לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

!Nitwit! Blubber! Oddment! and Tweak


For a Pessimist, I'm Pretty Optimistic

Avatarכינוי: 

בת: 34

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2010    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      




הוסף מסר

10/2010

עבודה, פסיכיחס ופאקינג שיט


טוב, הדברים השתנו מהפוסט הקודם.

 


1. מצאתי עבודה!
יאפ אני עובדת במלון הר כרמל כמלצרית חדר אוכל, עברתי כבר 2 ימי עבודה מלאים, 90% מהעבודה עצמה ברורה ונחמדה, ואפילו אתמול היו ממש קצת אנשים שרשומים לאכול בחדר אוכל שהספקנו להכין שולחנות בצהריים לבוקר שלמחרת.. שזה מעולה..ממש חיפשתי משו לעשות (כאילו הרגליים שלי לא כאבו גם ככה)

 

ועכשיו רשמית אני מכינה טבלת יאוש של 150 ימי עבודה, רשמית עכשיו 147 ימי עבודה מועדפת שנשארו לי ל8000 ש"ח...

 

2. נרשמתי לפסיכומטרי, למרות שרציתי להתחיל במועד מאוחר יותר, אני מתחילה חודש הבא את הקורס למועד בחינה של פברואר.

 אז אני בהרגשה סבבה, הכל מתחיל להסתדר! עכשיו, כמובן שרציתי להתקשר לאנשים ששמעו אותי "טיפלה" עצובה, נקרא לזה ככה , ולומר להם שהכל מסתדר, לא יודעת, להפסיק לדבר איתם על דברים רעים לשם שינוי.

אבל כמובן. ל"אלוהים"ווט אבר מי שזה לא יהיה" יש חוש הומור מאוד, מאוד! גרוע.
אז בהתחלה נרשמתי ליואל גבע, שבתכלס אמרו לי המקום הכי טוב, אבל הוא ממש יקר, מזל שדוד שלי אמר שהוא ישלם חצי.

אבל אז בסוף זה לא הסתדר, הוא יכול לשלם רק 2000, ואי אפשר להוציא הנחות יותר מההנחת חייל משוחרר שיש.

וברגעים האלה, התחיל לי שוב ההרגשת דפיקות הלב שלי, והרגשתי ממש רע.

בהכי קיצר שאפשר... ביטלנו את יואל גבע, הייתי כל כך עסוקה בהרגשה הפנימית שאני לא בדיוק זוכרת איך הלכו הדברים.

נרשמתי לקידום, בו יש הנחות, לא הרבה אבל בסדר, וגם מתוכנית הלימודים שלהם יותר התלהבתי.

אז שוב הסתדר.. כן? לא!!!עצבני

  

ביום הזה כבר התחלתי לעבוד, רק חפיפה של 3 שעות, אבל הבנתי איך זה הולך.. ובערב אחרי ההרשמה לקידום פתאום נכנס לי לראש דבר אחד "קטן"...

איך לעזאזל אני הולכת גם לעבוד מספיק כדי שלא יפטרו אותי וכדי להרוויח מספיק כסף לשלם לפסיכיחס וגם להספיק ללמוד מיליון מילים מטומטמות בעברית ומתמטיקה לפסיכומטרי????????

 

המשמרות בוקר שמתחילות מוקדם (6,7) נותנות לי אחרי זה את שארית היום ללמוד.. אבל אני מותשת!!!! כך שנוריד לפחות איזה שעה שעתיים לעובדה שבזמן הזה מה שאני אלמד לא באמת יכנס לי לראש...

וזה עכשיו כשאני לומדת לקראת הקורס. מה יקרה כשאני אשקרא אתחיל את הקורס?

זה פעמיים בשבוע, מ5 בערב עד 10 וחצי בלילהsmiley_emoticons_zombies_wink.gif Halloween Zombie 3 image by croatoan5376!! זה אומר שאו שאני לא אעבוד בימים האלה, אבל סביר להניח שברובם אני אעבוד משמרת בוקר. ועוד  יהיו שיעורי בית, ללמוד למבחנים.. פאק איך אני אעשה את זה???

כמו שהבנתם, התקף היסטריה (נוסף), שאולי טיפה נרגעתי ממנו (היר היר לשני כדורי הרגעה וואו!~), אבל עדיין אין לי מושג איך אני אעשה את זה ביחד עם מספיק שעות שינה וחיים כלשהם. 

 

3. ועל כל הצרות, והמחשבות שמתרוצצות לי בראש, והשרירים התפוסים בכתפיים מהעול שיש עליהם. נחשו מה עוד?

 אמא ואני חייבות לעבור דירה עד ינואר! ולא הבא.. הזה! כן זה שבעוד..מה? אהה כן 3 חודשים!!!

מבולבלים? גם אני!  

זה לא שיש לנו בעייה כלכלית. טוב יש, אבל זה לא בגלל הבעייה הכלכלית שלנו.

לבעלים של הדירה גם יש בעית, מירוב כל הכסף שבוזבז על הבעיות הרפואיות שלהם (ויש הרבה) אז גם הם בבעייה כלכלית, ולכן מסיבה זו.. נכון שאני לא מסבירה את זה הכי טוב. אנחנו צריכות לעבור, ומהר.  

עכשיו בין כל מה שאני דוחסת גם ככה (עבודה-לימודים-שיינה-חיים) אני גם צריכה לדחוס עם אמא שלי בחירת דירה, כי כן אני רוצה גם לבחור איפה נגור, ועם זה גם לארוז, לעבור, ואז לפרוק את הארגזים.

עד ינואר. כשהמבחן הפסיכיחס שלי בפברואר.  

WTF2.gif WTF smiley image by PyroHazard2006 

עכשיו אמא אומרת שהיא תארוז הכל לבד. יאא רייט. כאילו אני אסתכל עליה קורעת את התחת בזמן שאני יושבת על התחת.  

והיא לא יכולה לעשות את הכל לבד. רעות (אוהבת אותה רצח על זה) אומרת לי (לא מציעה..) שהיא תעזור... ושוב אני אחזור על מה שאמרתי למעלה - כאילו אני אסתכל עליה קורעת את התחת (אחרי צבא ועבודה) בזמן שאני יושבת על התחת.

 

ובכלליות, אני אוהבת את הבית הזה. זה הבית שהיינו בו הכי הרבה זמן (6 שנים), וזה המקום שבו באמת התחילו לי החיים לטובה מבחינת חברים, ביטחון עצמי, אומנות. היו פה כל כך הרבה מסיבות שינה והיה מקום לכולם לישון.

החדר שלי, זה הפעם הראשונה שהעזתי לצבוע את הקיר, ובכלל - לצייר על הקיר. זה החדר שהכי הרגשתי בו אני.


ועכשיו זה יעלם. החדר יצבע בלבן, הציור שלי ימחק איתו. מי יודע מה הגודל של הבית יהיה אז? אם אני אוכל לעשות בו את אותן מסיבות שאני (וחברים שלי אני מקווה) אוהבת כך כך.... 


אז ברגע זה, אני לא מושג מה הולך לקרות איתי ב3 חודשים הקרובים.

אם אני אשרוד , אם אני אצליח, איפה אני אגור... 

מי יודע אם יהיה לי זמן לעדכן את הבלוג עם תשובות לשאלות האלה...

מי יודע אם יהיה לי זמן לחיות קצת? אז לחברים שלי שקורים פה. אני אנסה לשמור על קשר כמה שאפשר. ואם לא אוכל - אל תעלבו.

 

ואת הפוסט הזה, אולי האחרון לחודשים הקרובים, נסיים בתפילה.

הלוואי שאני אצליח לעבוד ולעבוד בו זמנית בלי להיות מפוטרת או למות    

הלוואי שאני אצליח לצאת עם חברים כמה שיותר בלי להירדם על השולחן בפאב    

הלוואי שאני ואמא נמצא בית נורמלי שנרגיש בו בבית כמו בבית הזה ולא בחור.    

הלוואי שאני אצליח בבחינה מספיק כדי לא לעשות אותה שוב (למרות שאין לי כרגע ציון שאני שואפת לו)    

הלוואי שהגורל הווט אבר הזה יפסיק לראות אותי כבדיחה הראשית שלו.  

 

אמן.

 

נכתב על ידי , 28/10/2010 22:13   בקטגוריות עבודה, שחרור קיטור, פסימי, tiredness, WTF?????  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



קריקטורות למיניהן...


שכחתי להוסיף בפוסט הקודם את הקריקטורות של אנשים שציירתי לאחרונה.

 

*לחבר של רעות היה יומולדת והיא עשתה מתנה ענקית כזאת שמורכבת מהמון דברים שכל מתנה היא לפי אותיות הא' ב',  אז אחת מהן הייתה ציור אז היא ביקשה ממני לעשות קריקטורה של שניהם...

*עשיתי ליערה כמתנת שחרור חבילה של כל הדברים שהיא אוהבת, מדבקות, קעקועים, קרם ריחני מללין ועוד, וגם הוספתי לה קריקטורה משל עצמה כי היא ממש הציקה לי שהיא רוצה אחד. ואם יערה מציקה על משו היא מקבלת חחחח



*והאחרון שעשיתי החודש בתכלס תכננתי המון זמן!

לדורון ואילנה, המנהלים של הלהקת נוער שהייתי בה "קולות בתנועה", הם מהאנשים הכי אהובים עליי בעולם והיה להם ימי הולדת בטווחי זמן קצרים אחד מהשני אז רציתי לתת להם מתנה משותפת.

ביחד עם הציטוט:

Music is forever; music should grow and mature with you, following you right on up until you die.  ~Paul Simon


אמא שלי משגעת לי את השכל. ממש משגעת לי.

אם מדברים על לחץ ומה שהשאיר אותי ערה שבוע שלם ואולי יותר, זה זה שהיא פשוט מתעלקת לי על הצוואר.

שמעון אומר לעשות איתה שיחה.. נראה באמת איך זה ילך...

נכתב על ידי , 22/10/2010 13:00   בקטגוריות אומנותי  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פוסט שחרור


טוב, זה היה אחד השבועות הכי מלאים בהתרחשויות ומלאים ברגשות שהיו לי.

 

עבר שבוע לפני גם קשה עם קניית המתנות שחרור והבכי על הכסף... ויום לפני הפריסה הכנו כדורי שוקולד והברכות.. היה מצחיק

נתחיל כמובן ביום חמישי שעבר, טופס טיולים והחזרת ציוד בבסיס ואז פריסה בבסיס, שתינו היינו על עקבים אז עד שהגענו סוף סוף לבסיס הרגליים שלנו צפצפו 'הצילו~' , אבל המשכנו ללכת עוד איזה שעה וחצי עד שכל אחת התמוטטה והחליפה נעליים.

אמרנו שלום לכולם, היה ממש כיף לראות את כולם, האנשים, הרופאים....

אני חייבת לציין שלהיות בפריסה (משתה שחרור ווטאבר) שהיא לכבודך זה אחד הדברים המוזרים, כאילו החיילים, המפקדים והרופאים אומרים עליכן דברים והייתי כזאת סמוקה שזה היה מצחיק. ד"ר קולין אמר לי ולקרין (שאני בעיקר עבדתי איתו אבל גם קרין עבדה קצת) נאום ממש מרגש והביא לנו אפילו מתנה, שרשרת חמודה בצורת לב. אחרי זה הסתובבנו בין כולם ונתנו מתנות שחרור וקיבלנו גם.

אנה ורעיה נתנו לי מן מסכה ארוכה אפריקאית (ומנצנצת!~קריצה) מגניבה, אבל המתנה הכי מרגשת שקיבלתי הייתה מקרין..

היא הכינה לי אלבום תמונות של הרגעים מהטירונות (60 בנות רטובות מחפשות מיטה חמה), הקורס (שורי מנקה בלי קושי), מהמר"ג, מהתרגיל, תמונות שלי עם אינה. ממש מתנה מגניבה. לי בהתחלה לא היה מושג מה לקנות לה, לא רציתי תכשיט כי יש לה כבר המון, אבל יום אחד ידעתי, יש את התמונה מהטיול יחידה ששתינו ממש אוהבות, והכנתי לה מחזיק מפתחות בצורת לב עם התמונה שכתוב עליה 'איתך מהתחלה להתחלה' שזה נכון... והכי טוב, סתם בשביל הקטע, הכנתי לה דיסקית עם אותה תמונה וסלוגן חחח... יצא ממש יפה. 

 

אחת התמונות הכי מגניבות שהייתה לנו הייתה עם ד"ר קולין, שאחרי הכל כל הזמן הכתבתי לא והייתי אחראית אנשי קבע, וכשהוא היה עצבני תמיד יוצא שזה יצא עליי... אז הפעם החלפנו תפקידים...


 

ביום ראשון ב10.10.10,  השתחררתי לי.
יאפ אני סוף סוף אזרחית!, בן אדם לעצמי, יכולה ללבוש מה שאני רוצה, איך שאני רוצה, אין יותר לקום לפני השחר בשביל שעתיים וחצי נסיעה הלוך וחזור כל יום, אין יותר 'עד מתי קו 500'

הכל נגמר!

אני וקרין, שאיתי מאז הטירונות, ביחד איתי בחדר בקורס וסבלה אותי בבסיס בסדיר, הגענו יחד לבקו"ם

הלכנו טיפה לאיבוד כי שתינו פספסנו את השלט המאוד קטן וגנוז שאומר לאן לעזאזל המדור משתחררים (שאני טוענת עד עכשיו שהשלט שאני ראיתי הצביע ישר ולא שמאלה~)


בכל מקרה עברנו שרשרת חיול טפשית כזאתי שהייתה בגיוס/ז שאם היו שם הרבה משתחררים זה היה יכול לקחת לנו שעות...

אבל למזלנו הרב, לא הרבה אנשים השתחררו איתנו ב10.10.10 (אהה אני אוהבת לומר את התאריך הזה).. אז הגענו לשם באיזה 10 בבוקר ככה.. והשתחררנו קצת לפני 11... חיחי

השרשרת עברה כמובן את החזרת הציוד, שבתכלס לא עשינו כי החזרנו את הציוד שלנו בבסיס חיחי ^^  אז זה חסך לנו זמן

זה כלל כמובן את קבלת התעודת שחרור והערכה שהייתי לי ולקרין די מפוצצת במשפטי הערכה מהמפקדים

שלי היה: אחראית, חרוצה, הגונה, בעלת מוסר עבודה גבוה, מתפקדצ היטב בתנאי לחץ מתמידה בביצוע תפקידה, מקובלת על חבריה

כן סורי על השוויצריות אבל אני גאה בזה, ובתכלס זה יכול להיות דבר מעולה לקורות חיים לעבודה

אחרי זה כמובן הגיע הרגע המיוחל!! גזירת החוגר!!

תודה לאל שאני וקרין נפלנו על קצין נחמד כי הרבה אנשים אמרו לי שכולם שם ממורמרים שמתעצבנים שכרוצים לגזור את החוגר וכל זה אבל הוא היה נחמד!


אחרי זה קיבלנו גם איפה המילואים שלנו.

ולמופתעים, כן, גם בנות עושות מילואים, וכן במיוחד חובשים!!

אז לי יצא משו מוזר יחצ"ב שקר כלשהו ולקרין יצא 929.. אז הלכנו לגלות מזה וגם לקבל את חוגר השחרור והמילואים שלנו.

אז מסתבר ששלי הוא משו גרוע שפעם ב.. הולכים לבית חולים למן אימון טפשי. אני יודעת מזה כי כשהיינו בתרגיל והיינו נפגמים (נפגעים מדומים) של מילואימניקים זה בעצם זה.. BORING!

לקרין זה משו ממש מגניב של חילוץ והצלה, פעם בשנה אימון תזכורת ובמקרה שבניין יתמוטט בישראל או בחו"ל מקפיצים אותנו, וגם באימון יעלו מרמה של 02 ל03 שזה בתכלס קרבי חחח.. זה יהיה מעניין..

בכל מקרה זה היה ממש מגניב ואני אמרתי ככה 'גם אני רוצה' וזאת שהייתה אחראית לזה אמרה 'באמת? יאללה בואי'... יאיי!~

והיא הסבירה לי וזה ממש מגניב ועכשיו אני וקרין גם במילואים ביחד.. פחח איזה עולם קטן.

ועל כל זה פגשנו חלק מבנות מהקורס שלי שהשתחררו איתנו וזה היה ממש נחמד! ואחרי זה אני וקרין הלכנו לעזריאלי להיפגש עם טניה שהייתה איתנו בבסיס ועברה וגם היה ממש נחמד.

אבל אני חוששת שהיום הזה לא עבר טוב כמו שקיוויתי, לא כולו בכל מקרה.
זה התחיל כאשר רציתי להוציא כסף לאכול עם קרין וטניה... גיליתי שיש לי רק 12 שקלים.

קשה להסביר איזה הרגשה חראית זה על הנפש כאשר מישי משלמת לך על הארוחה... כאשר את גם ככה מרגישה חרא על העובדה שאין לך כסף כי היית מטומטמת מספיק להוציא המון (אני אומרת-המון!) על מתנות שחרור.

וכאן אני חוששת שזה לא נגמר. בערב הלכתי לראיון עבודה בספגטים שרעות מתה עליה ארגנה לי, והלך מעולה, הייתי אמורה להתחיל את ההתלמדות שלי יום למחרת, והרגשתי בלחץ כי זה סתם מלחיץ.

אבל הגעתי הביתה, ואמא שלי ברגע של עצבים עשתה לי שיחה על כל עניין הכסף והעבודה. אני לא ארחיב בדבר כי זה הייתה שיחה מאוד קשה, שהתרחבה לעוד ועוד נושאים שהיו בראש שלה והיא לא הוציאה.

כמו שהיא אמרה את האמת על הבעיה הכלכלית הלא כל כך טובה שיש לנו, על ההקרבות, ואיכשהו הנושא הגיע גם לדודה שלי שאמא בעצם שכנעה אותה (צעקה עליה יותר נכון) לחזור איתי לקשר, ולא כמו שחשבתי שהיא חשבה על זה לבד.

לא לדבר על זה שדוד שלי מגיע לסופש כדי לקנות איתי את כל מה שצריך למסיבת שחרור כי מה שיצא שלא היה לי כסף בכלל לקנות, שזה מביך משל עצמו.

בקיצר שיחה קשה, ואני עוד מצנזרת הרבה.

אחרי השיחה, דיי יצאתי החוצה, תקף בכי מטורף, אפשר לקרוא לזה התמוטטות עצבים קטנה, רציתי להרגע ולהתקשר לרעות שתודיע לבוס בספגטים שבסוף אני לא אלך לזה.. אני אלך בסוף לעבודה מועדפת (*עבודות ספציפיות כמו בתי מלון, תחנות דלק שעובדים שם 150 ימים, מקבלים משכורת מינימום ואז אחרי 150 יום עבודה מקבלים מענק של 8487 ש"ח)

ובזה הרגשתי ממש חרא כי היא ארגנה לי עבודה, וזה גרם לי להרגיש עוד יותר חרא... כשהיא חזרה אליי התחלתי להתחרפן עוד פעם, והיא התעקשה לבוא אליי אחרי העבודה.. מה ששוב הגביר את השנאה העצמית העובדה שהיא באה אליי אחרי עבודה.אבל בקיצר היא הרגיעה אותי, שהיה לא קל.

אני חייבת לציין פה שני פשוט מופתעת כל פעם מחדש מחברים שלי על דברים שהם עושים בשבילי. והם שווים זהב.

רעות היא פשוט חברה ששווה זהב, בן אדם מדהים. מי צריך כסף כשיש חברים כמוה?


אז בתכלס כל השבוע עד הסופש עבר בניקיונות והכנות למסיבת שחרור שהייתה אצלי בבית ביום שישי.
ניקיון חלונות, להחזיר אותן למקום, לסדר את החדר שזה יום משל עצמו, לנקות מאחורי הכל כי יש לי חברים רגישי אבק ושערות חתולים, ועוד ועוד ועוד.

כל השבוע הזה אני גם בקושי אכלתי, ופשוט לא הצלחתי לישון, התהפכתי כל הזמן מצד לצד.
נגיד השיא של כל העיניין היה ביום חמישי, אני בקושי, אבל ממש בקושי ישנתי בלילה, כאבו לי העיניים כבר בניסיון להרדם, וקמתי מוקדם בבוקר כי היה צריך לנקות את הסלון, אבק ושטיפה ולשאוב את האבק מהמיטה בממד. ולהספיק את כל זה, לישון קצת שנץ כי בערב יש לי שני ימי הולדת לעבור בינתים.. של ללוש ושל נעמי. ולא להשאר עד כל כך מאוחר כי ביום שישי אני קמה עוד יותר מוקדם לקניות של האוכל והאלכוהול למסיבה, ושם גם להספיק לישון שנץ לפני שדניאל ואילונה מגיעות ב4 מחצור. בקיצר - היה מה לעשות

אז סיימתי את הכל מהר, והרגשתי בבטן רעבה אבל מצד שני לא הייתה רעבה אז אכלתי לדחוס לצהריים איזה פיתה עם נקניק וחומוס ואז הייתה לי אפשרות של 3 שעות שינה שנץ לערב, שזה מעולה - אבל הבעיה היא שלא משנה כמה שהייתה מותשת לא הצלחתי לישון!!!!

אז קמתי אחרי זה שעתיים של כאב עיניים ממאמץ להרדם וסתם ישבתי על המחשב.

ואז התחילו לי ההרגשה של הדפיקות בלב (שיש לציין שלא היה לי כבר כמה חודשים), שזה לא כואב אבל זה לא הרגשה נעימה, ולמרות שגרגרה לי הבטן לא הצלחתי להכניס שום דבר למה, אז רק מכיוון שהייתי חייבת להכניס לפה איזה משו דחסתי איזה אפרסק ועוגיה וחצי.

בתכלס כל מה שהייתי צריכה זה רגיעון... אבל למזלי הרע לא היה בבית.

אז שום אחרי שינה קלה ביום חמישי.. קמתי בבוקר מוקדם כדי ללכת לשוק. אמא תודה לאל קנתה קניות של עצמה ובדרך קנתה לי רגיעון... לקחתי אחת על הבוקר.. קנינו את כל המצרכים, חזרנו, התחלתי לנקות את המקלחת, לנקות את הארונות של המטבח בזמן שאמא שלי התחילה להכין חלק מהאוכל ואז לפני השינה לקחתי עוד רגיעון.. ותודה לאל הצלחתי לישון איזה שעתיים.

אמא אומרת שזה כנראה מכל הלחץ, זה כנראה הגיוני, בתקווה שזה יעלם בקרוב.

 

אז דניאל ואילונה הגיעו המתוקות, ואפילו הגיעו עם עוגת באוניז ממש טעימה, דיברנו קצת ואז נתתי להן את המתנה בלהכין איתי את הכדורי שוקולד (וכך לדעת את המתכון..) ואז נחנו קצת...

ולאט לאט כולם התחילו להגיע.. אני ממש נהנתי.. לראות את כולם כמובן שלא ראיתי הרבה זמן

האנשים הכי אהובים עליי בעולם הגיעו (למרות שכמה שייאווס איחרו, בחלקם התנקמתי אחרי זה.. טוב רק באחד)

צחקנו ולקראת הסוף התחלנו לשחק ספין דה בוטל, רק טיפה יותר מצונזר אבל עדיין יצא לדעתי מאוד מצחיק, לי אישית כאבה הבטן.


להלן תוצאות ממשחק ספין דה בוטל. ומה שהוא מלקק זה שוקולד.

בקיצר היה לילה ממש ממש כיף. הלכנו לישון באיזה 4... ואז קבנו ב11 וחצי כי אני הבטחתי לדניאל ואילונה שאני מוציאה אותן לים...

בכל זאת זו גם כנראה תהיה מההזדמנויות האחרונות שלי להיות בים ולהשתזף לפני החורף.

ובזאת נגמר הסופש.

יצאתי מותשת, ממש ישנתי כמו מתה כל הלילה ולקום ב12 היה לי ממש קשה ("אוקי עכשיו לפתוח עיניים... קדימה את יכולה, עכשיו להשאיר אותך פתוחות..." )

ועכשיו העולם האמיתי.. קורות חיים נכתבו. ועכשיו עבודה.

תאחלו לי בהצלחה.... =.='

נכתב על ידי , 17/10/2010 13:52   בקטגוריות צבא, עבודה  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



היסטוריה בלוגרית ומקטע ספרותי


זה דבר ממש מוזר  לקרוא פוסטים ישנים של הבלוג שלי

נכון התחלתי לכתוב אותו רק ממש בסוף 2006, אבל בהתחשב בכך שב2007 החיים שלי הפכו לטלנובלה אחת גדולה (ממש היפים והאמיצים עונה 298648 שזה מפחיד) דיי מפצה על כך.

פשוט מדהים איזה שינויים עובדים

איך דיברתי (חפרתי בדיכאון.. אבל מה חדש?) על כך שדודה שלי לא בקשר עם אף אחד מהמשפחה, בעיקר איתי, כשאני לא קשורה לסיפור, וכך אני גם לא רואה את בני הדודים/אחים קטנים שלי... ואז -> איך פתאום אחרי ששלחתי לה מכתב עם דברים לילדים הכל השתנה בשיחת טלפון ממנה.

אחד הדברים שמעניין לקרוא זה התפתחות הבגרות שלי מבחינת כל עיניין "אהבה" אפשר לומר..מאיפה הכל התחיל (למרות שעדיין לא זוכרת מאיפה..) אבל נשאיר את זה לזה.

 

אבל הדבר שהכי היה מדהים לקרוא זה ההתפתחות שלי עם כל עיניין האבא שלי.

איך זה שהוא לא היה בקשר, אף פעם לא הכרתי אותו, נתתי לו אוליטמטום לפגוש אותי (דרך אמא כמובן), ואיך הפוסטים מתקדמים וגיליתי בטעות שהוא עבד ארוע מוחי.. ואז שקרתי על זה שזה לא מציק לי ושילך להזדיין אבל בעצם פחדתי לדעת שאני לא אכיר אותו.

ואז באאם-> הכרתי אותו.. וכמובן אופטימית מטומטמת שכמותי עשיתי פוסט שמח על זה למרות כל הדברים הרעים שהוא תכלס אמר שמה.. ואיך שהיינו אמורים להישאר בקשר.

ואז כמובן העובדה שהוא עדיין צריך לשלם מזונות. ומסגירת מעגל שחשבתי שסגרתי, פתחתי מעגל חדש.

הודעות נאצה מצידו, משפט מזונות לא כיפי בכלל.. ומשם המשך הודעות.

בסוף הסדר תשלום לו הסכמתי, בו עדיין יש לציין הוא שולח לי הודעות כמו ילד קטן - עד היום

לא לשכוח את הפגישה של הסבתא (שמזכירה אותו במובנים הרעים) והסבא (שדווקא אותו חיבבתי)...

 

נכון טלנובלה? ואני עוד מצנזרת פה טיפה מידע...

 

 וסתם פתאום נפלתי גם על קטע של אותיות של שמות ומה הן אומרות על הבן אדם... וזה לפני שנתיים - תראו את התאריך

 

24/4/2008 13:27

  

A: You like to drink

 B: You like people

 C: You are really silly

D: You like to drink

E: Awesome in bed 

 F: You are dead sexy

 G: You never let people tell you what to do

 H: You have a very good personality and good looks

 I: You are great in bed

 J: People adore you

 K: You're wild and crazy

 L: Everyone loves you

M: Best kisser ever

N: You like to drink

O: Awesome kisser

P: You are popular with all types of people

 Q: You are a hypocrite

 R: Easy to fall in love with

 S: Fuckin crazy

 T: You're loyal to those you love

U: You really like to chill

 V: You are not judgmental

W: You are very broad minded

 X: You never let people tell you what to do

Z: Fuckin crazy

Y: You realy love to eat

 

אוקי, עכשיו להסבר.

בפוסט שלי לפני שנתיים. האמנתי לעובדה שאני אוהבת לאכול, כי זה נכון, אז לא חשבתי על כל כך על תופעות של אהבת האוכל, עד שזה נראה והיום אני שמחה לב. אבל עדיין אוהבת אוכל.

הקל להתאהב בי עדיין לא ברור, זה לא השתנה כל כך...

הטובה במיטה, טוב זה נכון, אני ישנה המון כשאני רוצה.

אבל ההבדל הענקי, שגורם לי להאמין באותיות האלה, זה שלא פחות ולא יותר - 3 אותיות אומרות שאני אוהבת לשתות.

לפני שנתיים לא הייתם תופסים אותי טועמת אלכוהול.

טוב זה השתנה.בגדול.

 

ולחשוב שאולי עוד הרבה זמן אני אקרא את הפוסטים האלה ואצחק על איך הכל השתנה מאז הפוסט הזה... הא...


ואם כבר מדברים על הסתכלות לעבר

מצאתי פיסת ספרות קטנה של פנטזיה שהתחלתי לכתוב על ילדה שהחלה לראות את יצורי הפנטזיה החבויים בעולם האמיתי

לא זכרתי בכלל מה כתבתי... והפרולוג שעשיתי ממש טוב.לפחות אני אהבתי.. אולי אני אמשיך את הסיפור..

 

What can we see?

 

Naturally, we can see all discovered plants and all discovered animals (which haven't been extinct – in that situation, we can see their bones); we can see rocks and buildings made of rocks and all kind of materials that can or can't be recycled or that are made of trees.

If we look from the ground to the sky, we can naturally see the blue looking air, the white looking clouds and the tiny looking far away stars.

 

Of course that naturally, we can't see the inside of a plant or an animal, we can't see the miniature living thing called bacterium or what the air is made of. Never the less, in an unnaturally way, the science became our eyes and by scientific ways made us see all of those unseen ,maybe even ordinary, things.

 

 

However, what can't we see?

Which unordinary can't we see?

How much of our own world we cannot see?

Of course that the answers to that question, for all we know, might be myriad; maybe in the past the answer to that special question was known to all mankind, and today, however, they perished, or became very rare (and crazy to some) people; because mankind must have forgotten, or they just thought that it wasn't important enough to bother.

נכתב על ידי , 1/10/2010 00:44   בקטגוריות סיפרותי, מונוטוניים  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





11,315
הבלוג משוייך לקטגוריות: עבודה , 18 עד 21 , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לRuinosus אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Ruinosus ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)