לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

!Nitwit! Blubber! Oddment! and Tweak


For a Pessimist, I'm Pretty Optimistic

Avatarכינוי: 

בת: 34

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2007    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     




הוסף מסר

12/2007

חולה!


ווואייי איך שאני שונאת להיות חולה!!!

מלא אם את ביסודי ובחטיבה אז את יכולה להרשות לעצמך להבריז מביצפר.... כי מה שאת לומדת לא בדיוק מגיע לבגרות...

אבל בתיכון אם את מפסידה די הלך עלייך אז את חייבת לבוא חולה ומצוננת וזה כל כך מעצבן

והכי מעצבן זה שאת כל כך חולה עד שאת מקנחת את האף את יכולה לנשום שנייה ואז זה שוב נסתם!!!^#$@%!@$!@

 

ועכשיו אמא שלי תוקעת לי שיעורים פרטיים במתמטיקה...

אני כל כך שונאת אותם!!! אבל ראיתי את המיקוד ואני חייבת לומר שירד הרבה... טוב חוץ מהסתברות ששם לא ירד כלום... בגיאומטריה ירדו לדעתי דברים קשים אבל מי יודע?

 

אוףף נמאס לי!!

מטפטפת.... 

נכתב על ידי , 29/12/2007 14:07   בקטגוריות שונאת מתמטיקה!, חולהאיכסצ'אן!  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



Merry Christmas!!!!!!!






חג שמח לכולם!!!! אני בערך חוגגת את זה.. בראש שלי...

באמת חבל שלנו אין חגים שאין לי עבר שבו ניסו להרוג אותנו בדרך כלשהי...

אני רוצה שלג!!!!3>>>>

ולהלן כמה תמונות שבשביל הרגשת החג כדי לשים:

 



XDDDD טוב זה לא בדיוק למה שהתכוונתי אבל זה ממש מצחיק~

 



מנצנצוש צ'אנוש!





ושיהיה לנו חג מולד שמח! שנבקש את כל מה שביקשנו...

ושוב:





נכתב על ידי , 25/12/2007 19:10   בקטגוריות אופטימי  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



The Way That I Feel


האם מישהו פה רואה האנטומיה של גריי? במיוחד את העונה הראשונה ששמים שוב ביס?

אז היה איזה פרק אחד שפשוט הבנתי אותו...

ג'ורג' פשוט מרגיש שמתעלמים ממנו ורואים אותו כמובן מאליו...

הוא מדבר ולא באמת מקשיבים לו... היה אפילו פעם אחת שבו מרדית העדיפה כלב על פניו.

ככה אני מרגישה.

וככה זה קורה.

אני לבד.

חשבתי כאשר אני אחזור לביצפר אני לא ארגיש כל כך לבד אבל בעצם אני לבד יותר.

החברים שלי לא מתייחסים אליי כמו שהם מתייחסים לחברים אחרים שלי... אני עומדת לידם ואף אחד לא מתייחס אליי במיוחד ואם אני אומרת משהו אני חייבת לצעוק כדי לקבל את תצומת הלב שלהם או לחזור על הדברים שלי כמה פעמים אבל עדיין לא בדיוק הקשיבו למה שאמרתי.

אולי יש מידי פעם שבו מתיחסים אליי אבל אז הם עוברים למשהו אחר

 

בשיעורים אני תמיד יושבת לבד... למה? כי ככה יוצא...

חוץ אולי אנגלית,מאומנות ותולדות אומנות.. כל שאר השיעורים שאינן בכיתות האם (מתמטיקה,מוגברים) אני לבד כי אין שם אף אחד שאני יכולה לדבר איתו... במתמטיקה היה לי את נוף אבל היא עזבה אז בעצם אני יושבת לבד

 

די נמאס לי...

אולי זה למה קשה לי לקום בבוקר - דבר שהוא נדיר אצלי

אך למרות זאת אני עדיין באה לביצפר מחייכת אבל יוצאת עם פרצוף חרא.

דיברתי איתו לראשונה... אני יודעת שיש לו חברה... זה די ברור אבל אני שמחה לפחות שאולי עכשיו הוא יודע שאני קיימת...

 

השנאה שלי לספרות גוברת מיום ליום...

נכתב על ידי , 21/12/2007 20:25   בקטגוריות אהבה ויחסים, בית ספר, פסימי, שחרור קיטור, לבד  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עייפה


אני ממש עייפה לאחרונה....

ומשום מה אני לא חושבת שזה קשור לביצפר... וזה שאני קמה מוקדם...

זה המחשבה של מה שהולך לקרות עכשיו....

עוד איזה חודש יש לי מועד ג' במתמטיקה... והינה אמא שלי התחילה! תתקשרי למורה פרטי תתקשרי למורה פרטי

אני שונאת מורים פרטיים!! אני לא יודעת למה... אבל אני לא מצליחה ללמוד איתם!

כי הם מן מחכים עד שאני אפתור את התרגיל וזה מלחיץ אותי...

ובעעעע..

רק המחשבה הזאת גורמת לי להרגשה חרא

והיא רוצה שאני אהיה איתו פעמיים בשבוע!

יש לי את הלהקה פעמיים בשבוע! אז יהיה לי רק את ראשון שישי ושבת בשקט? למה?

אני שונאת מתמטיקה

נכתב על ידי , 16/12/2007 20:26   בקטגוריות בית ספר, פסימי, שונאת מתמטיקה!  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



השביתה נגמרה!!!!


סוף סוף השביתה המטומטמת וחסרת התכלית הזאת נגמרה...

אני חייבת לומר שאני ממש שמחה לחזור לביצפר!

ללמוד כמובן זה לא כיף, אל תבינו אותי לא נכון, זה הקטע של לפגוש חברים על בסיס יומיומי ואשקרה לעשות משהו חוץ מלבהות בתקרה :S

 

בכל מקרה... הדרך שהולכים להחזיר לנו את השעות שביזבזנו הוא ממש מפגר... הייתי בטוחה שחוץ מהחזרה של ימי שישי וזה שאין כמעט חופשים אנחנו נצטרך גם להישאר יותר מאוחר ושעות 0 ובלעע... מצד אחד אני שמחה ומצד שני אני לא חושבת שזה מספיק.

אבל מה שבאמת ברגיע ושימח אותי זה שעדיין יש טיול שנתי!!!! פייוווו

 

באמת אני חשבתי שאני מקוללת!

כל פעם שיש לי הזדמנות להיות באילת פעם ראשונה בחיים שלי משהו קורה!

לפני שנתיים אז הייתה משלחת כזאת מאמריקה ואני אירחתי מישהי ומתישהו הייתי אמורה לבוא איתם לאילת אבל אז באה המלחמה המפגרת הזאת משום מקום והכל התחרבן!

והשנה חשבתי שבגלל השביתה המפגרת הזאת אז יתבטל לי הטיול השנתי.. אז בקיצר - אני שמחה


אני אנזים מקפץ וצמ"ח!

נכתב על ידי , 13/12/2007 09:16   בקטגוריות בית ספר, אופטימי, השביתה הטיפשה  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

11,315
הבלוג משוייך לקטגוריות: עבודה , 18 עד 21 , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לRuinosus אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Ruinosus ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)