לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

!Nitwit! Blubber! Oddment! and Tweak


For a Pessimist, I'm Pretty Optimistic

Avatarכינוי: 

בת: 34

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  




הוסף מסר

1/2008

אני מרגישה מטומטמת...


שלוש מועדים של בגרויות בשאלון 05 במתמטיקה עשיתי!!!

ואני נכשלת בכל אחד מהם!!!

די!!! כבר חשבתי שמירוב כל הפאקינג שיעורים פרטיים במתמטיקה אני בטוח אצליח הרבה יותר טוב מ52 בבגרות...

אבל לא...

פאקינג לא הצלחתי ואני אכשל שוב ובעצם ביזבזתי את כל הזמן הזה על אי-שיפור

 

אני מרגישה כל כך טיפשה ומטומטמת... אחרי 3 פעמים שלעשות פאקינג את השאלון הזה אני צריכה להשתפר איכשהו!! ובמיוחד אחרי כל כך הרבה שיעורים פרטיים...

 

זהו - הכוח הנפשי שלי רישמית שווה לאפס..

אין לי כוח לעשות שום דבר וכל מה שאני חושבת זה הטיול השנתי או החופש של שבוע בפסח או סתם לחזור הביתה ולנוח מול הטלוויזיה...




ראינו ביחד את ההופעה של דבורקין במחשב בסיפרייה..

זה באמת היה ממש כיף ולדבר איתו ולצחוק איתו

והוא צוחק איתי.... אבל זה לא יתקדם יותר מזה

לא באמת

נכתב על ידי , 28/1/2008 23:14   בקטגוריות דיייייי!!!#$%@%@, כוססאממקקקקק!!!!, שונאת מתמטיקה!, אהבה ויחסים, פסימי, שחרור קיטור  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



$!@#!#^#@# Heath Ledger!!!!!!!!!



דייי זה לא יכול להיות שהוא מת!!!!!

אני לא מוצאת שום הודעה על זה אבל כל העולם אומר לי שהוא מת וזה.. לא!!!!!!!!!!!!!!!!

#$%@%#!@$@!#%$!

זה פשוט.. כאילו אני לא מצלחה לחשוב על זה - זה לא הגיוני

אני כל הזמן חושבת שזה כמו המקרה הזה של שון פול שחשבו שהוא מת... אבל מצאתי את הכתבה הזאת... ונראה שטעיתי

http://images.google.co.il/imgres?imgurl=http://www.theage.com.au/ffximage/2008/01/23/body_wideweb__470x308,0.jpg&imgrefurl=http://www.theage.com.au/news/people/autopsy-taking-place-overnight-police/2008/01/23/1201024937306.html&h=308&w=470&sz=43&hl=iw&start=22&um=1&tbnid=wK2B0hgwo0L7HM:&tbnh=85&tbnw=129&prev=/images%3Fq%3DHeath%2BLedger%26start%3D20%26ndsp%3D20%26svnum%3D10%26um%3D1%26hl%3Diw%26sa%3DN

 

הדבר הראשון שאני חושבת על הית' לאדג'ר זה החיוך שלו - אין על החיוך שלו... ועכשיו....




#@$!!@#~%$!%@#Q$!%$&$%^#^)*^*)$%^$@$^$%^#$%%^$#@!#@#%&

נכתב על ידי , 23/1/2008 23:07   בקטגוריות WTF?????, דיייייי!!!#$%@%@, כוססאממקקקקק!!!!, פסימי, שחרור קיטור  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



FUCKING PINK!!!!


דייי נמאס לי!!!

 

אני באמת שונאת את אמא שלי! אבל ממש!

 

אני לא יכולה יותר! אפילו כשאני אומרת לה את מה שאני חושבת בצורה ישירה מול הפנים שלה זה לא משנה!

אני פשוט בוכה ואני יודעת שאני על הגבול של התמוטטות עצבים!!!

 

אני אפילו מתפתה ללכת ליועצת רק כדי שהיא פאקינג תדבר עם אמא שלי...

ואני שונאת יועצות בדיוק כמו שאני שונאת ורוד!

 

ברגעים כאלה אני פשוט מייחלת לאיזשהו אח או אפילו אבא או עוד מישהו שיעזור לי עם האישה המעצבנת הזאת...



מדממת...

עוצרת את נשמתי,

במוחי מפרצת

המחכה להתפוצץ

נכתב על ידי , 19/1/2008 00:00   בקטגוריות דיייייי!!!#$%@%@, לעזאזל אמא!!!!!!, לבד, פסימי, שחרור קיטור  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



קללות של קוסמים - מומלץ לזכור~!!!


כן..

אני משועממת...

אז מה אני עושה?

רואה את "wizards awears" של Potter Puppets וכותבת לי את כל הקללות (חוץ מ- the eldest swear! XD)

אז הינה:

Merlin's Pants

Merlin's Beard

{שניי אלה הם מהספרים... הייתי חייבת לשים XD}

Son of a Banshie

Swish and Flicker

Voldemort's Nipple

Dragon Bogies

Expecto Petronans

Bradle Browsers

Gigery Pocary

Bromm Head

Hegrid's Butquack

Lepricon Tourds 

{האהוב עליי} Phluffy Wanded Dementor Buggerer

Dubby's Sock

Alla Kazam

 

XDDDDDD וואיי אני משועממת...

 

נכתב על ידי , 13/1/2008 19:05   בקטגוריות !Nitwit! Blubber! Oddment! and Tweak, אופטימי, משועממת.. לה לה לה  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



דייייי!!!!!!!!!$#^%@#%$%^@#%


אני ממש שונאת את אמא שלי לאחרונה!

זה וזה זה וזה זה וזה וזה וזה...$%T#$@^$@&%$^&^*)&$^@#%@!!!

מועד ב' בבגרות בתמטמיקה.. בגרות זה זה זה ... את חייבת לעשות 3 פעמים בשבוע מורה פרטי במתמטיקה למשך 3 שעות...#%^@%$@%^)*&^*%#%#

ומה עם החוג בלהקת נוער?? עשינו עסקה שאם את רואה שאת לא מצליחה בלימודים את מפסיקה... ואני חושבת שאת לא מקשיבה לי בקשר לזה ... והחזרות האלה למופע בימי שבת.... ממש מתחיל להימאס לי ואם זה ימשיך ככה אני אשים קץ לחוג הזה... ומה עם אילנה... בלה בלה בלה בלה בלה...

 

דייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי!!!!!!!!!!$^@%@$^#$@^@%@%$@%)^&*%

 

את לא מבינה שאף אחד לא יכול לעשות שיעור פרטי במתמטיקה למשך 3 שעות????

את לא מבינה שממש ממש סביר להניח שכל הבעיה שלי בבגרות ב-05 הוא פסיכולוגי?? כי לא היה לי בעיה עם זה בכלל לפני זה! קיבלתי שמונימים???

 

את לא מבינה שאמרתי לאילנה שבכל הקטע של הבגרות בספרות אני אהיה באיזי... וגם ענת כי אנחנו צריכות ללמוד??

את לא מבינה שאילנה אמרה לי שזה בסדר אם אני אפסיד פה ושם שבתות כי יש לי סולואים ב"פוליטיקה עכשיו" והריקוד קל או ששאר הריקודים שעדיין לא סיימנו אותם אבל אני יוצאת מהם באמצע לכן אני לא צריכה ללמוד את זה???

 

את לא מבינה שהחוג הזה ממש חשוב לי כי זה מרגיע אותי למרות שאני עובדת קשה?? אני אוהבת להיות שם??? את לא יכולה לסמוך עליי שאני אדע מתי אני צריכה להפסיק אם אני לא מספיקה בלימודים?? אפילו כשישר ידעתי את לוח החזרות אמרתי לאילנה מתי אני לא אוכל לבוא???

 

והכי חשוב...

את לא מבינה שאת מלחיצה אותי????

את גורמת לי להיות חולה מרוב לחץ!!! 

והלחץ לא בא מבגרויות, שיעורים, שיעורי בית או חזרות.. לא ממך!!!!

ולא.. זה שאת מלחיצה אותי זה לא טוב.. כי זה מסיח אותי, הופך אותי לעצבנית והופל אותי לחולה!!!!!!



ואל תחשבו שלא אמרתי לה את כל זה...

אמרתי לה את הכל כמעט מילה במילה!!!!!

אבל היא לא מקשיבה לי!!!!! רק מלחיצה!!!

נכתב על ידי , 7/1/2008 19:06   בקטגוריות פסימי, שחרור קיטור, לעזאזל אמא!!!!!!, דיייייי!!!#$%@%@  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

11,315
הבלוג משוייך לקטגוריות: עבודה , 18 עד 21 , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לRuinosus אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Ruinosus ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)