לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

!Nitwit! Blubber! Oddment! and Tweak


For a Pessimist, I'm Pretty Optimistic

Avatarכינוי: 

בת: 34

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2012    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    




הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: WTF?????. לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

עבודה, פסיכיחס ופאקינג שיט


טוב, הדברים השתנו מהפוסט הקודם.

 


1. מצאתי עבודה!
יאפ אני עובדת במלון הר כרמל כמלצרית חדר אוכל, עברתי כבר 2 ימי עבודה מלאים, 90% מהעבודה עצמה ברורה ונחמדה, ואפילו אתמול היו ממש קצת אנשים שרשומים לאכול בחדר אוכל שהספקנו להכין שולחנות בצהריים לבוקר שלמחרת.. שזה מעולה..ממש חיפשתי משו לעשות (כאילו הרגליים שלי לא כאבו גם ככה)

 

ועכשיו רשמית אני מכינה טבלת יאוש של 150 ימי עבודה, רשמית עכשיו 147 ימי עבודה מועדפת שנשארו לי ל8000 ש"ח...

 

2. נרשמתי לפסיכומטרי, למרות שרציתי להתחיל במועד מאוחר יותר, אני מתחילה חודש הבא את הקורס למועד בחינה של פברואר.

 אז אני בהרגשה סבבה, הכל מתחיל להסתדר! עכשיו, כמובן שרציתי להתקשר לאנשים ששמעו אותי "טיפלה" עצובה, נקרא לזה ככה , ולומר להם שהכל מסתדר, לא יודעת, להפסיק לדבר איתם על דברים רעים לשם שינוי.

אבל כמובן. ל"אלוהים"ווט אבר מי שזה לא יהיה" יש חוש הומור מאוד, מאוד! גרוע.
אז בהתחלה נרשמתי ליואל גבע, שבתכלס אמרו לי המקום הכי טוב, אבל הוא ממש יקר, מזל שדוד שלי אמר שהוא ישלם חצי.

אבל אז בסוף זה לא הסתדר, הוא יכול לשלם רק 2000, ואי אפשר להוציא הנחות יותר מההנחת חייל משוחרר שיש.

וברגעים האלה, התחיל לי שוב ההרגשת דפיקות הלב שלי, והרגשתי ממש רע.

בהכי קיצר שאפשר... ביטלנו את יואל גבע, הייתי כל כך עסוקה בהרגשה הפנימית שאני לא בדיוק זוכרת איך הלכו הדברים.

נרשמתי לקידום, בו יש הנחות, לא הרבה אבל בסדר, וגם מתוכנית הלימודים שלהם יותר התלהבתי.

אז שוב הסתדר.. כן? לא!!!עצבני

  

ביום הזה כבר התחלתי לעבוד, רק חפיפה של 3 שעות, אבל הבנתי איך זה הולך.. ובערב אחרי ההרשמה לקידום פתאום נכנס לי לראש דבר אחד "קטן"...

איך לעזאזל אני הולכת גם לעבוד מספיק כדי שלא יפטרו אותי וכדי להרוויח מספיק כסף לשלם לפסיכיחס וגם להספיק ללמוד מיליון מילים מטומטמות בעברית ומתמטיקה לפסיכומטרי????????

 

המשמרות בוקר שמתחילות מוקדם (6,7) נותנות לי אחרי זה את שארית היום ללמוד.. אבל אני מותשת!!!! כך שנוריד לפחות איזה שעה שעתיים לעובדה שבזמן הזה מה שאני אלמד לא באמת יכנס לי לראש...

וזה עכשיו כשאני לומדת לקראת הקורס. מה יקרה כשאני אשקרא אתחיל את הקורס?

זה פעמיים בשבוע, מ5 בערב עד 10 וחצי בלילהsmiley_emoticons_zombies_wink.gif Halloween Zombie 3 image by croatoan5376!! זה אומר שאו שאני לא אעבוד בימים האלה, אבל סביר להניח שברובם אני אעבוד משמרת בוקר. ועוד  יהיו שיעורי בית, ללמוד למבחנים.. פאק איך אני אעשה את זה???

כמו שהבנתם, התקף היסטריה (נוסף), שאולי טיפה נרגעתי ממנו (היר היר לשני כדורי הרגעה וואו!~), אבל עדיין אין לי מושג איך אני אעשה את זה ביחד עם מספיק שעות שינה וחיים כלשהם. 

 

3. ועל כל הצרות, והמחשבות שמתרוצצות לי בראש, והשרירים התפוסים בכתפיים מהעול שיש עליהם. נחשו מה עוד?

 אמא ואני חייבות לעבור דירה עד ינואר! ולא הבא.. הזה! כן זה שבעוד..מה? אהה כן 3 חודשים!!!

מבולבלים? גם אני!  

זה לא שיש לנו בעייה כלכלית. טוב יש, אבל זה לא בגלל הבעייה הכלכלית שלנו.

לבעלים של הדירה גם יש בעית, מירוב כל הכסף שבוזבז על הבעיות הרפואיות שלהם (ויש הרבה) אז גם הם בבעייה כלכלית, ולכן מסיבה זו.. נכון שאני לא מסבירה את זה הכי טוב. אנחנו צריכות לעבור, ומהר.  

עכשיו בין כל מה שאני דוחסת גם ככה (עבודה-לימודים-שיינה-חיים) אני גם צריכה לדחוס עם אמא שלי בחירת דירה, כי כן אני רוצה גם לבחור איפה נגור, ועם זה גם לארוז, לעבור, ואז לפרוק את הארגזים.

עד ינואר. כשהמבחן הפסיכיחס שלי בפברואר.  

WTF2.gif WTF smiley image by PyroHazard2006 

עכשיו אמא אומרת שהיא תארוז הכל לבד. יאא רייט. כאילו אני אסתכל עליה קורעת את התחת בזמן שאני יושבת על התחת.  

והיא לא יכולה לעשות את הכל לבד. רעות (אוהבת אותה רצח על זה) אומרת לי (לא מציעה..) שהיא תעזור... ושוב אני אחזור על מה שאמרתי למעלה - כאילו אני אסתכל עליה קורעת את התחת (אחרי צבא ועבודה) בזמן שאני יושבת על התחת.

 

ובכלליות, אני אוהבת את הבית הזה. זה הבית שהיינו בו הכי הרבה זמן (6 שנים), וזה המקום שבו באמת התחילו לי החיים לטובה מבחינת חברים, ביטחון עצמי, אומנות. היו פה כל כך הרבה מסיבות שינה והיה מקום לכולם לישון.

החדר שלי, זה הפעם הראשונה שהעזתי לצבוע את הקיר, ובכלל - לצייר על הקיר. זה החדר שהכי הרגשתי בו אני.


ועכשיו זה יעלם. החדר יצבע בלבן, הציור שלי ימחק איתו. מי יודע מה הגודל של הבית יהיה אז? אם אני אוכל לעשות בו את אותן מסיבות שאני (וחברים שלי אני מקווה) אוהבת כך כך.... 


אז ברגע זה, אני לא מושג מה הולך לקרות איתי ב3 חודשים הקרובים.

אם אני אשרוד , אם אני אצליח, איפה אני אגור... 

מי יודע אם יהיה לי זמן לעדכן את הבלוג עם תשובות לשאלות האלה...

מי יודע אם יהיה לי זמן לחיות קצת? אז לחברים שלי שקורים פה. אני אנסה לשמור על קשר כמה שאפשר. ואם לא אוכל - אל תעלבו.

 

ואת הפוסט הזה, אולי האחרון לחודשים הקרובים, נסיים בתפילה.

הלוואי שאני אצליח לעבוד ולעבוד בו זמנית בלי להיות מפוטרת או למות    

הלוואי שאני אצליח לצאת עם חברים כמה שיותר בלי להירדם על השולחן בפאב    

הלוואי שאני ואמא נמצא בית נורמלי שנרגיש בו בבית כמו בבית הזה ולא בחור.    

הלוואי שאני אצליח בבחינה מספיק כדי לא לעשות אותה שוב (למרות שאין לי כרגע ציון שאני שואפת לו)    

הלוואי שהגורל הווט אבר הזה יפסיק לראות אותי כבדיחה הראשית שלו.  

 

אמן.

 

נכתב על ידי , 28/10/2010 22:13   בקטגוריות עבודה, שחרור קיטור, פסימי, tiredness, WTF?????  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מזל "טוב"


כוס אמא של הצבא הבני זונות האלה~!@!@$!$!@#$%T#$^@W$@#^YE$%#@^#

בני זונות כולם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 אז נכון, טיפה איחרתי להר ההרצל הזה אבל מה לעשות - יש דבר כזה פקקים.

לא לדבר על זה שישבתי שעה מחוץ להר הרצל המחורבן הזה כי המטומטים האלו לא נתנו לי מספיק פרטים (למרות שהתקשרתי..) אז אני מגיעה לשם ואני לא יודעת אם מי אני צריכה להיפגש ולא שום דבר!!!

את הפלאפון של המפקד שלי אין לי אז אני מתקשרת לחברה מהבסיס. 

המפקדים בחופש. כמובן.

אז אני מנסה לתפוס את האחראית מרפאה. לא עונה. כמובן.

בסוף אני חוזרת לחברה שלי והיא נותנת לי מספר של  מפקד אחר (לא ישיר) שנותן לי פלאפון של מישו שנותן לי פלאפון של מישי שנותנת לי פלאפון של מישו כאשר כל אחד לוקח לי שנים לתפוס כך שאני יושבת מחוץ להר הרצל איזה שעה כמו מטומטמת!~@~#!#!$

רק כדי לגלות שכשאשר סוף סוף שהבן אדם הפאקינד אחראי עלי איכשהו אומר לי שיש שם כבר חובש שהגיע קודם ושאני אחזור לבסיס.

WWWWTTTFFFF????????@$!@$#?~!???

אני יודעת שביקשו שני חובשים לחרא הזה של יום העצמאות... אחד מפילון ואחד מפיקוד צפון. אז מזה כל החרא של זה שהוא הגיע ראשון???

אתם רציניים??? אני נסעתי מחיפה לפה רק כדי שיומרו לי שאני צריכה לחזור חזרה לבסיס ולא צריכים אותי בכלל..

כי איחרתי??

SORRRYY!!! כי זה הכל באשמתכם!!!!!

כוסס אמממקק

ביום אחר זה לא היה מזיז לי כל כך. זה היה מעצבן אבל זה לא היה גורם לי לבכי.

אבל דווקא היום??? ביומולדת שלי???

למי יש כוח לעצבים האלה ולטרטורים האלה???? זה היום הולדת הכי גרוע בחיים שלי.... 

כוס אמק.

נכתב על ידי , 26/4/2009 15:14   בקטגוריות שחרור קיטור, צבא, פסימי, WTF?????, דיייייי!!!#$%@%@  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



בלי קשר למחר


אני יודעת שמחר אני מתגייסת לי...

ומחר על הבוקר אני אפרסם פוסט בקשר לכל העניין

אבל רציתי להוציא משו לפני זה

 

יש לפעמים את אותן שיחות עם אמא על מה היא חושבת על דברים שקרו שפשוט מוציאים לי את המילים מהפה...

אני צבעתי לה את השיער (כן דור.. אני עבד..) ומרותי הגענו לדבר על אבי

אבי הוא דוד שלי שנפתר כשהייתי בכיתה ח'.

יותר נכון הוא טייל במן גבעה כזאת והיה שם מן קטע מאוד תלול שלא שמים לב אליו והוא נפל.. והשאר כבר היסטוריה

עכשיו היה איזה מן קטע כזה במשפחה שמישו ריכל שאבי התאבד.. ולפי מה שהבנתי מאז אמא מאוד התעצבנה ואמרה שזה לא נכון

 

כאן הכל משתנה

הגענו לנושא הזה ואמא אמרה שהיא לא הצליחה עם אבי והכל באשמתה ואני לא הבנתי

מסתבר שאמא שלי כן מאמינה שאבי התאבד..ואני הייתי בשוק

זכרתי שהיא כל כך התעצבנה אבל מסתבר שעצבן אותה שזה לא היה מקומם לרכל ככה

בכל מקרה...

לא יודעת פשוט רציתי לכתוב את זה ולהוציא את זה


אוו רק כדי להרגיש עוד יותר טוב יורם שלך לי הודעה!! חה~!

"אפשר לדבר.."

מי רוצה לדבר איתך??? נראה לך באמת שאני אחזור על אותה טעות אחרי ההודעה המקסימה שלך?

טפווו!


בכל מקרה... זהו.. ועוד פוסט מחר
נכתב על ידי , 21/10/2008 21:36   בקטגוריות WTF?????, שחרור קיטור  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מכירים את זה ש...


מכירים את זה שהיה לכם חלום ממש ממש ממש ממש מוזר שאתם לא יודעים מאיפה הוא בא על איזה מישהו?

לי זה קרה... ולא סתם חלום!!!

אני ממש לא יודעת מאיפה זה הגיע שאני ו..היא (?)... שאני בכלל לא מדברת איתה פתאום אנחנו מתנשקות ליד הקרוואן של האומנות.

אל תקחו את זה למובן שתחשבו.. כי זה לא.

 

זה ממש מוזר וכשקמתי אמרתי "WHAT?" כמו שדוקטור הו (המבין יבין) אומר....

והיום כשראיתי אותה בבגרות במתמטיקה זה היה הכי מוזר בחיים שלי...

 

בכלל מוזר לחלום חלום מוזר (מאוד מוזר)  על מישהו ואז לראות אותו...

מכירים את זה?

 



הבגרות במתמטיקה לא הלכה משהו.

לא עשיתי איזה תרגיל אחד.. ולפני שאתם מגיבים התרגיל שווה 33 ושליש.

ואתם יודעים מה באמת מעצבן???

הלכה למורה אחרי הבגרות וגיליתי שדווקא מה שרציתי לרשום בשאלה אחת היה נכון!!!

ובשאלה אחרת, שלא בחרתי, דווקא עשיתי דרך נכונה למרות שחשבתי שהפעולה שעשיתי כשנתקעתי הייתה לא נכונה...

אררגג!!!~#!@$#@&^#$&*#W%$@!#^%$)*$E^#@$&U$*)#%^@#Q%#^*

זה מש שהכי מעצבן אותי!!!! יותר מטעויות חישוב!!!!

 

כבר באמת קיוויתי שאני לא אצטרך לעשות מועד ב' אחרי שקיבלתי 100 במתכונת...

נכתב על ידי , 23/6/2008 20:19   בקטגוריות שונאת מתמטיקה!, WTF?????, בית ספר, פסימי  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



למה נראה לך?


הראתי את הקליפ של השיר של לינדסי לוהן (conffesions of a broken heart - ראו פוסט קודם) לאמא שלי.

טעות גדולה!

היא הצליחה להבין שאהבתי את השיר והתחברתי איו מאוד בגלל האבא הטיפש שלי.

מאז היא מנסה לשכנע אותי ללכת למן יוצעת/פסיכולוגית (משהו לא מוגדר..) "שתעזור לי לקבל את הכלים בעזרתם אני אוכל להתמודד עם המצב" שכן היא מאמינה שלטמבל יש בעיות חבריות.

WWTTFF??

 

1. אני מתמודדת עם זה בסדר גמור. בינתיים. יש לי את החברים שלי שאיתם אני יכולה לדבר.

כאשר היא מזכירה את היום שבו הטמבל ימות ואני אל אזכה לראות אותו לא בדיוק יצא לי להגיב על זה - מה אני כבר יכולה לומר?

חוץ מזה אני לא יודעת למה. אבל אני שונאת פסיכולוגים/יועצים. אני שונאת את המחשבה של לדבר עם מישהו זר שהוא חושב שהוא יודע הכל על החיים שלי ופתאום לדבר איתו על הבעיות האישיות שלי שאני אומרת לחברים שלי, שיצא לי זמן להכיר אותם ושאני מחבבת אותם.

 

2. למה אתם חושבים שאני פאקינג הולכת להתאמץ בשביל הבן אלף הזה? הוא צריך להתאמץ בשבילי!! גם אם "יש לו בעיות חבריות".

 

היא הזכירה את זה כשהיא קראה את הדף עמדה שלי על הפרוייקט באומנות (שהוא על שקר.. אני לא ארחיב על זה עכשיו) שגם אותו היא כנראה הבינה כי

עכשיו היא עושה לי מניפולציות של "תעשי את זה בשבילי". עד כמה שאני אוהבת אותך אמא - אני לא עושה את זה! 

וגם היא אומרת לי "רק תקשיבי... את לא חייבת לומר שום דבר"

מה את רוצה שאני אשב עכשיו סתם פאקינג חצי שעה ואקשיב לבולשיט כמו מטומטמת???

 

גאאאדד....

אם היא תמשיך עם זה החשק שלי להיות בבית ירד.


עוד 16 ימים יומולדת 18!!!!!

בינתיים אין לי רעיון איך לחגוג חוץ מהמסיבת פיג'מות המסורתית שלי.

יש רעיונות?

נכתב על ידי , 10/4/2008 23:08   בקטגוריות WTF?????, דיייייי!!!#$%@%@, לעזאזל אמא!!!!!!, שחרור קיטור  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
11,315
הבלוג משוייך לקטגוריות: עבודה , 18 עד 21 , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לRuinosus אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Ruinosus ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)