי להחזיר אותי לאותו מצב חס וחלילה, אבל זה קצת החליש.

נעבור את זה כמו כל דבר אחר.בעזרת חברים.


 

הייתי היום שום בקבר של אינה. הייתה לה היום השנה העברית... וזה היה יותר קשה מיום הזכרון כי אחותה הייתה שם.

היא ואחותה כל כך דומות, שהרגשתי כאילו אני רואה את אינה מעל הקבר שלה.. וקצת התפרקתי..

אבל קיבלנו את הספר שהכינו לה. עם כל מיני מכתבים ודברים שחברים ומשפחה כתבו.. אני ביניהם. ספר מדהים ומושקע ומלא תמונות מדהימות שלה.

 

וגם כן.. אמא, על כל הצרות, החליטה להתקשר אליי היום הצהריים אחרי שיצאנו מהקבר ושאלה אותי אם נשאר לי בפלאפון ההודעות שיורם שלח לי.

כי למה?

טוב מסתבר שהיו "בעיות" עם הצוואה של יורם.. בעיות זה אומר שאני לא מוזכרת שם.והמשפחה שלו לא מעוניינת להזכיר אותי שם.

ואני כבר לא יודעת מה להרגיש עם זה כי בתכלס לא אכפת לי ממש.

אבל אמא אומרת לי יש שם משו כמו 300 אלך שקל אנארף.. וזה הרבה כסף ללימודים ושטויות.. ואני גם ככה לא רוצה קשר עם המשפחה שלו.

אבל.. לא יודעת. אני פשוט מרגישה רודפת בצע.. כאילו אני סוחטת כסף..

אז מה עם הוא אבא שלי והוא לא היה שם 18 שנה.. ורק חודשיים לפני שהוא נפטר הוא החליט שהוא רוצה לחזור להיות בקשר אחרי שניתק אותי בגלל התביעת מזונות.

דיי אני לא רוצה שום קשר לחרא הזה. אני רוצה להשאיר את כל הסיפור המסריח הזה מאחורי.

אבל אמא לא מניחה לזה. ואמרתי לה את כל הדברים שכתבתי פה. ואני לא יודעת מה לעשות עם זה.

ואם עוד יהיה סיכוי לבית משפט פה? איי פאק.

וזה לא שיש לי הרבה זמן לחשוב על זה. אולי שבוע. יופי...


טוב מתחיל להימאס לי לעשות רק פוסטים של דיכאון ופסימיות ושטויות.

אבל אלה החיים כרגע..

אבל עדיין בשביל הסיום האיכשהו אופטימי..

אני מוסיפה וידאו שמצליח לגרום לי לתחושת חמימות ומתיקות.. אם רק לי הייתה אהבה כזאת טהורה עכשיו...אמן!

 

נכתב על ידי , 2/6/2011 23:20   בקטגוריות Family, אבאל'ה (לשעבר הוא), אהבה ויחסים, פסימי  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



Father into your hands


זה היה אמור להיות פוסט על פוסט מעבר דירה.. על הלחץ והאיחסה וההסתדרות.

אבל באמצע כל הדברים, בתזמון מושלם כרגיל נפלה לי עוד לבנה על הלב.

 

כבר ידוע למי שקורא שיורם, האבא הביולוגי שפגשתי רק בגיל 18 ואז הוא הפסיק לדבר איתי בגלל תביעת המזונות..

לאחרונה אז הוא שולח לי הודעות של "רוצה לדבר? אני אשמח לשוחח איתך" ושטויות בסגנון הזה.

לא הייתה לי שום סיבה לענות להודעות האלה ולהתקשר.

אין לי כבר מה לומר לו... חוץ מזה שהוא אידיוט שפספס. ואני ממש לא מתכונת להיפגע מה"קשר" הזה פעם שלישית.

 

אז יום רביעי על הבוקר, יום לפני המעבר, הוא התקשר.לא עניתי.

ואז הוא השאיר הודעה קולית.

ואותה לא שמעתי.

אני מניחה שהדחקתי את זה, ואז עברנו דירה בחמישי אז קיבלתי את התירוץ לעצמי לא לשמוע.

אבל ביום שישי כשפחות או יותר התארגנו והלחץ מאמא ירד שמעתי את ההודעה.

טוב, זה לא היה יורם. זו הייתה אמא שלו.

היא אמרה "שלום י', זו- אני אשמח לדבר איתך כשתוכלי.."

אממ אני מניחה שכבר אז הייתה לי הרגשה מוזרה.. אבל אני לא חזרתי.

נתתי לאמא שלי להתקשר ולדבר איתה.

 

אז בהכי קיצור.

יורם עלה במדרגות. קיבל התקף לב. ו.. נפטר.

 

אני לא יכולה לתאר במילים איך אני מרגישה עם זה כרגע.אין לי מילים לתאר באמת, זה מסובך מידי.

אבל אני לא שמחה, ואני לא מרגישה הקלה בכלל. אפילו בכיתי ואין לי מושג על מי.

אני מרגישה רע. חרא.

חברות אמרו לי לא להרגיש אשמה והן צודקות כי אני לא צריכה.

אבל אי אפשר למנוע את ההרגשה של זה שהייתי צריכה לדבר איתו, למרות שבתכלס אין לי שום דבר לומר לו.

יש תחושת פספוס לא נורמלית.

ועד כמה שהחור פצפון. יש חור בלב.

 

עכשיו חוץ מלהחליט מה לעזאזל אני מרגישה עם זה.

אני צריכה להחליט מה אני עושה מעבר.

האם אני הולכת לקבר?

האם אני הולכת למשפחה שלו?

ההחלטה שלי לא ללכת לשבעה הייתה החלטית. כי לפגוש את כל המשפחה שלו עכשיו בבת אחת ממש לא בסדר העדיפויות שלי.

שבוע הבא בחג שני אני אהיה בירושלים.. בתכלס אני צריכה להחליט עד אז.

 

אני לא קוראת למוות שלו סגירת מעגל. כי שום דבר לא באמת נסגר. הוא נשאר פתוח.

ונפתח עכשיו עוד מעגל שהוא המשפחה שלו.

אבל אני באמת לא יודעת מה לעזאזל אני אומר להם אם אני אפגש איתם.

כי בתכלס חוץ מההורים של יורם, אף אחד אחר בתכלס לא באמת ניסה לתקשר איתי.

ואני בטוחה שמאז תביעת המזונות אני לא בדיוק בצד הטוב שלהם.

 

אין תשובות.

יש רק הרגשה חרא. והצורך להתמודד עם זה מתישו.

 

נכתב על ידי , 15/4/2011 11:09   בקטגוריות פסימי, אבאל'ה (לשעבר הוא)  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



בת-אבא.. אבא-בת, נעים להכיר


המחשבות על אבאלה היקר מתגברות יותר ויותר לקראת השחרור שלי. חושבת מה לעזאזל יקרה כששוב הוא יפסיק לראות אותי ואת אמא שלי כמשכנתא... עם השחרור הוא סוף סוף מפסיק לשלם את המזונות שלו.. הוא בטוח יעשה חגיגה..

בGlee רייצ'ל סוף סוף פגשה את אמא שלה, וזה היה נחמד בהתחלה, אבל אז לקראת סוף הפרק שתיהן הבינו שזה לא מתחבר... ולמה? כי האמא בדרך כלשהי לחצה על הבת את הפגישה הזאתי.. ולא חיכתה שרייצ'ל תחליט בעצמה. בגלל זה הן החליטו לקחת צעד אחורה בינתיים, עם "הכרת תודה מרחוק", כך הן קוראות לזה. שקר כלשהו.

אני פתאום חושבת על זה, איך שבמובן כלשהו לחצו עליי להיפגש עם יורם לפני שנתיים. איך פתאום משום מקום אמא ודוד שלי אמרו לי שהם דיברו איתו והוא פתאום הסכים להיפגש, כבר באותו סוף שבוע בירושלים אורגן להיפגש איתו. זה היה מהר מידי בשבילי.

ומצד שני, אני נזכרת (וואו קשה להאמין שחשבתי ככה רק לפני שנתיים, נראה יותר) שאמרתי לאמא לומר לו שאם הוא לא יראה אותי עד השחרור הוא מת מבחינתי. כאילו באמת הייתי מוכנה לעובדה הזאתי שאני אראה אותו. חה. ועכשיו אני מגיעה לשחרור סוף סוף.

ועכשיו כמובן אני מתחרטת שנפגשתי איתו מלכתחילה... הייתה פגישה מלבבת שהפכה לחרא מצידו לאחר, מה?, חודש??? ועניין המשפט... והיום כל מה שנשאר זה הודעות אסמס ממנו על העובדה שהוא הכניס לי את הכסף לחשבון. כמו ההודעה המשמחת של היום "הכנסתי 700 ₪ לחשבון שלך על חודשים יוני יולי" פשוט יחסים לתפארת.

קשה לא לחשוב איך פתאום הכל היה הולך אילו כל עיניין הפגישה לא היה הולך מהר מידי והיה לי זמן הגיוני לחשוב על זה בלי הלחץ שהרגשתי להחליט אם להיפגש או לא.

פאק איט. נמאס לי להיות ערה בלילה בגלל שטויות.. למה לא לשם שינוי, אני אלך לישון בהרגשה שהכל (גם אם זמני) הולך כמו שצריך?

נכתב על ידי , 28/6/2010 22:59   בקטגוריות אבאל'ה (לשעבר הוא), Family, פסימי  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עוד מכתב אהבה מאבאלה.


וכן.. קצת באיחור, אבל קיבלתי עוד הודעה מיורם.

 

"הפקדתי לך 700 ש"ח.

אמא שלי ביקשה ליידע אותך שאת לוקחת את זה ממה שאין להם,

 אני לא עובד ואבא שלי בבית חולים סיעודי, וההוצאות עצומות, לכן גם האיחור"

 

הוא מוסר לי עכשיו הודעות מסבתא שלי?

דיי. אני כבר לא יודעת מה לחשוב על הכל. חוץ מזה שעצוב לי שאבא שלו (חולה פרקינסון) במוסד סיעודי, הוא היה נחמד אליי כשנפגשנו, למרות שהוא גמגם והיה קצת קשה להבין אותו, הוא שאל אותי באמת שאלות כדי להכיר אותי כנכדה שלו, ולא כדי שאני אחבב אותי כדי שאני אבטל את התביעה (ע"ע אמא של יורם)

אני מוצאת את עצמי מתבוננת בהודעה ורואה את מצב הרוח שלי, הירוד גם ככה, יורד עוד יותר.

שואלים אותי למה זה מציק לי? הוא לא קשור אליי יותר בלה בלה בלה, שוב מתעצבנים עליי שאני מדוכאת מזה.

אני באמת לא יודעת, זה מציק לי, מעציב אותי. נקודה.

למה אני לא מוחקת את ההודעות לפני קריאה? או עוד יותר - שומרת אותם בטלפון?

אני גם לא יודעת.

אולי הפסיכלוגים בינכם יוכלו לעזור לי לפענח את החלק התת מודע המזוכיסטי הזה שבי.

כי כל זה חידה בעיני.

 

אבל אני כן יודעת את זה, וזה ציטוט מהסדרה גוסיפ גירל למרבה האירוניה.

"I wanted you to know that...I'm not looking for you anymore

I thought maybe you wanted to know me

but now its me that doesnt want to know you

I'm done"

 

וזה נכון, אני לא בהכחשה או משו, אני באמת לא רוצה, הכרתי את מה שיצא לי להכיר וזה הספיק לי ביותר.

יש לי את דוד שלי שקורא לי עכשיו 'בת שלי', וזה גם נכון, כי הוא היה כזה מאז שנולדתי.

רק חבל שלקח לי 19 שנים של עצב כדי לגלות את זה.

עכשיו אני רק צריכה להפסיק להיות מדוכאת כל פעם מחדש כשהוא שולח לי הודעת אסמס.. לפחות עד השחרור, כי אז,שוב, "ירד לו עול מהכתפיים"

מי היה מאמין שכל החרא הזה התחיל בגלל השיר של לינדזי לוהן conffesion of a broken heart,ומכתב פרוייקט אומנות.


 

אני חושבת שהנפש שלי מנסה לומר לי משו,

כי הגוף שלי ממש מתפרק ומשאיר אותי מוטשת מכל כך הרבה בחינות.

הודות לעובדה שדקרתי את עצמי עם סקלפל עמוק (לא בכוונה בחלק זה) בזמן גילוף עץ, אז אני לוקחת אנטיביוטיקה כמניעה מאיזשהו חיידק שאני לא מסוגלת לזכור את שמו. וזאת לאחר שבועיים שלקחתי כבר אנטיביוטיקות שונות, אחד לדלקת בשתן ולאחר מזה לדלקת בשן בינה. ג'יז... -.-'

ומדברים על השן בינה, עברתי צילום פנורמי ואני כנראה צריכה לעבור שתי עקירות כירורגיות של שתי השיניי ביניים התחתונות (לא, לא אחת מהן, שתיהן!)

ובלי שום קשר שכבר כמה שבועות האנטיביוטיקה מתישה אותי, לפני כמה שבועות עשיתי בדיקת מחלת נשיקה, יצא grey zone מה שאמר אז או שאני בהתחלה של המחלה או בסוף.

אז אחרי שבועיים עשיתי שוב בדיקה, ועכשיו החומר של המחלה, שהיה אז 0.97.. עכדיו עלה ל1.01... וזה כנראה ימשיך לעלות... אז בואו נאמר שזה לא הסוף! -.-'

יופי, עוד סיבה להיות מותשת מבחינה פיזית.

 

ולמרות העובדה שאני על אנטיביוטיקה, ובתחילה של מחלת נשיקה

לא אכפת לי, אני שותה בסופ"ש הזה.

אני צריכה את זה. ממש.

נדאג לשאר הדברים אחרי זה.

נכתב על ידי , 23/3/2010 21:45   בקטגוריות אבאל'ה (לשעבר הוא), אלכוהול זה רק תירוץ, פסימי  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




הפגישה עם העו"ד עובד סוציאלי הזה עבר...

תודה לאל

הוא אמר שטויות כמו "אבא היה ממש מאוכזב מזה שהוא לא פגש אותך היום"

חח כן בטח... מאוכזב מזה שלא יצא לו לדחוף אותי לקיר ולספר לי כמה הוא מסכן.. ג'יז...

 

אבל בקיצר ספרתי לו על כל הסיפור.. והראתי לו את ההודעת המרתקות שיורם שלח לי ומה היה הסיבה לכך שהוא לא ראה אותי 18 שנה ("ראיתי אותך ואת אמא שלך כיחידה אחת, כמשכנתא") ומה היה הדבר הראשון שהוא אמר לי בפעם השנייה שהוא ראה אותי (אוייי אני מסכן... ואם את רוצה קשר איתי אז תפסיקי את התביעה)

הוא אמר שהוא יפגוש את יורם בפגישה שלו ויחליט אם יש צורך במפגש משולב (מה שסביר להניח שיקרה... שוב.. ג'יז...)

מה שהצחיק אותי שיורם היה אמור להיפגש איתו היום אבל הוא לא הגיע כי לא הרגיש טוב... וכמובן אם הכל היה בירושלים אז אני בטוחה שהוא היה מרגיש מצויןץ

 

עד השיחה המרתקת הבאה ולבכי הבא


פשוט מדהים איך אנשים מתים פתאום.

אין זמן לומר שלום או כלום. מה קורה אם הדבר האחרון אם אותו בן אדם הוא ריב? זה חרא...


מחר שישי. מחר שותים.. ייאיי
נכתב על ידי , 19/11/2009 21:18   בקטגוריות אבאל'ה (לשעבר הוא), אלכוהול זה רק תירוץ, פסימי  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
11,315
הבלוג משוייך לקטגוריות: עבודה , 18 עד 21 , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לRuinosus אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Ruinosus ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)