לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

!Nitwit! Blubber! Oddment! and Tweak


For a Pessimist, I'm Pretty Optimistic

Avatarכינוי: 

בת: 34

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2012    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    




הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: !. לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

מכירים את זה ש...


מכירים את זה שהיה לכם חלום ממש ממש ממש ממש מוזר שאתם לא יודעים מאיפה הוא בא על איזה מישהו?

לי זה קרה... ולא סתם חלום!!!

אני ממש לא יודעת מאיפה זה הגיע שאני ו..היא (?)... שאני בכלל לא מדברת איתה פתאום אנחנו מתנשקות ליד הקרוואן של האומנות.

אל תקחו את זה למובן שתחשבו.. כי זה לא.

 

זה ממש מוזר וכשקמתי אמרתי "WHAT?" כמו שדוקטור הו (המבין יבין) אומר....

והיום כשראיתי אותה בבגרות במתמטיקה זה היה הכי מוזר בחיים שלי...

 

בכלל מוזר לחלום חלום מוזר (מאוד מוזר)  על מישהו ואז לראות אותו...

מכירים את זה?

 



הבגרות במתמטיקה לא הלכה משהו.

לא עשיתי איזה תרגיל אחד.. ולפני שאתם מגיבים התרגיל שווה 33 ושליש.

ואתם יודעים מה באמת מעצבן???

הלכה למורה אחרי הבגרות וגיליתי שדווקא מה שרציתי לרשום בשאלה אחת היה נכון!!!

ובשאלה אחרת, שלא בחרתי, דווקא עשיתי דרך נכונה למרות שחשבתי שהפעולה שעשיתי כשנתקעתי הייתה לא נכונה...

אררגג!!!~#!@$#@&^#$&*#W%$@!#^%$)*$E^#@$&U$*)#%^@#Q%#^*

זה מש שהכי מעצבן אותי!!!! יותר מטעויות חישוב!!!!

 

כבר באמת קיוויתי שאני לא אצטרך לעשות מועד ב' אחרי שקיבלתי 100 במתכונת...

נכתב על ידי , 23/6/2008 20:19   בקטגוריות שונאת מתמטיקה!, WTF?????, בית ספר, פסימי  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אני מרגישה מטומטמת...


שלוש מועדים של בגרויות בשאלון 05 במתמטיקה עשיתי!!!

ואני נכשלת בכל אחד מהם!!!

די!!! כבר חשבתי שמירוב כל הפאקינג שיעורים פרטיים במתמטיקה אני בטוח אצליח הרבה יותר טוב מ52 בבגרות...

אבל לא...

פאקינג לא הצלחתי ואני אכשל שוב ובעצם ביזבזתי את כל הזמן הזה על אי-שיפור

 

אני מרגישה כל כך טיפשה ומטומטמת... אחרי 3 פעמים שלעשות פאקינג את השאלון הזה אני צריכה להשתפר איכשהו!! ובמיוחד אחרי כל כך הרבה שיעורים פרטיים...

 

זהו - הכוח הנפשי שלי רישמית שווה לאפס..

אין לי כוח לעשות שום דבר וכל מה שאני חושבת זה הטיול השנתי או החופש של שבוע בפסח או סתם לחזור הביתה ולנוח מול הטלוויזיה...




ראינו ביחד את ההופעה של דבורקין במחשב בסיפרייה..

זה באמת היה ממש כיף ולדבר איתו ולצחוק איתו

והוא צוחק איתי.... אבל זה לא יתקדם יותר מזה

לא באמת

נכתב על ידי , 28/1/2008 23:14   בקטגוריות דיייייי!!!#$%@%@, כוססאממקקקקק!!!!, שונאת מתמטיקה!, אהבה ויחסים, פסימי, שחרור קיטור  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



חולה!


ווואייי איך שאני שונאת להיות חולה!!!

מלא אם את ביסודי ובחטיבה אז את יכולה להרשות לעצמך להבריז מביצפר.... כי מה שאת לומדת לא בדיוק מגיע לבגרות...

אבל בתיכון אם את מפסידה די הלך עלייך אז את חייבת לבוא חולה ומצוננת וזה כל כך מעצבן

והכי מעצבן זה שאת כל כך חולה עד שאת מקנחת את האף את יכולה לנשום שנייה ואז זה שוב נסתם!!!^#$@%!@$!@

 

ועכשיו אמא שלי תוקעת לי שיעורים פרטיים במתמטיקה...

אני כל כך שונאת אותם!!! אבל ראיתי את המיקוד ואני חייבת לומר שירד הרבה... טוב חוץ מהסתברות ששם לא ירד כלום... בגיאומטריה ירדו לדעתי דברים קשים אבל מי יודע?

 

אוףף נמאס לי!!

מטפטפת.... 

נכתב על ידי , 29/12/2007 14:07   בקטגוריות שונאת מתמטיקה!, חולהאיכסצ'אן!  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עייפה


אני ממש עייפה לאחרונה....

ומשום מה אני לא חושבת שזה קשור לביצפר... וזה שאני קמה מוקדם...

זה המחשבה של מה שהולך לקרות עכשיו....

עוד איזה חודש יש לי מועד ג' במתמטיקה... והינה אמא שלי התחילה! תתקשרי למורה פרטי תתקשרי למורה פרטי

אני שונאת מורים פרטיים!! אני לא יודעת למה... אבל אני לא מצליחה ללמוד איתם!

כי הם מן מחכים עד שאני אפתור את התרגיל וזה מלחיץ אותי...

ובעעעע..

רק המחשבה הזאת גורמת לי להרגשה חרא

והיא רוצה שאני אהיה איתו פעמיים בשבוע!

יש לי את הלהקה פעמיים בשבוע! אז יהיה לי רק את ראשון שישי ושבת בשקט? למה?

אני שונאת מתמטיקה

נכתב על ידי , 16/12/2007 20:26   בקטגוריות בית ספר, פסימי, שונאת מתמטיקה!  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



11,315
הבלוג משוייך לקטגוריות: עבודה , 18 עד 21 , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לRuinosus אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Ruinosus ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)