לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

!Nitwit! Blubber! Oddment! and Tweak


For a Pessimist, I'm Pretty Optimistic

Avatarכינוי: 

בת: 34

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2010    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      




הוסף מסר

1/2010

thinking out loud


"?What do you do when the person you love lets you down"
"You stop loving them"
"?Is that possible"
"...No. I dont think so"



נכתב על ידי , 27/1/2010 21:38   בקטגוריות life itself, אהבה ויחסים, פסימי  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



רגע אומנותי שכזה.


אז סגרתי שבת. חיילים מטומטמים ב2 לפנות בוקר.

איבוד עצמי מוחלט כרגיל.

אבל יצא לי לצייר. זו הפעם הראשונה שבאמת ציירתי מזה שנה וחצי, פעם ראשונה מזה שנה וחצי שהחזקתי מכחול.

לא היה לי מוזה. רק לכתיבה מדכאת באנגלית.

פאק יש ציור לא גמור של אמא שלי שמחכה שאני אסיים אותו.

 

בכל מקרה אהבתי את התוצאות.. השתמשתי במוטיבים הרגילים שלי, הסימנים שלי (מישו אמר משבצות?), והחומרים שלי - אקריליק, עיתון ונייר טואלט

אין שם עדיין. אני עוד חושבת על זה.

אבל חברה. זכויות שמורות.

 

ועכשיו אני לא מפסיקה לחשוב מה היה קורה אם הייתי ממשיכה ביד חזקה למי שתכננתי לעשות (או לא לעשות) ולא נכנעתי לרגשות של עצמי.

Somewhere over the rainbow
Way up high,
There's a land that I heard of
Once in a lullaby.

 

Somewhere over the rainbow
Skies are blue,
And the dreams that you dare to dream
Really do come true.

 

Someday I'll wish upon a star
And wake up where the clouds are far
Behind me.
Where troubles melt like lemon s
Away above the chimney tops
That's where you'll find me.

 

Somewhere over the rainbow
Bluebirds fly.
Birds fly over the rainbow.
Why then, oh why can't I?

 

If happy little bluebirds fly
Beyond the rainbow
Why, oh why can't I?

נכתב על ידי , 24/1/2010 22:28   בקטגוריות Music makes a diffrence, אומנותי, אהבה ויחסים, פסימי  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



בובה


על המדף כשבא הערב

כשאיש אינו נמצא בחדר

היא לא יפה ולא צוחקת

כשאיש אינו רואה אותה

הבובה בוכה

נכתב על ידי , 18/1/2010 19:57   בקטגוריות פסימי  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



Let Me Into Your Arms


Let Me Into Your Arms

To Your Sweet and Warm Embrace

So, I wouldn't Feel The Cold

To Hear and Feel Your Breath On My Skin

So, I Would Know That You're Really There, Beside Me

 

Let Me Hold You Tight

Like we'll Never Be Separated

And Please,

Hold Me Strong

So, I Wouldn't Fall Apart

הדבר נעשה בפעם הרביעית

נכתב על ידי , 9/1/2010 17:58   בקטגוריות אהבה ויחסים, פסימי, סיפרותי  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מעט על מזל שור


"מעט על מזל שור: אתם נשלטים על ידי כוכב נוגה [וונוס], אלת היופי והאהבה, המקרין חום, ידידות, ויצירתיות. לכן, אתם נחשבים לטיפוסים עקשנים, נהנתנים, בעלי חוש טבעי ליופי ולצורה, יצירתיים, מסורים, נאמנים ונבונים. סבלנותכם ושלוותכם מאפשרות לכם לבחון כל קשר רומנטי לעומקו, כדי שלא תצטרכו להתאכזב. תמיד הולכים על בטוח."

 

אוקי, ממש התכוונתי להאמין לכל החרטה הזה, שכן ככה באמת אני_ _  עד שהגעתי למשפט האחרון.

אם הייתי בוחנת לתוכנו כל קשר רומנטי, או אפילו לא רומנטי, בחיים שלי (במיוחד בשנים האחרונות) לא הייתי מגיעה למצב החרא שבו אני היום.

לא הייתי מגיעה למצב המזוכיסטי שבו אני היום, למצב שבו אני יודעת שאני אתאכזב ואפגע - אבל אמשיך באותה דרך בכל מקרה.

 

החלק האחרון הוא לא נכון.

וונוס היא אלת האהבה והיא לא רק אוהבת "לעשות" זוגות אוהבים וקוצ'י מוצ'י.

היא גם גורמת לצד החרא (שבו אני שקועה עכשיו) של האהבה.

היא אוהבת גם לראות פרידות, כאב לב, התאהבות חסרת תקנה וכל זה.

 

נכתב על ידי , 8/1/2010 12:20   בקטגוריות אהבה ויחסים, פסימי  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

11,315
הבלוג משוייך לקטגוריות: עבודה , 18 עד 21 , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לRuinosus אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Ruinosus ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)