לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

!Nitwit! Blubber! Oddment! and Tweak


For a Pessimist, I'm Pretty Optimistic

Avatarכינוי: 

בת: 34

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2012    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    




הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

אימון רפואה ומילואים


והגיע המילואים הראשון שלי בחילוץ והצלה.. ולפי מה שגיליתי.. יש עוד הרבה שאמורים להגיע לי!

אז התחלתי את המילואים שלי ביום ראשון.. בנס ציונה הנחמדה..על מדי ב'.. בחום

גיליתי שאני עם הרבה בנות מהקורס חובשים שלי. ומסתבר גם שהחברה הטובה של אינה שהכרתי מהשירות גם איתי אז היה נחמד לראות אותה.

אחרי הרצאה קטנה התחילו כל ההרצאות שמטרתן הייתה בעיקר להזכיר לנו את כל החומר הלימודי

כל הסכמת מטופל.. חבישות.. חסימות עורקים , פתיחות ורידים (אחח כמה התגעגעתי לזה!)
היה נחמד - העיקר היינו במזגן!

 

רק למזלן הרע של כל אלה שהיו צריכים להישאר לישון שם, ואני אחת מהן.. לא ישנו בחדר נחמד וממוזג.

לא.

חזרנו לטירונות שלנו וישנו באוהלים!! 0.O

לא היה הכי כיף.

 

בתכלס ככה היה רוב השבוע... הינו בכיתה וקיבלנו הרצאות, שלדעתי לפחות, היו ממש מעניינות

והוידיאו והתמונות שהראו היו ממש טובות (טוב, לפחות למי שיש קיבה חזקה)

אבל היו לנו 3 תרגילים עם עבודה עם רופאים

הראשון והכי קשה היה טיפות בפצוע תחת הרס.

בבסיס הזה יש אשקרא מן ביניין שקרס שנוכל להתאמן עליו, ולקחו נפגמיות (נפגעות מדומות) ואמרו להן להתחבא שם איפשו.

עכשיו תארו לכם את המצב: אוגוסט, אנחנו עם אפוד חובש וקסדה, אמרו לנו להפשיל שרוולים, הנפגמית שלנו הייתה ממש מתחת לבטונים מתחת לאדמה.

המסקנה - חם!חם!חם!

היה קשה אבל היה לי כיף. ומסכנה הנפגמית כי לקח מיליון שנה להוציא אותה משמה חחח

חוצמזה היה לנו גם תרגילים של אירוע נפגעים שלמדתי מהם הרבה..

 

ככה עבר כל השבוע. ביום חמישי נסענו למד"א מוצקין כי בזמן חירום אליהם אנחנו נצתוות.

כן זה כמה מהדברים המעניינים שיצא לי לדעת השבוע.

אבל הדבר הכי מעצבן היה לדעת שאני שנה הבאה הולכת להיות בתעסוקה מבצעית. שזה בעצם ששולחים אותנו לשטחים.

ל21 יום!!

ועזבו עוד לפני זה ישלחו לי זימון להשלמה ל03 קרבי...

אני חופרת מילואים =.='

העיקר אני מקבלת על זה הרבה יותר כסף מהסדירניקים

נכתב על ידי , 5/8/2011 16:11   בקטגוריות צבא  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



יום "זיכרון" ראשון בשבילי.


יִזְכֹּר עַם יִשׂרָאֵל אֶת בָּנָיו וּבְנוֹתָיו,
הַנֶּאֱמָנִים וְהָאַמִּיצִים, חַיָּלֵי צְבָא-הֲגָנָה לְיִשׂרָאֵל,
וְכָל לוֹחֲמֵי הַמַּחְתָּרוֹת וַחֲטִיבוֹת הַלּוֹחֲמִים
בְּמַעַרְכוֹת הָעָם, וְכָל אַנְשֵי קְהִילִיַּת הַמּוֹדִיעִין
וְהַבִּטָּחוֹן וְאַנְשֵי הַמִּשְׁטָרָה אֲשֶׁר חֵרְפוּ נַפְשָׁם
בָּמִלְחָמָה עַל תְּקוּמַת יִשְׂרָאֵל, 
וְכָל אֵלֶּה שֶׁנִּרְצְחוּ בָּאָרֶץ וּמִחוּצָה לָהּ
בִּידֵי מְרָצְחִים מֵאִרְגּוּנֵי הָטֶּרוֹר.

יִזְכֹּר יִשׂרָאֵל וְיִתְבָּרַך בְּזַרְעוֹ וְיֶאֱבַל עַל זִיו הָעֲלוּמִים
וְחֶמְדַת הַגְּבוּרָה וּקְדֻשָׁת הָרָצוֹן וּמְסִירוּת הַנֶּפֶש
אֲשֶׁר נִסְפּוּ בַּמַּעֲרָכָה הַכְּבֵדָה.

יִהְיוּ חַלְלֵי מַעַרְכוֹת יִשְֹרָאֵל עֲטוּרֵי הַנִּצָּחוֹן
חֲתוּמִים בְּלֵב יִשְֹרָאֵל לְדוֹר דּוֹר


 

יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל.

יום "הזיכרון" הראשון מאז שאינה נהרגה ונלקחה מאתנו בגלל איזה נהג אוטובוס אידיוט.

זה כמובן לא היום היחידי בשנה שאני חושבת על אינה. נזכרת בה.

אבל ליום הזה יש יותר מטען רגשי מעוד יום אחר. סביר להניח שזה פסיכולוגי.

אני כאן כמה דקות לפני הצפירה, לא יודעת אם אני אחזיק מעמד או שאני אתפרק לאחריה.

 

יוצא לי לחשוב בכלליות עליה הרבה לאחרונה.

ולא במיוחד מכיוון שיום הזיכרון והשנה שלה (הלועזית בכל אופן) יוצאת באותו שבוע..

אלא מכיוון שפשוט אני מדמיינת את עצמי מספרת לה את כל הדברים שעוברים עליי לאחרונה.

מדמיינת אותה מקשיבה לסיפור שלי (האמיתי) שיש לי לספר..לסיפורים שלי יותר נכון...כי אני יודעת שאני אוכל לספר לה הכל.

אחרי 28 יום ריתוק יחד, קשה מאוד להסתיר דברים אחת מהשנייה.

אני מדמיינת אותה מרגיעה, מנחמת.. וסביר להניח שצועקת עליי ברוב הפעמים, תוך כדי - ואני מודה, בצדק.

 

אני כל כך מתגעגעת אליה..

אני לא יכולה לשמוע את הצפירה המזוויעה הזאתי שתבוא, כאילו כשהיא נהרגה היא תלשה ממני את הלב בו זמנית.

ומחר שוב.

רק בצפת, מול הקבר שלה, שאותו אני זוכרת כל כך לא מזמן נכנס לאדמה, ועליו שמתי את זר הפרחים שהחזקתי כל הטקס.


אינה אני מתגעגעת אלייך כל כך, הצחוק שלך רודף אותי בחלומות.

אני רוצה לדבר איתך באמת ולשמוע את התגובות שלה למה שיש לי לומר, ולא לנחש ולדמיין מה הן יהיו.

אני אוהבת אותך.




 

White walls surround us
No light will touch your face again
Rain taps the window
As we sleep among the dead

Days go on forever
But I have not left your side
We can chase the dark together
If you go then so will I

There is nothing left of you
I can see it in your eyes
Sing the anthem of the angels
And say the last goodbye

Cold light above us
Hope fills the heart
And fades away
Skin white as winter
As the sky returns to grey

Days go on forever
But I have not left your side
We can chase the dark together
If you go then so will I

There is nothing left of you
I can see it in your eyes
Sing the anthem of the angels
And say the last goodbye
I keep holding onto you
But I can't bring you back to life
Sing the anthem of the angels
Then say the last goodbye

Your're dead alive


צפירה.


נכתב על ידי , 8/5/2011 19:40   בקטגוריות צבא  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פוסט שחרור


טוב, זה היה אחד השבועות הכי מלאים בהתרחשויות ומלאים ברגשות שהיו לי.

 

עבר שבוע לפני גם קשה עם קניית המתנות שחרור והבכי על הכסף... ויום לפני הפריסה הכנו כדורי שוקולד והברכות.. היה מצחיק

נתחיל כמובן ביום חמישי שעבר, טופס טיולים והחזרת ציוד בבסיס ואז פריסה בבסיס, שתינו היינו על עקבים אז עד שהגענו סוף סוף לבסיס הרגליים שלנו צפצפו 'הצילו~' , אבל המשכנו ללכת עוד איזה שעה וחצי עד שכל אחת התמוטטה והחליפה נעליים.

אמרנו שלום לכולם, היה ממש כיף לראות את כולם, האנשים, הרופאים....

אני חייבת לציין שלהיות בפריסה (משתה שחרור ווטאבר) שהיא לכבודך זה אחד הדברים המוזרים, כאילו החיילים, המפקדים והרופאים אומרים עליכן דברים והייתי כזאת סמוקה שזה היה מצחיק. ד"ר קולין אמר לי ולקרין (שאני בעיקר עבדתי איתו אבל גם קרין עבדה קצת) נאום ממש מרגש והביא לנו אפילו מתנה, שרשרת חמודה בצורת לב. אחרי זה הסתובבנו בין כולם ונתנו מתנות שחרור וקיבלנו גם.

אנה ורעיה נתנו לי מן מסכה ארוכה אפריקאית (ומנצנצת!~קריצה) מגניבה, אבל המתנה הכי מרגשת שקיבלתי הייתה מקרין..

היא הכינה לי אלבום תמונות של הרגעים מהטירונות (60 בנות רטובות מחפשות מיטה חמה), הקורס (שורי מנקה בלי קושי), מהמר"ג, מהתרגיל, תמונות שלי עם אינה. ממש מתנה מגניבה. לי בהתחלה לא היה מושג מה לקנות לה, לא רציתי תכשיט כי יש לה כבר המון, אבל יום אחד ידעתי, יש את התמונה מהטיול יחידה ששתינו ממש אוהבות, והכנתי לה מחזיק מפתחות בצורת לב עם התמונה שכתוב עליה 'איתך מהתחלה להתחלה' שזה נכון... והכי טוב, סתם בשביל הקטע, הכנתי לה דיסקית עם אותה תמונה וסלוגן חחח... יצא ממש יפה. 

 

אחת התמונות הכי מגניבות שהייתה לנו הייתה עם ד"ר קולין, שאחרי הכל כל הזמן הכתבתי לא והייתי אחראית אנשי קבע, וכשהוא היה עצבני תמיד יוצא שזה יצא עליי... אז הפעם החלפנו תפקידים...


 

ביום ראשון ב10.10.10,  השתחררתי לי.
יאפ אני סוף סוף אזרחית!, בן אדם לעצמי, יכולה ללבוש מה שאני רוצה, איך שאני רוצה, אין יותר לקום לפני השחר בשביל שעתיים וחצי נסיעה הלוך וחזור כל יום, אין יותר 'עד מתי קו 500'

הכל נגמר!

אני וקרין, שאיתי מאז הטירונות, ביחד איתי בחדר בקורס וסבלה אותי בבסיס בסדיר, הגענו יחד לבקו"ם

הלכנו טיפה לאיבוד כי שתינו פספסנו את השלט המאוד קטן וגנוז שאומר לאן לעזאזל המדור משתחררים (שאני טוענת עד עכשיו שהשלט שאני ראיתי הצביע ישר ולא שמאלה~)


בכל מקרה עברנו שרשרת חיול טפשית כזאתי שהייתה בגיוס/ז שאם היו שם הרבה משתחררים זה היה יכול לקחת לנו שעות...

אבל למזלנו הרב, לא הרבה אנשים השתחררו איתנו ב10.10.10 (אהה אני אוהבת לומר את התאריך הזה).. אז הגענו לשם באיזה 10 בבוקר ככה.. והשתחררנו קצת לפני 11... חיחי

השרשרת עברה כמובן את החזרת הציוד, שבתכלס לא עשינו כי החזרנו את הציוד שלנו בבסיס חיחי ^^  אז זה חסך לנו זמן

זה כלל כמובן את קבלת התעודת שחרור והערכה שהייתי לי ולקרין די מפוצצת במשפטי הערכה מהמפקדים

שלי היה: אחראית, חרוצה, הגונה, בעלת מוסר עבודה גבוה, מתפקדצ היטב בתנאי לחץ מתמידה בביצוע תפקידה, מקובלת על חבריה

כן סורי על השוויצריות אבל אני גאה בזה, ובתכלס זה יכול להיות דבר מעולה לקורות חיים לעבודה

אחרי זה כמובן הגיע הרגע המיוחל!! גזירת החוגר!!

תודה לאל שאני וקרין נפלנו על קצין נחמד כי הרבה אנשים אמרו לי שכולם שם ממורמרים שמתעצבנים שכרוצים לגזור את החוגר וכל זה אבל הוא היה נחמד!


אחרי זה קיבלנו גם איפה המילואים שלנו.

ולמופתעים, כן, גם בנות עושות מילואים, וכן במיוחד חובשים!!

אז לי יצא משו מוזר יחצ"ב שקר כלשהו ולקרין יצא 929.. אז הלכנו לגלות מזה וגם לקבל את חוגר השחרור והמילואים שלנו.

אז מסתבר ששלי הוא משו גרוע שפעם ב.. הולכים לבית חולים למן אימון טפשי. אני יודעת מזה כי כשהיינו בתרגיל והיינו נפגמים (נפגעים מדומים) של מילואימניקים זה בעצם זה.. BORING!

לקרין זה משו ממש מגניב של חילוץ והצלה, פעם בשנה אימון תזכורת ובמקרה שבניין יתמוטט בישראל או בחו"ל מקפיצים אותנו, וגם באימון יעלו מרמה של 02 ל03 שזה בתכלס קרבי חחח.. זה יהיה מעניין..

בכל מקרה זה היה ממש מגניב ואני אמרתי ככה 'גם אני רוצה' וזאת שהייתה אחראית לזה אמרה 'באמת? יאללה בואי'... יאיי!~

והיא הסבירה לי וזה ממש מגניב ועכשיו אני וקרין גם במילואים ביחד.. פחח איזה עולם קטן.

ועל כל זה פגשנו חלק מבנות מהקורס שלי שהשתחררו איתנו וזה היה ממש נחמד! ואחרי זה אני וקרין הלכנו לעזריאלי להיפגש עם טניה שהייתה איתנו בבסיס ועברה וגם היה ממש נחמד.

אבל אני חוששת שהיום הזה לא עבר טוב כמו שקיוויתי, לא כולו בכל מקרה.
זה התחיל כאשר רציתי להוציא כסף לאכול עם קרין וטניה... גיליתי שיש לי רק 12 שקלים.

קשה להסביר איזה הרגשה חראית זה על הנפש כאשר מישי משלמת לך על הארוחה... כאשר את גם ככה מרגישה חרא על העובדה שאין לך כסף כי היית מטומטמת מספיק להוציא המון (אני אומרת-המון!) על מתנות שחרור.

וכאן אני חוששת שזה לא נגמר. בערב הלכתי לראיון עבודה בספגטים שרעות מתה עליה ארגנה לי, והלך מעולה, הייתי אמורה להתחיל את ההתלמדות שלי יום למחרת, והרגשתי בלחץ כי זה סתם מלחיץ.

אבל הגעתי הביתה, ואמא שלי ברגע של עצבים עשתה לי שיחה על כל עניין הכסף והעבודה. אני לא ארחיב בדבר כי זה הייתה שיחה מאוד קשה, שהתרחבה לעוד ועוד נושאים שהיו בראש שלה והיא לא הוציאה.

כמו שהיא אמרה את האמת על הבעיה הכלכלית הלא כל כך טובה שיש לנו, על ההקרבות, ואיכשהו הנושא הגיע גם לדודה שלי שאמא בעצם שכנעה אותה (צעקה עליה יותר נכון) לחזור איתי לקשר, ולא כמו שחשבתי שהיא חשבה על זה לבד.

לא לדבר על זה שדוד שלי מגיע לסופש כדי לקנות איתי את כל מה שצריך למסיבת שחרור כי מה שיצא שלא היה לי כסף בכלל לקנות, שזה מביך משל עצמו.

בקיצר שיחה קשה, ואני עוד מצנזרת הרבה.

אחרי השיחה, דיי יצאתי החוצה, תקף בכי מטורף, אפשר לקרוא לזה התמוטטות עצבים קטנה, רציתי להרגע ולהתקשר לרעות שתודיע לבוס בספגטים שבסוף אני לא אלך לזה.. אני אלך בסוף לעבודה מועדפת (*עבודות ספציפיות כמו בתי מלון, תחנות דלק שעובדים שם 150 ימים, מקבלים משכורת מינימום ואז אחרי 150 יום עבודה מקבלים מענק של 8487 ש"ח)

ובזה הרגשתי ממש חרא כי היא ארגנה לי עבודה, וזה גרם לי להרגיש עוד יותר חרא... כשהיא חזרה אליי התחלתי להתחרפן עוד פעם, והיא התעקשה לבוא אליי אחרי העבודה.. מה ששוב הגביר את השנאה העצמית העובדה שהיא באה אליי אחרי עבודה.אבל בקיצר היא הרגיעה אותי, שהיה לא קל.

אני חייבת לציין פה שני פשוט מופתעת כל פעם מחדש מחברים שלי על דברים שהם עושים בשבילי. והם שווים זהב.

רעות היא פשוט חברה ששווה זהב, בן אדם מדהים. מי צריך כסף כשיש חברים כמוה?


אז בתכלס כל השבוע עד הסופש עבר בניקיונות והכנות למסיבת שחרור שהייתה אצלי בבית ביום שישי.
ניקיון חלונות, להחזיר אותן למקום, לסדר את החדר שזה יום משל עצמו, לנקות מאחורי הכל כי יש לי חברים רגישי אבק ושערות חתולים, ועוד ועוד ועוד.

כל השבוע הזה אני גם בקושי אכלתי, ופשוט לא הצלחתי לישון, התהפכתי כל הזמן מצד לצד.
נגיד השיא של כל העיניין היה ביום חמישי, אני בקושי, אבל ממש בקושי ישנתי בלילה, כאבו לי העיניים כבר בניסיון להרדם, וקמתי מוקדם בבוקר כי היה צריך לנקות את הסלון, אבק ושטיפה ולשאוב את האבק מהמיטה בממד. ולהספיק את כל זה, לישון קצת שנץ כי בערב יש לי שני ימי הולדת לעבור בינתים.. של ללוש ושל נעמי. ולא להשאר עד כל כך מאוחר כי ביום שישי אני קמה עוד יותר מוקדם לקניות של האוכל והאלכוהול למסיבה, ושם גם להספיק לישון שנץ לפני שדניאל ואילונה מגיעות ב4 מחצור. בקיצר - היה מה לעשות

אז סיימתי את הכל מהר, והרגשתי בבטן רעבה אבל מצד שני לא הייתה רעבה אז אכלתי לדחוס לצהריים איזה פיתה עם נקניק וחומוס ואז הייתה לי אפשרות של 3 שעות שינה שנץ לערב, שזה מעולה - אבל הבעיה היא שלא משנה כמה שהייתה מותשת לא הצלחתי לישון!!!!

אז קמתי אחרי זה שעתיים של כאב עיניים ממאמץ להרדם וסתם ישבתי על המחשב.

ואז התחילו לי ההרגשה של הדפיקות בלב (שיש לציין שלא היה לי כבר כמה חודשים), שזה לא כואב אבל זה לא הרגשה נעימה, ולמרות שגרגרה לי הבטן לא הצלחתי להכניס שום דבר למה, אז רק מכיוון שהייתי חייבת להכניס לפה איזה משו דחסתי איזה אפרסק ועוגיה וחצי.

בתכלס כל מה שהייתי צריכה זה רגיעון... אבל למזלי הרע לא היה בבית.

אז שום אחרי שינה קלה ביום חמישי.. קמתי בבוקר מוקדם כדי ללכת לשוק. אמא תודה לאל קנתה קניות של עצמה ובדרך קנתה לי רגיעון... לקחתי אחת על הבוקר.. קנינו את כל המצרכים, חזרנו, התחלתי לנקות את המקלחת, לנקות את הארונות של המטבח בזמן שאמא שלי התחילה להכין חלק מהאוכל ואז לפני השינה לקחתי עוד רגיעון.. ותודה לאל הצלחתי לישון איזה שעתיים.

אמא אומרת שזה כנראה מכל הלחץ, זה כנראה הגיוני, בתקווה שזה יעלם בקרוב.

 

אז דניאל ואילונה הגיעו המתוקות, ואפילו הגיעו עם עוגת באוניז ממש טעימה, דיברנו קצת ואז נתתי להן את המתנה בלהכין איתי את הכדורי שוקולד (וכך לדעת את המתכון..) ואז נחנו קצת...

ולאט לאט כולם התחילו להגיע.. אני ממש נהנתי.. לראות את כולם כמובן שלא ראיתי הרבה זמן

האנשים הכי אהובים עליי בעולם הגיעו (למרות שכמה שייאווס איחרו, בחלקם התנקמתי אחרי זה.. טוב רק באחד)

צחקנו ולקראת הסוף התחלנו לשחק ספין דה בוטל, רק טיפה יותר מצונזר אבל עדיין יצא לדעתי מאוד מצחיק, לי אישית כאבה הבטן.


להלן תוצאות ממשחק ספין דה בוטל. ומה שהוא מלקק זה שוקולד.

בקיצר היה לילה ממש ממש כיף. הלכנו לישון באיזה 4... ואז קבנו ב11 וחצי כי אני הבטחתי לדניאל ואילונה שאני מוציאה אותן לים...

בכל זאת זו גם כנראה תהיה מההזדמנויות האחרונות שלי להיות בים ולהשתזף לפני החורף.

ובזאת נגמר הסופש.

יצאתי מותשת, ממש ישנתי כמו מתה כל הלילה ולקום ב12 היה לי ממש קשה ("אוקי עכשיו לפתוח עיניים... קדימה את יכולה, עכשיו להשאיר אותך פתוחות..." )

ועכשיו העולם האמיתי.. קורות חיים נכתבו. ועכשיו עבודה.

תאחלו לי בהצלחה.... =.='

נכתב על ידי , 17/10/2010 13:52   בקטגוריות צבא, עבודה  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



חיים צבא והשטויות הרגילות


טוב.. הרבה זמן עבר...

הרבה הזדמנויות בהם התכוונתי לעדכן אבל פשוט אל היה לי כוח

לא היה לי כוח לחפור. אין לי כוח לחפור לחברים ועד עכשיו לא היה לי כוח לחפור למחשב.

 

למה לא היה לי כוח?

כי אני שבוזה.. די מהצבא נמאס...

נמאס לקום כל יום מוקדם, נמאס לי לסבול את חלק מהחיילים המפגרים והמפקדים, נמאס לשמוע את הדעות של חברות אחת על השנייה ואני תקועה באמצע, נמאס לי מהרכילויות ושאנשים מדברים אחד על השני מאחורי הגב.

 

אבל לפחות בעיניין הזה הכל יגמר

כי זהו... זה רשמי... אני משתחררת!

מתי אתם שואלים??? וול פאק מי בתאריך הכי גאוני בעולם!!

10.10.10!!!

אהה איזה חיים טובים... טוב לפחות עוד מעט

החפשש רשמית עוד שבוע... ואולי אפילו פחות תלוי אם יהיה טיול יחידה או לא... אם יהיה אז מיום רביעי D:

 

למרות שדבר אחד יהיה לי מאוד קשה...

אני רשמית אתנתק מאינה... מהמקום האחרון שבו ראיתי אותה.. בבית מרקחת, מרגישה רע על זה שהיא הוציאה גימלים ושהיא תשאיר את קרין לבד.. השיחה האחרונה שלי איתה.

אני כל כך מתגעגעת...

 

בינתיים מה שמתוכנן זה מסיבת שחרור אצלי בבית, המסיבה המסורתית, מה שרוב החברים שלי אוהבים... לפחות ככה אני חושבת חחח

אחרי זה.. טוב מתוכנן לעבוד, מה לעשות, צריך לחסוך למה שאני מתכננת בחיים.... כמו פסיכומטרי ועוד דברים.. ולהחליט סוף סוף מה לעזאזל אני הולכת ללמוד... בעיניין הזה אני מתעצבנת כי אני חייבת להיות בטוחה במה שאני הולכת ללמוד. כי כסף ללימודים אין הרבה.

בינתיים אני אחכה עד לתוצאות של הפסיכומטרי כדי להיות סגורה על עצמי. מקווה שעד אז אני אחליט סוף סוף...


גם כן התחושה של הרייקנות הזאתי בלב חזרה

תמיד כשאני לא עושה שום דבר... כשהמוח שלי לא עסוק במשו לעסוק

זה נעלם קצת לפני אינה.. .מה שעזר לי להפסיק את מה שהפסקתי

ועכשיו זה חזר.

פאק. ואני חושבת במוחי מה יעזור. ואני יודעת שזה לא יעזור.

וחוץ מזה... אני יודעת על עוד פתרון... לצאת מהמצב בו אני נמצאת.. הבעיה היא שאני תקועה במצב כאילו אני תקועה בבוץ תובעני...


וואו זה פוסט טיפלה מדכא במיוחד בהתחשב בעובדה שזה חג...

אני בירושלים.. כמו בבדרך כלל.. אצל דוד שלי. מתאמצת לראות את בני הדודים הקטנים שלי למרות הקרע המטורף במשפחה שלי...

הערב חג עבר נחמד... הגיעה חיילת בודדה לארוחת שאני מכירה עוד מפסח אז היה נחמד... ואמא ושמעון הלכו מכות חחח... אני התחבאתי למקרה ששמעון יחליט לעבור אליי

היום היה משעמם.. מאוד! לא עשיתי כלום, בערב היה על האש והיו אורחים אבל אני לא מכירה והשיחות פשוט שיעממו והרדימו אותי אחו שילינג.. אם אנחנו לא נעשה משו מחר... אני משיגה טרמפ איכשהו לחיפה..

ברגעים כאלה אני פשוט מתגעגעת לחברים שלי כל כך...

בתקווה רבה מחר אני אהיה בעין פרת.. מקום עם נחל ומעיינות טבעיים כאלה.. מים בקיצר.. פלייז!

 

ולאחר חפירה גדולה, שתהיה לכולנו שנה מתוקה במיוחד.. או יותר משנה שעברה, ללא שום ריקנויות, מוות, רק אושר בריאות ויציבות נפשית. או במילים אחרות, ולא זה לא ציטוט שלי:

מי יתן וזו תיהיה שנה של אלכוהול(אהבה) וסטלות(אושר) סקס(בריאות) ומוזיקה טובה(הצלחה)!!!בקיצור כל מה שאדם צריך+כמה מזומנים נוספים בכיס....

 

 

 

נכתב על ידי , 9/9/2010 22:32   בקטגוריות צבא, life itself  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עוד עצבים ודברים חדשים


זה כבר מתחיל להיות ממש ממש ממש מתסכל שלא מהעולם הזה

ברצינות???? מבטלים לי את השבוע מד"א.... שוב??????? בפעם השלישית?????ועוד ברגע האחרון???

היתי אמורה להיות מחר במד"א נהנת מעבודה אשקרא של חובשת... מורעלת רצח

במקום זה אני צריכה לחזור לבסיס המזוין הזה

עכשיו ברצינות...

אני מהחובשות שבאמת עובדות קשה... לא כמו בלאי אחרים... וכמישי שאשקרא זוכרת את החומר ולא צריכה ללמוד בפעם העשירית איך לעשות אק"ג...

ובאמת שמגיע לי כבר לעשות שבוע מדא..

אבל לא.. שוב מבטלים לי...כוס אמק

אני עוד חודשיים משתחררת ומגיע לי שבוע מדא... כאשר בתכלס הייתי צריכה לקבל עוד שבוע מדא או שבוע טראומה (שזה יותר מגניב - אבל כמובן שגם אותו אין עד השחרור שלי)

ארררגגגג@!#~!#

כאילו אין מצב שאני לא אצא... אני אעשה למפקדים שלי את המוות! אני מקבלת את השבוע מדא הזה


חוץ מזה... אמא שלי ממש בעטה אותי מהמיטה (בעצבים יש לציין) בבוקר אחרי שיצאתי לפני בלילה (העייפות!! -.-') וצועקת עליי שאני חייבת כבר לקנות בגדים

ופאקינג אין לי כוח... -.-'...

אבל בסופו של דבר רציתי לגרום לה לסתום את הפה ויצאתי לקנות.. ויצא דווקא רווחי כי הלכתי לסיטי סנטר שהכל שם בהנחות מטורפות!




תאמינו או לא אבל התיק הזה היה אמור לעלות  ונתנו לי אותו ב80... האא הוא כזה יפה

חוץ מהעובדה שעכשיו טוענים שרצחתי את החתולה שלי פפר או רצחתי זאב בשבילו חחחח אבל לא נורא

וסתם בשביל השוואה זו החתולה שלי חח:

יש דמיון? מוחעחעחעחעחעחעחע


נכתב על ידי , 7/8/2010 18:30   בקטגוריות שחרור קיטור, צבא, life itself  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
11,315
הבלוג משוייך לקטגוריות: עבודה , 18 עד 21 , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לRuinosus אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Ruinosus ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)